Welke band?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Het enige wat een kind nodig heeft is judo.
Daar pluk ik als leernicht nog altijd de vruchten van.
Is dan ook geen sport, maar een set aan (straat)vechtkunstenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij Krav Maga is mijn voorstelling 'iemand valt je met een mes aan en je probeert hem uit te schakelen'
Ja, vrienden (politie) zeiden dat hier de juiste afweer technieken worden geleerd..quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Is dan ook geen sport, maar een set aan (straat)vechtkunsten
Voor enorme tokkies. En militairen/politie, etc
Ga dan lekker op Judo, karate of boksen.
4 jaar.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:57 schreef GGMM het volgende:
Maar tegen de tijd dat hij / zij op Krav Maga (ofzo) kan gaan zijn we toch 10 jaar verder ofzo?
Waarom is Judo beter?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Is dan ook geen sport, maar een set aan (straat)vechtkunsten
Voor enorme tokkies. En militairen/politie, etc
Ga dan lekker op Judo, karate of boksen.
Waarom voeg je het woordje zij toe aan de quote van @GGMM?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:02 schreef Charrell het volgende:
[..]
Ja, vrienden (politie) zeiden dat hier de juiste afweer technieken worden geleerd..
[..]
4 jaar.
Omdat het niet alleen voor mannen is.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:03 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Waarom voeg je het woordje zij toe aan de quote van @:GGMM?
Nou en? Je gaat hem toch geen woorden in de mond leggen die hij niet heeft gebruikt?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:04 schreef Charrell het volgende:
[..]
Omdat het niet alleen voor mannen is.
In tegendeel..
Dat moet niet nog vaker gaan gebeuren!!quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nou en? Je gaat hem toch geen woorden in de mond leggen die hij niet heeft gebruikt?
Is toch verschrikkelijk die toeėigening van de lui tegenwoordig?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat moet niet nog vaker gaan gebeuren!!
Dan kom je niet in de juiste buurten.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:06 schreef GGMM het volgende:
Ik ben eigenlijk nog nooit aangevallen met een mes.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Het enige wat een kind nodig heeft is judo.
Daar pluk ik als leernicht nog altijd de vruchten van.
Niet geklikt.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:10 schreef Charrell het volgende:
Lekker hoor, ik heb een kale stinkpoes, hier gaan mijn kinderen straks op.
Hebben ze daar zelf ook nog een stem in?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:10 schreef Charrell het volgende:
Lekker hoor, hier gaan mijn kinderen straks op.
Niet gekliktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |