abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195903630
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_195903633
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 13:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
De man krijgt gewoon een blowjob onder de kerstboom. Die we dit jaar voor het eerst samen opzetten omdat we voor het eerst thuis zijn en niet in de UK. Daar heb ik wel vet veel zin in moet ik zeggen, mn eigen huis weer eens in kerststemming met een echte boom. Ik heb sinds ik met de man ben geloof ik geen echte boom gezien :'(
Misschien krijgt hij er wel een kunstwerkje bij... misschien ook niet :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 28 oktober 2020 @ 13:32:34 #3
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195903661
quote:
De man krijgt gewoon een blowjob onder de kerstboom. Die we dit jaar voor het eerst samen opzetten omdat we voor het eerst thuis zijn en niet in de UK. Daar heb ik wel vet veel zin in moet ik zeggen, mn eigen huis weer eens in kerststemming met een echte boom. Ik heb sinds ik met de man ben geloof ik geen echte boom gezien :'(
Ik ben normaal juist altijd van de kerstversiering enzo. En ben vaak ook echt vroeg.
Heb er nu nog helemaal geen zin in, zelfs nog geen neiging gehad nieuwe kerstdingetjes te kopen. ;(
pi_195903664
Playmobil was trouwens mijn lievelings speelgoed als kind O+ O+ Ik wilde altijd playmobil. En boeken. En dan kreeg ik een stomme pop of zo.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 28 oktober 2020 @ 13:33:22 #5
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195903676
Wij hadden een playmobil draaimolen/zweefmolen, supercool!
pi_195903691
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 13:30 schreef Isabeau het volgende:

Oh leuk dat er nu een boek mede van jouw hand is! Ik wist niet dat je daar mee bezig was. Tevreden over het eindresultaat?
Ik ben 1 van de 40 auteurs van dat boek met mijn verhaal over mijn vader.
Bijna helemaal tevreden. Mijn allerlaatste correcties zijn er niet meer in verwerkt, maar als je dat niet weet is het verder prima.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_195903742
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 13:34 schreef golfer het volgende:

Bijna helemaal tevreden. Mijn allerlaatste correcties zijn er niet meer in verwerkt, maar als je dat niet weet is het verder prima.
Was het moeilijk om het goed op te schrijven? Het is wel een prachtig eerbetoon natuurlijk, dat zijn herinnering niet alleen in zijn familie voort leeft, maar ook in boekvorm.
pi_195903756
Ik kreeg dus schoolspullen pyjamaas voor sinterklaas doorgaans. En kerst was gewoon nog "onzin" toen ik opgroeide :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_195903808
Mijn man kreeg vroeger dan ook pyjama’s en kleding voor Sinterklaas. En ik kreeg zakken vol speelgoed. Dat was het voordeel van maar 2 kleinkinderen en zoveel ooms en tantes *)

Maar dat maakt dus dat ik zelf kleding niets voor Sinterklaas vind. En dus daar ook al speelgoed voor koop. *O*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_195903882
quote:
Ik heb deze post 3x moeten lezen :')

/bakvis
pi_195903890
quote:

[..]

Had ik gemist, maar mooi! :)
pi_195903903
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 13:32 schreef Isabeau het volgende:
Playmobil was trouwens mijn lievelings speelgoed als kind O+ O+ Ik wilde altijd playmobil. En boeken. En dan kreeg ik een stomme pop of zo.
nou zo'n kind heb ik dus ook :)

gelukkig vind mama (en de oma's) playmobil ook erg leuk.

en via een date ooit.. op een playmobilbeurs terecht gekomen... dat bleek superleuk dus <3
(coole date, onwijs leuke vent ook.. maar qua afstand een drama... dus dat werd hem niet)
dus dat gaan we zeker weer doen als het weer kan.
pi_195903925
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 13:32 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik ben normaal juist altijd van de kerstversiering enzo. En ben vaak ook echt vroeg.
Heb er nu nog helemaal geen zin in, zelfs nog geen neiging gehad nieuwe kerstdingetjes te kopen. ;(
Wij gingen de afgelopen paar jaar naar een kerstshow hier in de buurt, was ook superleuk met het zoontje van zus, maar dat slaan we maar over dit jaar. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 28 oktober 2020 @ 13:47:59 #14
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195904008
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Wij gingen de afgelopen paar jaar naar een kerstshow hier in de buurt, was ook superleuk met het zoontje van zus, maar dat slaan we maar over dit jaar. ;(
Ja waarschijnlijk omdat die dingen nu niet kunnen weinig kerstzin.
Ging je naar die grote waar al die bejaarden met bussen heen worden gebracht uit het hele land? De naam even kwijt maar daar ook 2x geweest toen ik nog in het westen woonde, die is leuk!

Hier heb je in Duiven een grote, vorig jaar geweest. Heel mooi maar ga nu echt niet.
pi_195904012
Deel van de playmobil beursen is vaak ingericht met enorme diorama’s...

Kan degene die ik zocht niet vinden...
maar oa dit dus.

zulke taferelen bevinden zich ook nog weleens op mijn woonkamervloer <3
pi_195904015
quote:

[..]

Voelt het goed om het verhaal van je vader en broer eens te hebben vastgelegd in een boek?
pi_195904017
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 13:47 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja waarschijnlijk omdat die dingen nu niet kunnen weinig kerstzin.
Ging je naar die grote waar al die bejaarden met bussen heen worden gebracht uit het hele land? De naam even kwijt maar daar ook 2x geweest toen ik nog in het westen woonde, die is leuk!

Hier heb je in Duiven een grote, vorig jaar geweest. Heel mooi maar ga nu echt niet.
De Boet? Maar daar gaan wij dus heen ja. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_195904022
Ik wilde dit jaar niet eens een boom neerzetten maar daar is meneer het niet mee eens. Dus hij heeft nog wat te doen :')

En kerstballen heb ik genoeg. Wil er eentje kopen van Fred van Leer met Dag Schaaaaaat voor de jongste die groot fan is van drag queen Holland ofzo.
  woensdag 28 oktober 2020 @ 13:48:46 #19
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195904023
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 13:36 schreef Isabeau het volgende:

Was het moeilijk om het goed op te schrijven? Het is wel een prachtig eerbetoon natuurlijk, dat zijn herinnering niet alleen in zijn familie voort leeft, maar ook in boekvorm.
Wij (de initiatiefnemer en de auteurs) zijn er vanaf eind vorig jaar mee bezig geweest. De bedoeling was het boek eerder en 'feestelijk' te laten verschijnen (ivm 75 jaar bevrijding), maar ook daarbij heeft de Covid-19 roet in het eten gegooid.
Ik heb met het schrijven van het verhaal niet al te vele moeite gehad en ben inderdaad blij dat het verhaal nu bewaard is gebleven voor de nieuwere generatie(s).
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_195904089
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 13:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kreeg dus schoolspullen pyjamaas voor sinterklaas doorgaans. En kerst was gewoon nog "onzin" toen ik opgroeide :D
hier speelgoed EN een pyjama en pantoffels.

doe ik dus bij dochterlief ook...
en dus wel een pyjama die ze anders niet zo snel zou krijgen.

StarWars onesie was nog wel de meest succesvolle :)
terwijl lik die normaal dus wel te duur zou vinden :)
pi_195904159
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 13:51 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

hier speelgoed EN een pyjama en pantoffels.

doe ik dus bij dochterlief ook...
en dus wel een pyjama die ze anders niet zo snel zou krijgen.

StarWars onesie was nog wel de meest succesvolle :)
terwijl lik die normaal dus wel te duur zou vinden :)
Jaa eerlijk is eerlijk hoor, speelgoed ook wel. Maar het wisselde nog wel eens van jaar tot jaar O+

Mn moeder begon dus ook gewoon op 6 december al weer om de stapel voor volgend jaar aan te leggen.
  woensdag 28 oktober 2020 @ 13:55:33 #22
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195904173
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 13:48 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

De Boet? Maar daar gaan wij dus heen ja. :Y
Ja! die is leuk, met die kerststal enzo :D
pi_195904214
Ik vind sokken en pyjama's ook wel bij Sinterklaas passen eigenlijk. Ik kreeg ook altijd alle kleine rommeltjes die mijn moeder van werk-beurzen meenam. Van die klap armbandjes en promo-dingen. :D
pi_195904246
Lijst van man gekregen. Staat op een pond chocolade van die dure chocoladewinkel hier :D
pi_195904288
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 13:54 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Jaa eerlijk is eerlijk hoor, speelgoed ook wel. Maar het wisselde nog wel eens van jaar tot jaar O+

Mn moeder begon dus ook gewoon op 6 december al weer om de stapel voor volgend jaar aan te leggen.
Pfoe.. zo’n “held” ben ik niet hoor.
Dochter is in September eerst jarig.. en dan ergens november ga ik eens op kadootjesjachf.
Ben voor mijn doen al vroeg :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')