SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je noemt mij een FOK!ker???quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat mag ik niet zeggen van @:tamieke
Jezus er kan ook gewoon niks goed gaan hè.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:34 schreef bitterbal het volgende:
8 MINUTEN GELEDEN
Minder nieuwe besmettingen, maar cijfers incompleet
Bij het RIVM zijn de afgelopen dag 8123 nieuwe coronabesmettingen gemeld. Dat zijn er veel minder dan gisteren, maar het RIVM waarschuwt dat het aantal lager is doordat er ICT-problemen zijn. Net als zaterdag zijn, door een technisch storing in de systemen van de GGD, niet alle cijfers van alle regio's al bij het RIVM beland.
Er kwamen 54 nieuwe sterfgevallen bij, meldt het RIVM. Dit cijfer is wél compleet.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Je noemt mij een FOK!ker???
Sinds wanneer ben ik een man?
Zo erg dat we al 2x 's nachts het ziekenhuis hebben moeten bellen. Maar goed, de kans dat het iets ernstigs is is natuurlijk klein.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoe erg is de hoofdpijn @:kwiwi?
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik deed net of het niet over jou ging.
Amateurs.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:34 schreef bitterbal het volgende:
8 MINUTEN GELEDEN
Bij het RIVM zijn de afgelopen dag 8123 nieuwe coronabesmettingen gemeld. Dat zijn er veel minder dan gisteren, maar het RIVM waarschuwt dat het aantal lager is doordat er ICT-problemen zijn. Net als zaterdag zijn, door een technisch storing in de systemen van de GGD, niet alle cijfers van alle regio's al bij het RIVM beland.
Er kwamen 54 nieuwe sterfgevallen bij, meldt het RIVM. Dit cijfer is wél compleet.
Bedankt voor de update.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:34 schreef bitterbal het volgende:
8 MINUTEN GELEDEN
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:35 schreef TaMieke het volgende:
En hoop dat het eten een terugkerend thema is en niet het keihard genomen worden!
Overheid en ITquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus er kan ook gewoon niks goed gaan hè.
johquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo erg dat we al 2x 's nachts het ziekenhuis hebben moeten bellen. Maar goed, de kans dat het iets ernstigs is is natuurlijk klein.
O jezus, dat klinkt wel heftig.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo erg dat we al 2x 's nachts het ziekenhuis hebben moeten bellen. Maar goed, de kans dat het iets ernstigs is is natuurlijk klein.
Echt, die eerste persconferentie van 'we gaan geen handen schudden' waarop Rutte en Jaap elkaar de hand schudden, dat was toch we dé voorspelling van de rest van 2020.quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit op een FOK!-meet.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:35 schreef TaMieke het volgende:
En hoop dat het eten een terugkerend thema is en niet het keihard genomen worden!
Van wat ik begrepen heb, heb je nogal wat slakkesporen veroorzaaktquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De laatste meets die ik had heb ik me best wel vermaakt.
Honger nu!quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eten is een terugkerend thema.
Zusjes ook.
Ja daarom wilde ik even duidelijkheidquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit op een FOK!-meet.
Ja, alleen geven ze dan gewoon pijnstillers ipv naar de oorzaak te zoekenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
joh
dan moet het wel flinke hoofdpijn zijn
Wat?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, alleen geven ze dan gewoon pijnstillers ipv naar de oorzaak te zoekenDe gezondheidszorg hier is niet echt super moet ik zeggen. Heb ook een vriending die neuroloog is, maar slecht duits spreekt. En die schrijft regelmatig medicijnen voor terwijl ze de patient helemaal niet verstaan heeft
Zo'n tekort aan artsen e.d. is hier
Hehe ja, die was ik alweer vergetenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Echt, die eerste persconferentie van 'we gaan geen handen schudden' waarop Rutte en Jaap elkaar de hand schudden, dat was toch we dé voorspelling van de rest van 2020.
wat hebben ze tot nu toe onderzocht dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, alleen geven ze dan gewoon pijnstillers ipv naar de oorzaak te zoekenDe gezondheidszorg hier is niet echt super moet ik zeggen. Heb ook een vriending die neuroloog is, maar slecht duits spreekt. En die schrijft regelmatig medicijnen voor terwijl ze de patient helemaal niet verstaan heeft
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is schromelijk overdreven.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van wat ik begrepen heb, heb je nogal wat slakkesporen veroorzaakt
Niks, dus nu terug naar de huisarts geweest en die zei dat er scans gemaakt moesten wordt.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat hebben ze tot nu toe onderzocht dan?
hm oke. Hopelijk kan dat snelquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niks, dus nu terug naar de huisarts geweest en die zei dat er scans gemaakt moesten wordt.
Och man ik kan je zoveel verhalen vertellen van buitenlands zorgpersoneel dat hier werktquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zou je niet verwachten in Zwitserland.
Ik huil mezelf nog elke avond in slaap.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van wat ik begrepen heb, heb je nogal wat slakkesporen veroorzaakt
Dat had ik in Hongarije, maar dat is een tweedewereldland.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Och man ik kan je zoveel verhalen vertellen van buitenlands zorgpersoneel dat hier werktNeedless to say.. ik hoop dat ik hier nooit met iets ernstigs wordt opgenomen
Kan ik me voorstellen. Zelfs zijn hond is leukquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik huil mezelf nog elke avond in slaap.
Drie ons penicilline, een kopje ibu. Wat? Oh je hebt gordelroos? Leuk voor je. Begin hier maar eens mee. Daghoorquote:
Ja er is gewoon zo'n enorm tekort aan allerlei zorgpersoneel dat ze maar gewoon alles aannemen dat enigszins Duits spreekt. Ook een Nederlandse leren kennen die bijna geen Duits sprak, maar wel direct op de SEH als verpleegkundige ingezet werd. Vervolgens kwamen er natuurlijk allerlei patienten binnen die met spoed behandeld moesten worden, en werd er in het Duits tegen haar geschreeuwd wat ze moest doen, maar ze had natuurlijk geen idee. Echt.. ongelofelijkquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezus wat een raar land op dat gebied dan, kennen die mensen geen eer of zo?
Wie solliciteert daar dan ook opquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja er is gewoon zo'n enorm tekort aan allerlei zorgpersoneel dat ze maar gewoon alles aannemen dat enigszins Duits spreekt. Ook een Nederlandse leren kennen die bijna geen Duits sprak, maar wel direct op de SEH als verpleegkundige ingezet werd. Vervolgens kwamen er natuurlijk allerlei patienten binnen die met spoed behandeld moesten worden, en werd er in het Duits tegen haar geschreeuwd wat ze moest doen, maar ze had natuurlijk geen idee. Echt.. ongelofelijk
Ik voel dit gewoon knagen aan mijn sluimerende eed van Hippocrates.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja er is gewoon zo'n enorm tekort aan allerlei zorgpersoneel dat ze maar gewoon alles aannemen dat enigszins Duits spreekt. Ook een Nederlandse leren kennen die bijna geen Duits sprak, maar wel direct op de SEH als verpleegkundige ingezet werd. Vervolgens kwamen er natuurlijk allerlei patienten binnen die met spoed behandeld moesten worden, en werd er in het Duits tegen haar geschreeuwd wat ze moest doen, maar ze had natuurlijk geen idee. Echt.. ongelofelijk
M'n opa heeft drie uur met een gebroken heup op de badkamervloer mogen liggen omdat er maar één ambulance was op zondagochtend en er ook een autoongeluk was gebeurd.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat had ik in Hongarije, maar dat is een tweedewereldland.
Mijn manager heeft eens twaalf uur met een gebroken been moeten wachten bij de SEH
Die gaan in Nederland naar een bemiddelingsbureau, dat ze vervolgens ergens plaatst waar ze nodig zijn. En dan geblindeerd door het ineens veel hogere salaris zeggen ze natuurlijk geen nee.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie solliciteert daar dan ook op
Auwquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n opa heeft drie uur met een gebroken heup op de badkamervloer mogen liggen omdat er maar één ambulance was op zondagochtend en er ook een autoongeluk was gebeurd.
Ja ik vind het ook niet kunnen. Ik zou dus echt niet arts in een land willen zijn waar ik de taal niet fatsoenlijk van spreek. Die vriendin heeft dus ook problemen met communiceren met de apotheek.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik voel dit gewoon knagen aan mijn sluimerende eed van Hippocrates.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |