Het vocht druipt langs de ramen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:16 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag deze voorbij komen, dit gaat ook niet helpen zo. Hogescholen en universiteiten hebben ook vooral online les?
Het draait om geld bij de anvrquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bron: liveblog www.NOS.nl
Buitenproportioneel is het een echt hype-woord in de huidige crisis.
Is het buitenproportioneel? Is het niet een terecht advies om reisbewegingen zoveel mogelijk te beperken?
Het is een twitter draadje, hij doet 'verslag' van het OMT overleg.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:21 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wat heeft schoolsluiting met een IC-piek te maken?
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, die vind dit allemaal mooi interessant
Mocht iets duidelijk onzin zijn, prima. Maar de praktijk is niet zo zwart-wit. Ik kan zeggen dat er minder scheidingen zijn bij stellen die zijn uitgehuwelijkt. Is een feit. Maar maakt dat het goed? Daar valt nogal over te discussieren.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het gaat niet eens zozeer om een extreme mening. Het gaat erom dat hij een onwaarheid dropt, niet reageert op posts waarin dat wordt gecorrigeerd en nog wat meer onzin verkoopt. Je hebt een mening en je hebt feiten. Het is een feit dat men al meer dan ruim over de 1/5e bezetting van de ziekenhuizen zit. Het is geen mening dat dat niet zo is.
Het blijft vreemd dat dit blijkbaar wel mag/kan en dat de NS dan ook nog het aantal treinen terugschroeft, terwijl ik wel geacht word 1,5 meter afstand te nemen van mijn beste vrienden.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:16 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag deze voorbij komen, dit gaat ook niet helpen zo. Hogescholen en universiteiten hebben ook vooral online les?
Kap nou gewoon.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:24 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Mocht iets duidelijk onzin zijn, prima. Maar de praktijk is niet zo zwart-wit. Ik kan zeggen dat er minder scheidingen zijn bij stellen die zijn uitgehuwelijkt. Is een feit. Maar maakt dat het goed? Daar valt nogal over te discussieren.
Mensen hier verwarren mening regelmatig voor een feit.
Of dat ik tijdens de kraamweek overdag niemand mag uitnodigen en in de avond wanneer de kraamhulp weg is maar 1 persoon (en die hele week mag ook alleen diezelfde persoon komen).quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:26 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Het blijft vreemd dat dit blijkbaar wel mag/kan en dat de NS dan ook nog het aantal treinen terugschroeft, terwijl ik wel geacht word 1,5 meter afstand te nemen van mijn beste vrienden.
Ik zie niks ernstigs, iedereen mondkapje toch. Dan ben je altijd veiligquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:16 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Dit jaar dan maar een "sinterkerst en nieuw" schoolvakantie?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:13 schreef Jor_Dii het volgende:
Het kan tot bijna een tiende schelen in de R waarde wanneer de scholen weer dicht zouden gaan.
[ afbeelding ]
Heerlijk joh, lekker rustig.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:28 schreef wpor het volgende:
[..]
Of dat ik tijdens de kraamweek overdag niemand mag uitnodigen en in de avond wanneer de kraamhulp weg is maar 1 persoon (en die hele week mag ook alleen diezelfde persoon komen).
Is overigens geen maatregel vanuit de overheid, maar vanuit de de kraamzorg organisaties zelf. Maar toch.
Zou niet zo'n heel slecht idee zijn misschien..quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:29 schreef Fred het volgende:
[..]
Dit jaar dan maar een "sinterkerst en nieuw" schoolvakantie?
Wel wat tegenstrijdig dat de Nederlandse overheid de Canarische Eilanden (net als Duitsland en het VK) op geel heeft gezet, sinds gisteren. Ook de Griekse eilanden zijn sinds gisteren weer geel.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bron: liveblog www.NOS.nl
Buitenproportioneel is het een echt hype-woord in de huidige crisis.
Is het buitenproportioneel? Is het niet een terecht advies om reisbewegingen zoveel mogelijk te beperken?
En dan gaan ze elke dag bij elkaar over de vloer bij elkaar hangen..quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zou niet zo'n heel slecht idee zijn misschien..
Oh zeker wel hoor. Maar we zouden onze ouders officieel niet eens langs mogen laten komen, ook niet op afstand.quote:
Dat kan/gebeurd na school toch evengoed?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:31 schreef Momo het volgende:
[..]
En dan gaan ze elke dag bij elkaar over de vloer bij elkaar hangen..
Ja, maar dat lijkt mij een groter probleem dan in de klas zitten met mondkapjes op.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat kan/gebeurd na school toch evengoed?
Denk je dat dát in maart niet is gebeurd?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:31 schreef Momo het volgende:
En dan gaan ze elke dag bij elkaar over de vloer bij elkaar hangen..
Zekerquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:31 schreef wpor het volgende:
[..]
Oh zeker wel hoor. Maar we zouden onze ouders officieel niet eens langs mogen laten komen, ook niet op afstand.
Dat is toch wel een heel groot contrast met die volle treinen, volle vliegtuigen en drukke Efteling
Zeggen dat de ziekenhuisbezetting nog niet op 1/5e zit, is een onwaarheid. Dat is geen mening, er zijn duidelijke cijfers, voor iedereen in te zien.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:24 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Mocht iets duidelijk onzin zijn, prima. Maar de praktijk is niet zo zwart-wit. Ik kan zeggen dat er minder scheidingen zijn bij stellen die zijn uitgehuwelijkt. Is een feit. Maar maakt dat het goed? Daar valt nogal over te discussieren.
Mensen hier verwarren mening regelmatig voor een feit.
Die zijn toch alleen maar voor de sier?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:33 schreef Momo het volgende:
Ja, maar dat lijkt mij een groter probleem dan in de klas zitten met mondkapjes op.
Zij moeten hun personeel ook beschermen. Die kunnen niet thuis werkenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:28 schreef wpor het volgende:
[..]
Of dat ik tijdens de kraamweek overdag niemand mag uitnodigen en in de avond wanneer de kraamhulp weg is maar 1 persoon (en die hele week mag ook alleen diezelfde persoon komen).
Is overigens geen maatregel vanuit de overheid, maar vanuit de de kraamzorg organisaties zelf. Maar toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |