SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je noemt mij een FOK!ker???quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat mag ik niet zeggen van @:tamieke
Jezus er kan ook gewoon niks goed gaan hè.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:34 schreef bitterbal het volgende:
8 MINUTEN GELEDEN
Minder nieuwe besmettingen, maar cijfers incompleet
Bij het RIVM zijn de afgelopen dag 8123 nieuwe coronabesmettingen gemeld. Dat zijn er veel minder dan gisteren, maar het RIVM waarschuwt dat het aantal lager is doordat er ICT-problemen zijn. Net als zaterdag zijn, door een technisch storing in de systemen van de GGD, niet alle cijfers van alle regio's al bij het RIVM beland.
Er kwamen 54 nieuwe sterfgevallen bij, meldt het RIVM. Dit cijfer is wél compleet.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Je noemt mij een FOK!ker???
Sinds wanneer ben ik een man?
Zo erg dat we al 2x 's nachts het ziekenhuis hebben moeten bellen. Maar goed, de kans dat het iets ernstigs is is natuurlijk klein.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoe erg is de hoofdpijn @:kwiwi?
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik deed net of het niet over jou ging.
Amateurs.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:34 schreef bitterbal het volgende:
8 MINUTEN GELEDEN
Bij het RIVM zijn de afgelopen dag 8123 nieuwe coronabesmettingen gemeld. Dat zijn er veel minder dan gisteren, maar het RIVM waarschuwt dat het aantal lager is doordat er ICT-problemen zijn. Net als zaterdag zijn, door een technisch storing in de systemen van de GGD, niet alle cijfers van alle regio's al bij het RIVM beland.
Er kwamen 54 nieuwe sterfgevallen bij, meldt het RIVM. Dit cijfer is wél compleet.
Bedankt voor de update.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:34 schreef bitterbal het volgende:
8 MINUTEN GELEDEN
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:35 schreef TaMieke het volgende:
En hoop dat het eten een terugkerend thema is en niet het keihard genomen worden!
Overheid en ITquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus er kan ook gewoon niks goed gaan hè.
johquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo erg dat we al 2x 's nachts het ziekenhuis hebben moeten bellen. Maar goed, de kans dat het iets ernstigs is is natuurlijk klein.
O jezus, dat klinkt wel heftig.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo erg dat we al 2x 's nachts het ziekenhuis hebben moeten bellen. Maar goed, de kans dat het iets ernstigs is is natuurlijk klein.
Echt, die eerste persconferentie van 'we gaan geen handen schudden' waarop Rutte en Jaap elkaar de hand schudden, dat was toch we dé voorspelling van de rest van 2020.quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit op een FOK!-meet.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:35 schreef TaMieke het volgende:
En hoop dat het eten een terugkerend thema is en niet het keihard genomen worden!
Van wat ik begrepen heb, heb je nogal wat slakkesporen veroorzaaktquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De laatste meets die ik had heb ik me best wel vermaakt.
Honger nu!quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eten is een terugkerend thema.
Zusjes ook.
Ja daarom wilde ik even duidelijkheidquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit op een FOK!-meet.
Ja, alleen geven ze dan gewoon pijnstillers ipv naar de oorzaak te zoekenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
joh
dan moet het wel flinke hoofdpijn zijn
Wat?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, alleen geven ze dan gewoon pijnstillers ipv naar de oorzaak te zoekenDe gezondheidszorg hier is niet echt super moet ik zeggen. Heb ook een vriending die neuroloog is, maar slecht duits spreekt. En die schrijft regelmatig medicijnen voor terwijl ze de patient helemaal niet verstaan heeft
Zo'n tekort aan artsen e.d. is hier
Hehe ja, die was ik alweer vergetenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Echt, die eerste persconferentie van 'we gaan geen handen schudden' waarop Rutte en Jaap elkaar de hand schudden, dat was toch we dé voorspelling van de rest van 2020.
wat hebben ze tot nu toe onderzocht dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, alleen geven ze dan gewoon pijnstillers ipv naar de oorzaak te zoekenDe gezondheidszorg hier is niet echt super moet ik zeggen. Heb ook een vriending die neuroloog is, maar slecht duits spreekt. En die schrijft regelmatig medicijnen voor terwijl ze de patient helemaal niet verstaan heeft
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is schromelijk overdreven.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van wat ik begrepen heb, heb je nogal wat slakkesporen veroorzaakt
Niks, dus nu terug naar de huisarts geweest en die zei dat er scans gemaakt moesten wordt.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat hebben ze tot nu toe onderzocht dan?
hm oke. Hopelijk kan dat snelquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niks, dus nu terug naar de huisarts geweest en die zei dat er scans gemaakt moesten wordt.
Och man ik kan je zoveel verhalen vertellen van buitenlands zorgpersoneel dat hier werktquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zou je niet verwachten in Zwitserland.
Ik huil mezelf nog elke avond in slaap.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van wat ik begrepen heb, heb je nogal wat slakkesporen veroorzaakt
Dat had ik in Hongarije, maar dat is een tweedewereldland.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Och man ik kan je zoveel verhalen vertellen van buitenlands zorgpersoneel dat hier werktNeedless to say.. ik hoop dat ik hier nooit met iets ernstigs wordt opgenomen
Kan ik me voorstellen. Zelfs zijn hond is leukquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik huil mezelf nog elke avond in slaap.
Drie ons penicilline, een kopje ibu. Wat? Oh je hebt gordelroos? Leuk voor je. Begin hier maar eens mee. Daghoorquote:
Ja er is gewoon zo'n enorm tekort aan allerlei zorgpersoneel dat ze maar gewoon alles aannemen dat enigszins Duits spreekt. Ook een Nederlandse leren kennen die bijna geen Duits sprak, maar wel direct op de SEH als verpleegkundige ingezet werd. Vervolgens kwamen er natuurlijk allerlei patienten binnen die met spoed behandeld moesten worden, en werd er in het Duits tegen haar geschreeuwd wat ze moest doen, maar ze had natuurlijk geen idee. Echt.. ongelofelijkquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezus wat een raar land op dat gebied dan, kennen die mensen geen eer of zo?
Wie solliciteert daar dan ook opquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja er is gewoon zo'n enorm tekort aan allerlei zorgpersoneel dat ze maar gewoon alles aannemen dat enigszins Duits spreekt. Ook een Nederlandse leren kennen die bijna geen Duits sprak, maar wel direct op de SEH als verpleegkundige ingezet werd. Vervolgens kwamen er natuurlijk allerlei patienten binnen die met spoed behandeld moesten worden, en werd er in het Duits tegen haar geschreeuwd wat ze moest doen, maar ze had natuurlijk geen idee. Echt.. ongelofelijk
Ik voel dit gewoon knagen aan mijn sluimerende eed van Hippocrates.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja er is gewoon zo'n enorm tekort aan allerlei zorgpersoneel dat ze maar gewoon alles aannemen dat enigszins Duits spreekt. Ook een Nederlandse leren kennen die bijna geen Duits sprak, maar wel direct op de SEH als verpleegkundige ingezet werd. Vervolgens kwamen er natuurlijk allerlei patienten binnen die met spoed behandeld moesten worden, en werd er in het Duits tegen haar geschreeuwd wat ze moest doen, maar ze had natuurlijk geen idee. Echt.. ongelofelijk
M'n opa heeft drie uur met een gebroken heup op de badkamervloer mogen liggen omdat er maar één ambulance was op zondagochtend en er ook een autoongeluk was gebeurd.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat had ik in Hongarije, maar dat is een tweedewereldland.
Mijn manager heeft eens twaalf uur met een gebroken been moeten wachten bij de SEH
Die gaan in Nederland naar een bemiddelingsbureau, dat ze vervolgens ergens plaatst waar ze nodig zijn. En dan geblindeerd door het ineens veel hogere salaris zeggen ze natuurlijk geen nee.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie solliciteert daar dan ook op
Auwquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n opa heeft drie uur met een gebroken heup op de badkamervloer mogen liggen omdat er maar één ambulance was op zondagochtend en er ook een autoongeluk was gebeurd.
Ja ik vind het ook niet kunnen. Ik zou dus echt niet arts in een land willen zijn waar ik de taal niet fatsoenlijk van spreek. Die vriendin heeft dus ook problemen met communiceren met de apotheek.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik voel dit gewoon knagen aan mijn sluimerende eed van Hippocrates.
Ik heb zelf ook eens een paar uur midden in de nacht mogen wachten bij de SEH met een hersenschudding en een gebroken sleutelbeen, ook omdat een auto-ongeluk voor ging. Kan me er gelukkig niet veel van herinneren door de hersenschuddingquote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n opa heeft drie uur met een gebroken heup op de badkamervloer mogen liggen omdat er maar één ambulance was op zondagochtend en er ook een autoongeluk was gebeurd.
Geen idee hoe dat werkt, maar dan ligt er dus een man van 91 op de vloer te janken van de pijn.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]jeetje.. lekker dan. Ze konden er niet even eentje regelen van een ander ziekenhuis?
Het zijn maar cijfertjes, we leven allemaal nogquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Geklungel dag zoveelopeenrij
Tot 10.00 uur vanochtend zijn bij het
RIVM 8123 nieuwe coronabesmettingen
gemeld,ruim 2000 minder dan gisteren.
Het RIVM meldt dat het cijfer niet
compleet is vanwege ict-problemen.
Er zijn 54 nieuwe doden gemeld,16
minder dan gisteren.Ook zijn er 313
nieuwe patiënten opgenomen,gisteren
waren het er 311,meldt het Landelijk
Coördinatiecentrum Patiënten
Spreiding.Deze cijfers kloppen wel.
Op de IC's zijn 57 nieuwe patiënten
opgenomen,de meeste lagen al in het
ziekenhuis.Gisteren waren dat er 53.In
totaal liggen nu 2376 covidpatiënten in
het ziekenhuis,van wie 545 op de IC.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat werkt, maar dan ligt er dus een man van 91 op de vloer te janken van de pijn.
ik ben met een gecompliceerd gebroken arm nogeens met een doos pillen naar huis gestuurd omdat er vier dagen later pas plek was op de OKquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook eens een paar uur midden in de nacht mogen wachten bij de SEH met een hersenschudding en een gebroken sleutelbeen, ook omdat een auto-ongeluk voor ging. Kan me er gelukkig niet veel van herinneren door de hersenschudding
Verschrikkelijkquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat werkt, maar dan ligt er dus een man van 91 op de vloer te janken van de pijn.
6 MINUTEN GELEDENquote:
1.73, je ontneemt mij 3cm en dat neem ik je kwalijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent toch ook maar iets van 1.70 of zo?
Ja wij gaan lekker hierquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
6 MINUTEN GELEDEN
‘Hotspot’ Zwitserland haalt teugels aan
Zwitserland neemt nieuwe maatregelen om de trend van snel oplopende aantallen besmettingen in het land te keren. Cafés en restaurants moeten om 23.00 uur sluiten, clubs gaan dicht en sportactiviteiten worden beperkt. Verder geldt dat inwoners overal waar afstand houden niet mogelijk is een mondkapje moeten dragen, ook buiten. Bijeenkomsten met meer dan 50 mensen zijn niet meer toegestaan.
"Er is geen tijd te verliezen", sprak bondspresident Simonetta Sommaruga. Ze kondigde aan dat de verscherpingen om middernacht ingaan. De maatregelen gelden voor het hele land, maar kantons kunnen zelf besluiten tot nog strenger beleid, voegde ze eraan toe. "We komen alleen samen de herfst door."
Het aantal besmettingen is in Zwitserland de laatste weken scherp gestegen. Vandaag zijn er 8616 nieuwe besmettingen geregistreerd, op een bevolking van 8,5 miljoen inwoners. Daarmee hoort Zwitserland momenteel bij de zwaarst getroffen landen in Europa. Acht kantons hebben over een periode van twee weken meer dan duizend besmettingen per 100.000 inwoners. De Zwitserse autoriteiten hanteren 60 op de 100.000 als veiligheidsgrens.
Minister van Volksgezondheid Alain Berset zei dat Zwitserland nu een "hotspot" is qua coronabesmettingen. Het reproductiegetal, dat aangeeft hoe snel het virus zich verspreidt, is volgens hem 1,6. In Zwitserse media waarschuwden experts gisteren dat de capaciteit van de IC's met deze groei over tien dagen niet meer voldoende is.
Ja mij ook. Dan staat de mijne al jaren stil.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mij was alskind wijs gemaakt dat als je de hik hebt je hart groeit
Nou en dat met artsen die geen Duits kunnenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
6 MINUTEN GELEDEN
‘Hotspot’ Zwitserland haalt teugels aan
Zwitserland neemt nieuwe maatregelen om de trend van snel oplopende aantallen besmettingen in het land te keren. Cafés en restaurants moeten om 23.00 uur sluiten, clubs gaan dicht en sportactiviteiten worden beperkt. Verder geldt dat inwoners overal waar afstand houden niet mogelijk is een mondkapje moeten dragen, ook buiten. Bijeenkomsten met meer dan 50 mensen zijn niet meer toegestaan.
"Er is geen tijd te verliezen", sprak bondspresident Simonetta Sommaruga. Ze kondigde aan dat de verscherpingen om middernacht ingaan. De maatregelen gelden voor het hele land, maar kantons kunnen zelf besluiten tot nog strenger beleid, voegde ze eraan toe. "We komen alleen samen de herfst door."
Het aantal besmettingen is in Zwitserland de laatste weken scherp gestegen. Vandaag zijn er 8616 nieuwe besmettingen geregistreerd, op een bevolking van 8,5 miljoen inwoners. Daarmee hoort Zwitserland momenteel bij de zwaarst getroffen landen in Europa. Acht kantons hebben over een periode van twee weken meer dan duizend besmettingen per 100.000 inwoners. De Zwitserse autoriteiten hanteren 60 op de 100.000 als veiligheidsgrens.
Minister van Volksgezondheid Alain Berset zei dat Zwitserland nu een "hotspot" is qua coronabesmettingen. Het reproductiegetal, dat aangeeft hoe snel het virus zich verspreidt, is volgens hem 1,6. In Zwitserse media waarschuwden experts gisteren dat de capaciteit van de IC's met deze groei over tien dagen niet meer voldoende is.
ja of hoeft niet meer te groeienquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:00 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja mij ook. Dan staat de mijne al jaren stil.
Ja eng he.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik regelmatigEcht heel hysterisch ook meteen.
Wie weet hoeveel het er in werkelijkheid zijn.. "Ik wil graag een coronatest, heb alle symptomen". "Ok, je kunt daar een röntgenfoto laten maken".quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou en dat met artsen die geen Duits kunnen
ja of de enkel ingipsenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:03 schreef kwiwi het volgende:
M
[..]
Wie weet hoeveel het er in werkelijkheid zijn.. "Ik wil graag een coronatest, heb alle symptomen". "Ok, je kunt daar een röntgenfoto laten maken".
Ja en dan worden mij straks levend m'n hersenen door m'n oog eruit getrokken. I don't sink so balliequote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:05 schreef bitterbal het volgende:
misschien kan ik daar wel solliciteren als arts
Dr. Heidi Bal, hoofdarts.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:05 schreef bitterbal het volgende:
Even alle seizoenen van Grey's en ER kijken.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:05 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:05 schreef bitterbal het volgende:
Het enige stukje arts wat jij in je hebt zitten zijn fartsquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:05 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja en dan worden mij straks levend m'n hersenen door m'n oog eruit getrokken. I don't sink so ballie
Lolquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:09 schreef bitterbal het volgende:
' oh u bent door uw enkel gegaan?'
👀'
"
"ah ik zie het al, uw hoofd moet er af'
Zijn lijn in lampenkapjes was best een succes.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:08 schreef UitStraling het volgende:
Dan was Jozef Mengele nog een aardige lieve man
Voorloper van Oilily.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zijn lijn in lampenkapjes was best een succes.
Bitterbal is Ilse Koch.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zijn lijn in lampenkapjes was best een succes.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:15 schreef kwiwi het volgende:
Kut, batterij leeg en ben de lader vergeten
Snel naar huis danquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:15 schreef kwiwi het volgende:
Kut, batterij leeg en ben de lader vergeten
sta je buiten?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sowieso een lange rij met die anderhalve meter.
Dus daarom is mijn hart zo groot!quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mij was alskind wijs gemaakt dat als je de hik hebt je hart groeit
nee gelukkig nietquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:36 schreef Amarantha het volgende:
Krijgen jullie normaal gesproken kinderen met sintmaarten aan de deur?
kijkquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, stond in de regen![]()
Nu kan ik er weer tegenaan.
Hij zit al pindakaas aan zijn lul te smeren om door de hont afgepepen te worden.quote:
Ohquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij zit al pindakaas aan zijn lul te smeren om door de hont afgepepen te worden.
ja ikke hoezo?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:59 schreef bitterbal het volgende:
heeft iemand hier internet via glasvezel?
Driemaal hierquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:59 schreef bitterbal het volgende:
heeft iemand hier internet via glasvezel?
Potentieel wel. Het hangt er maar vanaf wat voor pakket je afneemt van je provider. Je moet het zo zien, het is het verschil tussen een dorpsstraat en een achtbaans autosnelweg. Als jij van je provider een fiets krijgt, maakt het geen ruk uit.quote:
Ja dat wel, voor een glasprovider hè maar voor thuis is een DSL toch ook wel genoeg?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
MEt zon kabel moet je dan perse een aanbieder nemen met glasvezel?
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Potentieel wel. Het hangt er maar vanaf wat voor pakket je afneemt van je provider. Je moet het zo zien, het is het verschil tussen een dorpsstraat en een achtbaans autosnelweg. Als jij van je provider een fiets krijgt, maakt het geen ruk uit.
Als jij geen koper hebt dan heeft een aanbieder die alleeen maar koper aanbiedt geen zin nee.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
MEt zon kabel moet je dan perse een aanbieder nemen met glasvezel?
De enige die daar antwoord op kan geven ben jij zelf, heb je last van een te trage upload of download dan ja, zo niet nee.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
oke. En voor een normaal persoon als ik is dat 75 mb genoeg of moet ik de volgende optie 250?
Voor een normaal persoon zou 75 mb genoeg zijn, voor een persoon als jij is 250 aan de krappe kant denk ikquote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
oke. En voor een normaal persoon als ik is dat 75 mb genoeg of moet ik de volgende optie 250?
ja nou ja die getallen zijn nogal abstract voor mijquote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De enige die daar antwoord op kan geven ben jij zelf, heb je last van een te trage upload of download dan ja, zo niet nee.
gebruik?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor een normaal persoon zou 75 mb genoeg zijn, voor een persoon als jij is 250 aan de krappe kant denk ik![]()
Hebben we het over upload of download sowieso?
Gewoon houden wat je hebt nu dan, mist hij niet te vaak weg valt.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou ja die getallen zijn nogal abstract voor mij
je bedoelt databundel? Dat is zelfs op mobiel al achterhaaldquote:
nee dat huis in schiedam heeft dus een glasvezel kabelquote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon houden wat je hebt nu dan, mist hij niet te vaak weg valt.
of dat je op fok post, dat is ook uploaden. Alleen niet zo veel.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:06 schreef bitterbal het volgende:
oploaden zou zijn dat ik films upload? Of dat ik bv cities skylines speel en hij constant mijn voortgang ofzo moet uploaden?
nee mijn gebruikquote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je bedoelt databundel? Dat is zelfs op mobiel al achterhaald
ahquote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
of dat je op fok post, dat is ook uploaden. Alleen niet zo veel.
Nou beter toch, gewoon op je eigen naam zetten als het zover is.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat huis in schiedam heeft dus een glasvezel kabel
lees dat in den haag nog maar 20% zon aansluiting heeftquote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou beter toch, gewoon op je eigen naam zetten als het zover is.
Ja wat bedoel je met gebruikquote:
sorryquote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wat bedoel je met gebruik75 mb klinkt niet als gebruik maar als een snelheid. 75 mbps zou het dan zijn.
Ik denk eerlijk gezegd dat 75 zat is. Tenzij je echt woest hard films wilt gaan downloaden in 8k of zo (maar dan mag je ook wel een multiduizendeuro SAN hebben om alles op te slaan.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
sorrydat bedoel ik ja
![]()
Ze bieden dan die 75 mbps aan en volgende stap is 250
oke. * noteert*quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Je HTML cursus gaat beter met superdupertrippelduppelinternet.
500 zie ik nietquote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat 75 zat is. Tenzij je echt woest hard films wilt gaan downloaden in 8k of zo (maar dan mag je ook wel een multiduizendeuro SAN hebben om alles op te slaan.
Tenzij je echt een verwend kind bent, dan moet je echt wel 250 hebben.
Dus kijk maar gauw of ze ook 500 aanbieden
Nichtje van me heeft er daar 71 van.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat 75 zat is. Tenzij je echt woest hard films wilt gaan downloaden in 8k of zo (maar dan mag je ook wel een multiduizendeuro SAN hebben om alles op te slaan.
Ander nichtje van me heeft dat.quote:Tenzij je echt een verwend kind bent, dan moet je echt wel 250 hebben.
Nog een ander nichtje heeft juist dat.quote:Dus kijk maar gauw of ze ook 500 aanbieden
Dat gaat prima @75quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
500 zie ik niet
maar ik download geen films. stream wel netlix en zo
jij hebt wel een grote familie modusquote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Nichtje van me heeft er daar 71 van.
[..]
Ander nichtje van me heeft dat.
[..]
Nog een ander nichtje heeft juist dat.
met die oudjesquote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:13 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga bejaarden verwennen en daarna van bil, daarna.
"Modus en het porno-imperium van zijn drie nichtjes"quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:14 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja US imitatie begint wel een beetje matig te worden hoor.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:14 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
[..]
Verkeerde bewoording, dat is geen imitatie maar jaloezie en hij zou eens moeten weten hoezeer hij jaloers zou moeten zijnquote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja US imitatie begint wel een beetje matig te worden hoor.
Klopt. Maatje van me is daar chefkok.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij hebt wel een grote familie modus
Hij heeft die pindakaas op zn lul gesmeerd zodat je gepijpt kan worden zonder kunstgebit. Daarna gaat ie een cursus rietdekken geven.quote:
Iedereen op Fok lacht je uit, maar blijf vooral lekker hangen in je stoornis.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verkeerde bewoording, dat is geen imitatie maar jaloezie en hij zou eens moeten weten hoezeer hij jaloers zou moeten zijn![]()
Mja ik weet, eet ook pas sinds vorig jaar pindasausquote:
Jappenkakquote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja ik weet, eet ook pas sinds vorig jaar pindasaus
WATquote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja ik weet, eet ook pas sinds vorig jaar pindasaus
Wat doe je steeds aanvallend joh.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Iedereen op Fok lacht je uit, maar blijf vooral lekker hangen in je stoornis.
Ja, en nu vind ik het fucking lekkerquote:
Volgende stap is een Jos Brinkie.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, en nu vind ik het fucking lekker
*pakt popcorn*quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat doe je steeds aanvallend joh.
Schijnt met neuken ook zo te zijn trouwensquote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat een gemis in je levenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon veel makreel enz eten dus.quote:Makreel is bij uitstek een gezonde keuze! Makreel zit bomvol omega 3 vetzuren en is erg eiwitrijk. Het bevat, naast de mineralen magnesium, kalium en calcium, B-vitamines, vitamine A en D. Met een stukje makreel van 70 gram heb je gelijk een flinke dosis vitamine D binnen.
Frikandellen zijn maar een beetje meh.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Volgende stap is een Jos Brinkie.
Wat heeft dit met pindasaus te maken?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schijnt met neuken ook zo te zijn trouwens
PALING je vergeet PALINGquote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:26 schreef Amarantha het volgende:
• Zalm
• Haring
• Forel
• Sardines
• Tonijn
Mag ook
nee niet "veel". Teveel vitamine D zorgt voor een overschot aan kalk wat neerslaat in bijvoorbeeld je nieren of bloedvaten. Alles met matequote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon veel makreel enz eten dus.
Dat het ook fucking lekker is misschien?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat heeft dit met pindasaus te maken?
Dit jaquote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Frikandellen zijn maar een beetje meh.
Ja ik weet het, maar ben sowieso niet echt een saus-eter, behalve zoetzure-, kerrie(aziatische)- of champignonsaus eet ik nauwelijks saus.quote:
Sowieso niet lekker om te vaak te eten vind ik. Maar hmm broodje makreel op zijn tijd gaat er wel in.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee niet "veel". Teveel vitamine D zorgt voor een overschot aan kalk wat neerslaat in bijvoorbeeld je nieren of bloedvaten. Alles met mate![]()
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Morgen even naar de lokale palingroker
Ik ook hoor.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar ben sowieso niet echt een saus-eter, behalve zoetzure-, kerrie(aziatische)- of champignonsaus eet ik nauwelijks saus.
Nou ik neem dan wel niet vaak saus, maar als ik het neem moet het er wel in verzuipenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ook hoor.
Hooguit een eetlepel Ofzo
ALLEMAAL VAN DIE DINGEN DIE JE NU WEER KANquote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Morgen even naar de lokale palingroker
Dat heb ik alleen met rijstquote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ik neem dan wel niet vaak saus, maar als ik het neem moet het er wel in verzuipen
Yupquote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ALLEMAAL VAN DIE DINGEN DIE JE NU WEER KAN![]()
Helemaal flippen en zo alles
Dat je je eten verzuipt in de rijst?quote:
gebakken kikkerdril met vanillesuiker en ketchupquote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sowieso niet lekker om te vaak te eten vind ik. Maar hmm broodje makreel op zijn tijd gaat er wel in.
rijst verzuipen in sausquote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat je je eten verzuipt in de rijst?
klinkt als de eerste mondkapjes plicht in rotterdam/amsterdamquote:Op woensdag 28 oktober 2020 19:31 schreef kwiwi het volgende:
Hier moeten we nu mondkapjes op, buiten in de binnenstad. Probleem is, er is niet gedefinieerd wat binnenstad isGa dat maar eens handhaven.
dat was toch wel aangegeven bij de straten? (quote:Op woensdag 28 oktober 2020 19:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klinkt als de eerste mondkapjes plicht in rotterdam/amsterdam
ja en hoequote:Op woensdag 28 oktober 2020 19:47 schreef mschol het volgende:
[..]
dat was toch wel aangegeven bij de straten? ()
https://www.pzc.nl/binnen(...)vensgevaar~a952d8fc/quote:Amber Alert voor 15-jarige Celine, is mogelijk in levensgevaar
POLITIE ZOEKT MANDe politie heeft vanavond een Amber Alert uitgegeven voor de vermiste Celine van Es (15) uit het Brabantse Berghem. Zij is vrijdag 23 oktober voor het laatst gezien in haar woonplaats en sindsdien vermist. Volgens de politie is zij mogelijk in levensgevaar en in “zorgwekkend gezelschap”. Uit onderzoek blijkt dat zij door een onbekende man met een auto, een geel-groene Kia Picanto, is opgepikt in de buurt van haar huis.
Lekker op tijd. Die is bijna een week weg inmiddels.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 19:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.pzc.nl/binnen(...)vensgevaar~a952d8fc/
DOE EEN KAARTJE MET KLEUREN hier heeft niemand iets aanquote:Nog drie regio's hebben het risiconiveau 'zeer ernstig' gekregen vanwege het hoog opgelopen aantal coronabesmettingen. Dat is het hoogste risiconiveau op het coronadashboard van de Rijksoverheid. De andere niveaus zijn 'waakzaam', 'zorgelijk' en 'ernstig'.
Het gaat om IJsselland, Flevoland en Noord-Holland Noord. De regio's hebben nu hetzelfde risiconiveau als Amsterdam-Amstelland, Rotterdam-Rijnmond, Haaglanden, Utrecht, Hollands-Midden, Zaanstreek-Waterland, Zuid-Holland Zuid, Brabant-Zuidoost, Midden- en West-Brabant, Brabant-Noord, Kennemerland, Gooi en Vechtstreek, Gelderland-Midden, Gelderland-Zuid, Twente en Limburg-Noord.
Het niveau van regio Limburg-Zuid is vandaag ook verhoogd, van 'zorgelijk' naar 'ernstig'. Datzelfde niveau gold al voor Fryslân, Groningen, Drenthe en Noord- en Oost-Gelderland. Zeeland is nu de enige regio die op 'zorgelijk' staat. In geen enkele regio geldt het laagste niveau.
Ik las mandquote:Op woensdag 28 oktober 2020 19:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.pzc.nl/binnen(...)vensgevaar~a952d8fc/
https://coronadashboard.rijksoverheid.nl/veiligheidsregioquote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DOE EEN KAARTJE MET KLEUREN hier heeft niemand iets aan
beterquote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://coronadashboard.rijksoverheid.nl/veiligheidsregio
Diepvriezert vol ?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:15 schreef FranticDJ het volgende:
Vanmiddag eens besteld via koopeenkoe.nl ben benieuwd
Dit lijkt me ook nog wel een keertje nice.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:15 schreef FranticDJ het volgende:
stuk beter. Al lijken de kleuren veel te veel op elkaar.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://coronadashboard.rijksoverheid.nl/veiligheidsregio
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:43 schreef Amarantha het volgende:
Allemaal naar Zeeland als ik zo die kaart bekijk.
Op de monitor zijn ze wel goed te onderscheiden, maar verloop van groen naar rood was beter geweestquote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
stuk beter. Al lijken de kleuren veel te veel op elkaar.
Dat ziet er prima uit. Als ik het hier had zou ik daar m'n bio vlees bestellenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:15 schreef FranticDJ het volgende:
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat ziet er prima uit. Als ik het hier had zou ik daar m'n bio vlees bestellen
nee is mijn woonkamerquote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zolder klinkt als de grootste ruimte dus die claim ik.
Oh dan mag iemand anders zolder wel hebben, claim wel een slaapkamer.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee is mijn woonkamer
zolder kan je niet staan.
zie topic voor specsquote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dan mag iemand anders zolder wel hebben, claim wel een slaapkamer.
Mooi dat je er weer bent en een andere gave baan gaat uitvoeren.quote:
Och, wij hopen zo veel over jouw postgedrag.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mooi dat je er weer bent en een andere gave baan gaat uitvoeren.
Al hoop ik niet dat je dit topic weer gaat gebruiken als dagboek, net als voordat je ging varen.
Zal ik ook een dagboek bijhouden?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och, wij hopen zo veel over jouw postgedrag.
Meid, doe eens gek.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zal ik ook een dagboek bijhouden?
Wat heb je allemaal besteld.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:11 schreef Amarantha het volgende:
Kleine bestelling gedaan bij de H&M.
Een niemendalletje ja?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:11 schreef Amarantha het volgende:
2 basic dingen maar wel fijn als ik veel thuis ben enz.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal besteld.
Fiet fieuwquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
2 basic dingen maar wel fijn als ik veel thuis ben enz.
[ afbeelding ]
Uiteindelijk nog meer korting bij de kassa.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb ongeveer hetzelfde gekocht eerder deze weekquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij wel veel mensen nu haha.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb ongeveer hetzelfde gekocht eerder deze week
ja lekker toch. rustig op de bank enzoquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij wel veel mensen nu haha.
Ik moet ook nog een paar nieuwe truien hebben. Van de week 1 weggegooid en in deze die ik nu draag, zit ook al een gaatje bij mijn oksel...quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:11 schreef Amarantha het volgende:
H&M enz hebben vandaag 20% korting want iets met Vogue ofzo.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een paar nieuwe truien hebben. Van de week 1 weggegooid en in deze die ik nu draag, zit ook al een gaatje bij mijn oksel...
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een paar nieuwe truien hebben. Van de week 1 weggegooid en in deze die ik nu draag, zit ook al een gaatje bij mijn oksel...
Ik zal zo eens kijken, bedankt voor de tip...quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
H&M enz hebben vandaag 20% korting want iets met Vogue ofzo.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zal zo eens kijken, bedankt voor de tip...![]()
![]()
quote:
Nee waarom? Kan beter naar Amaquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Koop je ook wat leuks voor je vriendin af en toe?
Jeetje moet dat echt?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee waarom? Kan beter naar Amakijken toch
Neem haar soms mee naar de stad en geef dan wat flappen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Koop je ook wat leuks voor je vriendin af en toe?
Ja tuurlijk, heb ook een relax broek en sweater.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar soms zijn dit soort dingen ook nodig.
Het is leuker als jij iets koopt denk ik.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Neem haar soms mee naar de stad en geef dan wat flappen.
Ja dat doe ik niet snel, wel sieraden of kados maar kleren nooitquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is leuker als jij iets koopt denk ik.
Hmm ja kleding is wel persoonlijke smaak, ik zou dat denk ik ook wel lastig vinden.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat doe ik niet snel, wel sieraden of kados maar kleren nooit
Koop ook liever zelf wat.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm ja kleding is wel persoonlijke smaak, ik zou dat denk ik ook wel lastig vinden.
Goed bezig.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Neem haar soms mee naar de stad en geef dan wat flappen.
smurfkledingquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wierokende Wigchelroedelleider, Geletterde Graaf der Linguistiek, Grootbibliothecaris der Curieuze Crucifixen, Opperpaus der Plopkoekende lagelandersquote:
Regelmatig. Ik mag niet klagen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij dan?
Verwen je haar nog soms?
sowquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wierokende Wigchelroedelleider, Geletterde Graaf der Linguistiek, Grootbibliothecaris der Curieuze Crucifixen, Opperpaus der Plopkoekende lagelanders
MANTELPAKJESquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:37 schreef Amarantha het volgende:
Zalando is ook wel chill ja. Maar ben nu wel eventjes klaar.Moet alleen nog eigenlijk wat rokjes erbij hebben en dan ben ik wel weer helemaal ready eerst.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja had even wat in te inhalen vriend
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wierokende Wigchelroedelleider, Geletterde Graaf der Linguistiek, Grootbibliothecaris der Curieuze Crucifixen, Opperpaus der Plopkoekende lagelanders
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:40 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben geen slank hockeymeisje helaas.
Die vind ik vaak niet erg aantrekkelijkquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:40 schreef Amarantha het volgende:
Mijn lief is dan ook een hockeydame.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die vind ik vaak niet erg aantrekkelijk![]()
zodat bossie haar niet kaaptquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mijn lief is dan ook een hockeydame.
Hedde gij stront in de oguh ofwah?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die vind ik vaak niet erg aantrekkelijk![]()
Nou nou nouquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wie aan haar komt sloop ik finaal...
gesproken als een echt kamper brabanderquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wie aan haar komt sloop ik finaal...
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
total loss
tot op het bot
door het putje heen
Ben je de keepster?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:40 schreef Amarantha het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |