Misschien krijgt hij er wel een kunstwerkje bij... misschien ook nietquote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
De man krijgt gewoon een blowjob onder de kerstboom. Die we dit jaar voor het eerst samen opzetten omdat we voor het eerst thuis zijn en niet in de UK. Daar heb ik wel vet veel zin in moet ik zeggen, mn eigen huis weer eens in kerststemming met een echte boom. Ik heb sinds ik met de man ben geloof ik geen echte boom gezien
Ik ben normaal juist altijd van de kerstversiering enzo. En ben vaak ook echt vroeg.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
De man krijgt gewoon een blowjob onder de kerstboom. Die we dit jaar voor het eerst samen opzetten omdat we voor het eerst thuis zijn en niet in de UK. Daar heb ik wel vet veel zin in moet ik zeggen, mn eigen huis weer eens in kerststemming met een echte boom. Ik heb sinds ik met de man ben geloof ik geen echte boom gezien
Ik ben 1 van de 40 auteurs van dat boek met mijn verhaal over mijn vader.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:30 schreef Isabeau het volgende:
Oh leuk dat er nu een boek mede van jouw hand is! Ik wist niet dat je daar mee bezig was. Tevreden over het eindresultaat?
Was het moeilijk om het goed op te schrijven? Het is wel een prachtig eerbetoon natuurlijk, dat zijn herinnering niet alleen in zijn familie voort leeft, maar ook in boekvorm.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:34 schreef golfer het volgende:
Ik ben 1 van de 40 auteurs van dat boek met mijn verhaal over mijn vader.
Bijna helemaal tevreden. Mijn allerlaatste correcties zijn er niet meer in verwerkt, maar als je dat niet weet is het verder prima.
Ik heb deze post 3x moeten lezenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Had ik gemist, maar mooi!quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Bijna helemaal tevreden. Mijn allerlaatste correcties zijn er niet meer in verwerkt, maar als je dat niet weet is het verder prima.
nou zo'n kind heb ik dus ookquote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:32 schreef Isabeau het volgende:
Playmobil was trouwens mijn lievelings speelgoed als kind![]()
Ik wilde altijd playmobil. En boeken. En dan kreeg ik een stomme pop of zo.
Wij gingen de afgelopen paar jaar naar een kerstshow hier in de buurt, was ook superleuk met het zoontje van zus, maar dat slaan we maar over dit jaar.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ben normaal juist altijd van de kerstversiering enzo. En ben vaak ook echt vroeg.
Heb er nu nog helemaal geen zin in, zelfs nog geen neiging gehad nieuwe kerstdingetjes te kopen.
Ja waarschijnlijk omdat die dingen nu niet kunnen weinig kerstzin.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wij gingen de afgelopen paar jaar naar een kerstshow hier in de buurt, was ook superleuk met het zoontje van zus, maar dat slaan we maar over dit jaar.
Voelt het goed om het verhaal van je vader en broer eens te hebben vastgelegd in een boek?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:34 schreef golfer het volgende:
[..]
De Boet? Maar daar gaan wij dus heen ja.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk omdat die dingen nu niet kunnen weinig kerstzin.
Ging je naar die grote waar al die bejaarden met bussen heen worden gebracht uit het hele land? De naam even kwijt maar daar ook 2x geweest toen ik nog in het westen woonde, die is leuk!
Hier heb je in Duiven een grote, vorig jaar geweest. Heel mooi maar ga nu echt niet.
Wij (de initiatiefnemer en de auteurs) zijn er vanaf eind vorig jaar mee bezig geweest. De bedoeling was het boek eerder en 'feestelijk' te laten verschijnen (ivm 75 jaar bevrijding), maar ook daarbij heeft de Covid-19 roet in het eten gegooid.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:36 schreef Isabeau het volgende:
Was het moeilijk om het goed op te schrijven? Het is wel een prachtig eerbetoon natuurlijk, dat zijn herinnering niet alleen in zijn familie voort leeft, maar ook in boekvorm.
hier speelgoed EN een pyjama en pantoffels.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kreeg dus schoolspullen pyjamaas voor sinterklaas doorgaans. En kerst was gewoon nog "onzin" toen ik opgroeide
Jaa eerlijk is eerlijk hoor, speelgoed ook wel. Maar het wisselde nog wel eens van jaar tot jaarquote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:51 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
hier speelgoed EN een pyjama en pantoffels.
doe ik dus bij dochterlief ook...
en dus wel een pyjama die ze anders niet zo snel zou krijgen.
StarWars onesie was nog wel de meest succesvolle
terwijl lik die normaal dus wel te duur zou vinden
Ja! die is leuk, met die kerststal enzoquote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De Boet? Maar daar gaan wij dus heen ja.
Pfoe.. zo’n “held” ben ik niet hoor.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Jaa eerlijk is eerlijk hoor, speelgoed ook wel. Maar het wisselde nog wel eens van jaar tot jaar![]()
Mn moeder begon dus ook gewoon op 6 december al weer om de stapel voor volgend jaar aan te leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |