SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat houd jou nu tegen?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 07:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik mis het uitslapen wel. Vroeger vond ik dat heerlijk in de weekenden.
Het is nu geen weekend dus ik ben al aan het werk. En in de weekenden heb ik meestal ook wel genoeg te doen eigenlijk.quote:
zonde, als je vrij bent in vakanties en weekenden dus ook niet?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 07:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is nu geen weekend dus ik ben al aan het werk. En in de weekenden heb ik meestal ook wel genoeg te doen eigenlijk.
Ik ga in de kerstvakantie weer een poging wagen; maar als ik thuis ben dan ben ik meestal weer vroeg wakker (en ben ook gewoon uitgerust). Heb het idee dat het (werk)stress is waardoor ik 's morgens onrustig ben.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 07:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zonde, als je vrij bent in vakanties en weekenden dus ook niet?
stress is kutquote:Op woensdag 28 oktober 2020 07:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga in de kerstvakantie weer een poging wagen; maar als ik thuis ben dan ben ik meestal weer vroeg wakker (en ben ook gewoon uitgerust). Heb het idee dat het (werk)stress is waardoor ik 's morgens onrustig ben.
Ik maak verschil in de zomer en winter, zomers lekker op tijd en genoeg te doen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 07:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is nu geen weekend dus ik ben al aan het werk. En in de weekenden heb ik meestal ook wel genoeg te doen eigenlijk.
Zo is het. Maar wandelen helpt en het lijkt wel droog nuquote:
wandelsequote:Op woensdag 28 oktober 2020 07:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo is het. Maar wandelen helpt en het lijkt wel droog nu
quote:
zat hij als een stalker in de bosjes voor je huis?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 08:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vanuit je eigen huis?gisteren las ik iets over bosjes?
niks mis mee.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 08:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Twee plakjes ontbijtspek en een handje champignons
wat een genotquote:Op woensdag 28 oktober 2020 08:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Twee plakjes ontbijtspek en een handje champignons
Dat lijkt mij nietquote:Op woensdag 28 oktober 2020 08:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zat hij als een stalker in de bosjes voor je huis?
Maar je weet het niet zeker..quote:
ik lig in het bosquote:Op woensdag 28 oktober 2020 08:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vanuit je eigen huis?gisteren las ik iets over bosjes?
Mattiequote:Op woensdag 28 oktober 2020 08:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daar moet @:Justin_case inzitten
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagsquote:
zei toch dt ik in het bos ligquote:Op woensdag 28 oktober 2020 08:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waar is FrantciDJK en wie ben jij
Hij wil eruit.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 08:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daar moet @:Justin_case inzitten
ohhh natuurlijjkquote:Op woensdag 28 oktober 2020 08:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zei toch dt ik in het bos lig
[ afbeelding ]
Oeh kan ik ook wel even doen. Even kijken of mijn eierkoker het nog doetquote:
pan met water en koken maarquote:Op woensdag 28 oktober 2020 08:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh kan ik ook wel even doen. Even kijken of mijn eierkoker het nog doet
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 08:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaags![]()
![]()
![]()
we waren weer wat ongerust. En we hadden veel honger tijdens de lunch
Maar de youtuberesearchers weten het natuurlijk allemaal beter, het is een acteur betaald door de roverheid etcquote:Op woensdag 28 oktober 2020 08:43 schreef bitterbal het volgende:
gisteren bij op1 zat er een ziekenhuisdirecteur. Die is wel echt ongerust,. lijkt alsof de tranen in zijn ogen staan
ja ziekenhuis in rotterdam. Hij had de nacht ervoor 2 keer de spoedeisende hulp moeten sluiten.... Voor een uur maar tochquote:Op woensdag 28 oktober 2020 08:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar de youtuberesearchers weten het natuurlijk allemaal beter, het is een acteur betaald door de roverheid etc
Ja dat kanquote:Op woensdag 28 oktober 2020 08:47 schreef bitterbal het volgende:
maar die gekkies kunnen ook ziek worden he
maar ja ze kunnen dus ook weer iemand besmettenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 08:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat kanEn ze kunnen ook doodgaan
Niet als ze snel genoeg doodgaanquote:Op woensdag 28 oktober 2020 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar ja ze kunnen dus ook weer iemand besmetten
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 08:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet als ze snel genoeg doodgaan
Zo veel geluk hebben we meestal niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 08:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet als ze snel genoeg doodgaan
Nee dat is jammer iddquote:Op woensdag 28 oktober 2020 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo veel geluk hebben we meestal niet.
Ik hoor meteen dat melodietje van de Ghanese grafdelvers er bijquote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 08:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik hoor meteen dat melodietje van de Ghanese grafdelvers er bij
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 08:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik hoor meteen dat melodietje van de Ghanese grafdelvers er bij
oh fuck. En nu?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:02 schreef kwiwi het volgende:
Zometeen een presentatie voor 150 klanten en ik kan m'n presentatie niet meer openen![]()
even terughalen vanaf backup toch?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:02 schreef kwiwi het volgende:
Zometeen een presentatie voor 150 klanten en ik kan m'n presentatie niet meer openen![]()
Ben collega's aan het vragen of zij 'm nog kunnen openen en hum scherm kunnen delen terwijl ik praat. Maar blijkbaar slapen al die luiwamesen nogquote:
Hoe lang heb je nog?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben collega's aan het vragen of zij 'm nog kunnen openen en hum scherm kunnen delen terwijl ik praat. Maar blijkbaar slapen al die luiwamesen nog
genoeg dure apparaten waar slechtere koffie uit komt inderdaad.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:15 schreef FranticDJ het volgende:
Nespresso is toch lekker vergeleken met sommige bocht wat voor koffie moet door gaan in de rest van de wereld
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
genoeg dure apparaten waar slechtere koffie uit komt inderdaad.
al kan het apparaat er ook vaak niks aan doen, maar dan wordt er bezuinigt op de koffie die er in gegooid wordt.
Haha goeie, wij hebben dus gewoon nergens backups of 'previous versions' van. Ook niet als je een bestand verwijderd per ongelukquote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:04 schreef mschol het volgende:
[..]
even terughalen vanaf backup toch?
Je droomde dat je gewoon normaal, gemiddeld, was?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:21 schreef UitStraling het volgende:
Wat een vage nachtmerrie![]()
Tijd voor koffie
Mondkapje op, hazmat pak aan, stok van 1,5e meter in de ene hand en een spuitbus ontsmettingsvloeistof in de ander en gaanquote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je droomde dat je gewoon normaal, gemiddeld, was?
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je droomde dat je gewoon normaal, gemiddeld, was?
Jood?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hadden aan boord een mooie bonenmachine. maar je bent afhankelijk van wat de scheepsjood levert..
Anders maar gewoon je tieten laten zien, zijn ze te afgeleid om op te lettenquote:
die nairobische ambasaddeursdochter bleek een ladyboy te zijn, en nu is je puni/zwanus kapot?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:21 schreef UitStraling het volgende:
Wat een vage nachtmerrie![]()
Tijd voor koffie
40 min lang? Ik denk dat dat gaat vervelenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders maar gewoon je tieten laten zien, zijn ze te afgeleid om op te letten
zo'n pepperspray xxl spuitbusquote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mondkapje op, hazmat pak aan, stok van 1,5e meter in de ene hand en een spuitbus ontsmettingsvloeistof in de ander en gaan
Vertelquote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
man wat een idioten liepen er op een verlaten Schiphol gisteren.
Wilden ze je allemaal knuffelen?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo'n pepperspray xxl spuitbus
man wat een idioten liepen er op een verlaten Schiphol gisteren.
goeie tieten gaan nooit vervelen [/uitstraling]quote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
40 min lang? Ik denk dat dat gaat vervelen
Aziatische collega die ook naar huis ging had van zijn Crewing kantoor de opdracht gekregen om 2 mondkapjes over elkaar te doen. een duikbril. een volgelaatsmasker, een wegewerpoveral, plastic handschoenen. badmutsen om de schoenen.quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Aziatische collega die ook naar huis ging had van zijn Crewing kantoor de opdracht gekregen om 2 mondkapjes over elkaar te doen. een duikbril. een volgelaatsmasker, een wegewerpoveral, plastic handschoenen. badmutsen om de schoenen.
en aangezien die rukkers 0 zelfstandig zijn als er een 'hogere in rang' bij is...
Daar hoor ik niet bij hoor
Daar heb je niet toevallig foto's van, ik vraag dit voor een vriendquote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:26 schreef FranticDJ het volgende:
Aziatische collega die ook naar huis ging had van zijn Crewing kantoor de opdracht gekregen om 2 mondkapjes over elkaar te doen. een duikbril. een volgelaatsmasker, een wegewerpoveral, plastic handschoenen. badmutsen om de schoenen.
Cinnamon rolls en carrot cakequote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:33 schreef CherryLips het volgende:
Vanavond ook weer boodschappen doen. Slagroom en chocola halenEn bedenken wat ik nu weer ga bakken.
Volgende keer beter richten dan.quote:
Is niet wederzijdsquote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:45 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik zal straks op de vertrouwde tijd openen.
Vandaag?quote:
Sowquote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja normaal ben je wel wat irritant maar vandaag ook gewoon bijdehand
KOEKOEKquote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik ook van jou hoor.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoerenpasta? wasdah?quote:
Da's me nu te fris.quote:
Ik twijfel, er staat nog pasta, maar ik heb eigenlijk meer zin in gebakken aardappeltjes. Dus waarschijnlijk wordt het dat laatste.quote:
Hmm, in het italiaans klinkt het toch lekkerder.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/allerha(...)spaghetti-puttanesca
Vandaag rijst.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik twijfel, er staat nog pasta, maar ik heb eigenlijk meer zin in gebakken aardappeltjes. Dus waarschijnlijk wordt het dat laatste.
Toevallig nietquote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar heb je niet toevallig foto's van, ik vraag dit voor een vriend
eet ook andere dingen :pquote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gaat dat niet vervelen.. alleen maar sushi/paling/hoerenpasta
Leugens, ook hele varkens.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zie dit alleen maar voorbij komen hier
ovengroente, rijst, worstjes aardappelschijfjes, snijboontjesquote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zie dit alleen maar voorbij komen hier
culinaire bal hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ovengroente, rijst, worstjes aardappelschijfjes, snijboontjes
noem maar op
Nee, Mayonaise op rijst in niet lekker.quote:
couscous met appelmoesquote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, Mayonaise op rijst in niet lekker.
kip, broccoli, champignons, misschien een eitje, hier en daar een spekje
hier en daar een spekje.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, Mayonaise op rijst in niet lekker.
kip, broccoli, champignons, misschien een eitje, hier en daar een spekje
Dit klinkt vrij smerigquote:
Ik zou dan toch vermoeden dat er lichtelijk overgewicht in het spel is..quote:
klopt, hier en daar een zwembandje ;Pquote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zou dan toch vermoeden dat er lichtelijk overgewicht in het spel is..
of dat er kaantjes tussen de lipjes zittenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zou dan toch vermoeden dat er lichtelijk overgewicht in het spel is..
Het herstel is ingezet! Gok dat vanaf vandaag het aantal besmettingen al gaat dalen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:13 schreef bitterbal het volgende:
Klaar voor de start?
Na de bovenstaande stappen ben je helemaal klaar voor je nieuwe baan! We kijken ernaar uit om samen met jou de snelteststraat tot een groot succes te maken. Samen krijgen we corona onder controle! Wij hebben er zin in. Jij ook?
![]()
volgens mij ben ik aangenomen
voor 't eind van 't jaar is is t weer werkloze balquote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het herstel is ingezet! Gok dat vanaf vandaag het aantal besmettingen al gaat dalen.
niks op tegenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
klopt, hier en daar een zwembandje ;P
prive chef die verse nasi uit puur goud maakt.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:14 schreef FranticDJ het volgende:
*wacht op US die met een verhaal over een bak nasi in de puni komt.
In de nairobische puni van z'n maatjequote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
prive chef die verse nasi uit puur goud maakt.
zwembadje in je achtertuin zettenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil volgend jaar zomer gaan suppen, maar ik vermoed dat dat niet goed gaat.
Als jij daar werkt, krijg ik dan voorrang?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:13 schreef bitterbal het volgende:
Klaar voor de start?
Na de bovenstaande stappen ben je helemaal klaar voor je nieuwe baan! We kijken ernaar uit om samen met jou de snelteststraat tot een groot succes te maken. Samen krijgen we corona onder controle! Wij hebben er zin in. Jij ook?
![]()
Mooi, dan ga ik voortaan om half 8 boodschappen doen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:15 schreef FranticDJ het volgende:
Zeg, merken jullie iets van die ouderenuurtjes? Stond net ff te ouwenelen met de supermarkteigenaar.. Maar die zien gemiddeld 1-2 klanten in die ouderenuurtjes
Meeste ouwevandagen moeten wachten op oa de thuiszorg om ze het bed uit te takelen en dat is later dan 7-8u
Geen idee, ik ben dan op mn werkquote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:15 schreef FranticDJ het volgende:
Zeg, merken jullie iets van die ouderenuurtjes? Stond net ff te ouwenelen met de supermarkteigenaar.. Maar die zien gemiddeld 1-2 klanten in die ouderenuurtjes
Meeste ouwevandagen moeten wachten op oa de thuiszorg om ze het bed uit te takelen en dat is later dan 7-8u
Dit klinkt logisch.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:15 schreef FranticDJ het volgende:
moet je eerst oud worden...quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooi, dan ga ik voortaan om half 8 boodschappen doen.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:13 schreef bitterbal het volgende:
Klaar voor de start?
![]()
Klinkt een beetje als, proficiat met je eerste spaarrekening.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:13 schreef bitterbal het volgende:
Klaar voor de start?
![]()
Feliquote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:13 schreef bitterbal het volgende:
Klaar voor de start?
![]()
In plaats van al die aparte uurtjes kunnen ze beter wat beveiliging inzetten.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:29 schreef UitStraling het volgende:
Uurtje supermarkt speciaal voor bange mensen een optie?
Zou wel grappig zijn als het dan extreem druk is
zie bal eerder met een puntenslijper die stokjes wat extra aanscherpen op de achtergrond en dan anderen die dingen er in poerenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
FeliMoet je mensen stokjes in hun neus stoppen?
Supermarkt uitzoeken waar geen tokkies komen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In plaats van al die aparte uurtjes kunnen ze beter wat beveiliging inzetten.Mij afsnauwen omdat ik langs een "ik wacht op mandje"-rij loop met een karretje wAntGEenaNDERhaLveMeTEr, maar wel complete families en kuddes jeugd samen naar binnen laten (die hun mandje ergens midden in de winkel laten slingeren). En dan ook nog mondkapjesloos vlakbij je collega gaan staan om wat te giebelen. Dat werkt toch niet man.
Het staat er wel wat mal ja, "Awwyeah, we gaan mogelijk zieke en besmettelijke mensen testen, superleuk joh!".quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als, proficiat met je eerste spaarrekening.
Dit was het personeel.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Supermarkt uitzoeken waar geen tokkies komen.
Stiekem een scalpel aanreiken.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zie bal eerder met een puntenslijper die stokjes wat extra aanscherpen op de achtergrond en dan anderen die dingen er in poeren
Ja maar dat staat in een een op een correlatie met de klanten.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit was het personeel.
En is op 5 minuten lopen, dus de aangewezen plaats voor last minute zooi.
Ik heb het zelf nog niet meegemaakt dat mensen afgesnauwd worden.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In plaats van al die aparte uurtjes kunnen ze beter wat beveiliging inzetten.Mij afsnauwen omdat ik langs een "ik wacht op mandje"-rij loop met een karretje wAntGEenaNDERhaLveMeTEr, maar wel complete families en kuddes jeugd samen naar binnen laten (die hun mandje ergens midden in de winkel laten slingeren). En dan ook nog mondkapjesloos vlakbij je collega gaan staan om wat te giebelen. Dat werkt toch niet man.
Mja, gemengde wijk. De ene helft gedraagt zich prima, de andere helft is gekloot.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dat staat in een een op een correlatie met de klanten.
wat definieert een tokkie?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, gemengde wijk. De ene helft gedraagt zich prima, de andere helft is gekloot.
Al komt het meeste gezeik van de boomers, dat zijn niet per definitie tokkies.
Vast wel, maar het zijn niet perse de lui uit de sociale huurflat die lopen te zaniken, zeg maar.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat definieert een tokkie?
Bestaan er geen Tokkie-Boomers?
da's snelquote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee, ben thuis sinds gisteravond
Ik zie echt een groot verschil tussen wat nettere beschaafde normale mensen en de rest daaronder.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vast wel, maar het zijn niet perse de lui uit de sociale huurflat die lopen te zaniken, zeg maar.
Meer de "iedereen moet zich aan de regels houden, maar ik niet, want ik vind ze te lastig"-soort waar ik me aan erger.
in jouw up-class omgeving houdt dus iedereen zich aan de regels?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie echt een groot verschil tussen wat nettere beschaafde normale mensen en de rest daaronder.
Eergisteravond van boord, nacht/halve dag hotel en dan naar huis gevlogen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's snelGevlogen dus?
Dus geen boot escapades meer nu?
Het scheelt wel enorm op welk tijdstip je waar boodschappen doet.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie echt een groot verschil tussen wat nettere beschaafde normale mensen en de rest daaronder.
owwww dacht ooit gelezen te hebben dat je definitief zou off-boardenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Eergisteravond van boord, nacht/halve dag hotel en dan naar huis gevlogen.
nu 5 maanden 'verlof'
huis verkopen/nieuwe woonplek huren/focussen op de zaak en in maart door met andere boot dingen
Nou ja upper classquote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in jouw up-class omgeving houdt dus iedereen zich aan de regels?
ik ben ook definitief afgemonsterdquote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owwww dacht ooit gelezen te hebben dat je definitief zou off-boarden
Blijft een mooi woord, monsteren.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ben ook definitief afgemonsterd
Wassenaer volk dus, niet echt vergelijkbaar met het gemiddelde in NL ')quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja upper classMaar 100 procent zeker wel dat ze zich strikt aan de maatregelen houden en dat zijn de mensen die normaal vijfmaal per week uit eten gaan en om de twee/drie weken wel ergens heen reizen ter vermaak en ontspanning.
met het monsterboekjequote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blijft een mooi woord, monsteren.
Nee, daar droog je direct van op.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:55 schreef UitStraling het volgende:
"Eeeyyy schatje, zal ik jou eens lekker bemonsteren vanavond?"
Nee gewoon normale mensen voornamelijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wassenaer volk dus, niet echt vergelijkbaar met het gemiddelde in NL ')
Elke dag naar de bedrijfskantine is toch ook 5x uiteten ?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wassenaer volk dus, niet echt vergelijkbaar met het gemiddelde in NL ')
Een knipoog en het gaat alweer druppelenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, daar droog je direct van op.
Woont youp daar ook niet?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee gewoon normale mensen voornamelijk.
Het valt mij in praktijk dus tegen hoe braaf "normale" mensen zijn.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee gewoon normale mensen voornamelijk.
True. Is sommige situaties zijn de "tokkies" juist de socialere mensenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het valt mij in praktijk dus tegen hoe braaf "normale" mensen zijn.
Of iets eten.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:16 schreef gianni61 het volgende:
ik heb al de hele ochtend honger. Misschien moet ik minder naar voedselplaatjes kijken
ik heb al een appel, 4 tomaatjes en havermoutkoekje opquote:
Als ik de test bij je mag afnemenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als jij daar werkt, krijg ik dan voorrang?
Nee k mag ze geruststellen dat het allemaal wel goedkomt geloof ikquote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
FeliMoet je mensen stokjes in hun neus stoppen?
hoe zijn de uren? hoe is de betaling?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:21 schreef bitterbal het volgende:
maar had op gastvrouw en runner gesolliciteerd. er staat niet welke functie het is
12,50 per uur bruto en minimaal 24 uur per week. zijn 2 ploegendiensten. een van 0700 tot 1500 en een van 1500 tot 2300quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe zijn de uren? hoe is de betaling?
YES!!quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe zijn de uren? hoe is de betaling?
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:22 schreef Justin_Case het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
pas over een uurquote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:22 schreef Justin_Case het volgende:
wanneer begin je?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
12,50 per uur bruto en minimaal 24 uur per week. zijn 2 ploegendiensten. een van 0700 tot 1500 en een van 1500 tot 2300
nicequote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
12,50 per uur bruto en minimaal 24 uur per week. zijn 2 ploegendiensten. een van 0700 tot 1500 en een van 1500 tot 2300
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:22 schreef Justin_Case het volgende:
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo lang offline geweest en nog hebben ze die bug niet weten te fixen..quote:
Voor het soort werk niet abnormaal.quote:
hmm ja wellicht.. naja ik ben ook altijd wel een beetje 'verwend' geweest qua werk/verdienste.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor het soort werk niet abnormaal.
US zou er nog niet zn dikke teen voor uit bed steken.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
ik ook nietquote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
US zou er nog niet zn dikke teen voor uit bed steken.
nee iddquote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier zal ook een stukje risico inzitten.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee idd
vind het niet slecht.
die covid afsprakenlijn was 10 euro en dan hadden ze nog allerlei eisen ook
k ben er wel blij mee. die 0700 sochtends is wel een ding maar goed het lijkt mij wel leuk zoquote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier zal ook een stukje risico inzitten.
ik zou 23:00 eerder een probleem vindenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k ben er wel blij mee. die 0700 sochtends is wel een ding maar goed het lijkt mij wel leuk zo
Prima dan toch?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k ben er wel blij mee. die 0700 sochtends is wel een ding maar goed het lijkt mij wel leuk zo
dat weet ik niet. Uiterlijk 2 nov krijg ik een e-learning email en die moet ik uiterlijk 3 dagen voor aanvang van werk gedaan hebben. Dus misschien eind volgende week? Maar ligt er ook aan of die straten dan al operationeel zijn.quote:
Nee tot 2300?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou 23:00 eerder een probleem vinden
ja nou ja ook weer contact met mensenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Prima dan toch?Weer lekker een beetje bezig zijn, er geld voor krijgen en nog nuttig ook.
Ja, die schaarde ik onder de "lekker bezig zijn".quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou ja ook weer contact met mensen
vind jullie aardig en zo maar het zijn toch maar lettertjesquote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, die schaarde ik onder de "lekker bezig zijn".
hetzelfde kan ik zeggen van 7:00 beginnenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee tot 2300?
das niet zo erg toch?
ja ik ben die 2300 toch wat meer gewend.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hetzelfde kan ik zeggen van 7:00 beginnen
ligt er maar net aan wat je gewend bent. 7:00 beginnen is voor mij redelijk normaal.
om 23:00 snurk ik al..
ja ik heb al eerder ergens gewerkt waar ik half 7 begon tot zo 1400-1430 maar was daarna niks meer waard hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:43 schreef FranticDJ het volgende:
Ik begin liever vroeg en dan vroeg klaar. Heb je iig wat aan je dag.
Mwahquote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:43 schreef FranticDJ het volgende:
Anders is 't steeds 'o dit kan niet watn over x uur moet ik werken'
Goed vooruitzicht danquote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik heb al eerder ergens gewerkt waar ik half 7 begon tot zo 1400-1430 maar was daarna niks meer waard hoor
Logisch. Voor mij met nog een mens thuis is het toch een stuk makkelijker.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind jullie aardig en zo maar het zijn toch maar lettertjes
Vroeg klaar vind ik wel lekker, maar niet enorm vroeg eruit moeten heeft ook z'n voordelen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:43 schreef FranticDJ het volgende:
Anders is 't steeds 'o dit kan niet watn over x uur moet ik werken'
Mooie dino uitzoeken?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:44 schreef FranticDJ het volgende:
Ik vind het intertoys boek tussen m'n post
Had je weer zin om wat te doen? Om het geld hoeft het niet toch?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik heb al eerder ergens gewerkt waar ik half 7 begon tot zo 1400-1430 maar was daarna niks meer waard hoor
Zal nu wel genderneutraal en vredelievend zijn.quote:
Nu maar hopen dat de pandemie nog jaaaren duurt anders sta je van teststraat zo weer op straatquote:
Nee kan ook niet gaan werken iddquote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Had je weer zin om wat te doen? Om het geld hoeft het niet toch?
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat de pandemie nog jaaaren duurt anders sta je van teststraat zo weer op straat
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zal nu wel genderneutraal en vredelievend zijn.
Active person ofzo.
door af en toe wat van die stokjes te wisselen, zodat besmette mensen buiten blijven rondlopen, kun je het wel even in stand houdenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
k ben de enige die pleit voor een langdurige pandemie
Tegen die tijd de prikstokjes voor gebruik even in de ebola dopenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
k ben de enige die pleit voor een langdurige pandemie
Slimquote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
door af en toe wat van die stokjes te wisselen, zodat besmette mensen buiten blijven rondlopen, kun je het wel even in stand houden
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:51 schreef UitStraling het volgende:
Iedereen uit zijn kont bloeden door bitterbal
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:53 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal
[ afbeelding ]
Mocht die coronastraat niks worden
lekker bossie versterken
En kleine schattige bosballen makenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:53 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal
[ afbeelding ]
Mocht die coronastraat niks worden
lekker bossie versterken
Bossche ballenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En kleine schattige bosballen maken
Normaal zou ik zeggen vrijwilligerswerk ofzo, maar ja. Nu.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee kan ook niet gaan werken iddmaar wel weer wat doen ja. zo met de winter wordt het misschien wel wat eenzaam.
EEEEEEWquote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Bossche ballen
chocoladesoes met salpicon erin..
en krokante paneerballen met slagroom erin
Dit klinkt nog best goor.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Bossche ballen
Dan ga ik toch voor het soezendeeg met salpicon. Andersom lijkt me wel vrij ranzigquote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Bossche ballen
nee soezendeegquote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:57 schreef gianni61 het volgende:
of beslag is het officieel geloof ik
Lekker van gleuf naar gleufquote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:54 schreef bitterbal het volgende:
Heb ik ook een keer naar gekeken naar post rondbrengen maar ze hadden niks
hmmmquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan heb je wel veel deurknoppen om aan te likken
Ik wist niet dat die gast nog bestondquote:
Ja maar dan met tietjes en zwembanden.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:03 schreef Koen66 het volgende:
met deurknoppen likken krijg ik echt zo'n simplisties verbond mi
[ afbeelding ]
de vieze manquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:03 schreef Koen66 het volgende:
met deurknoppen likken krijg ik echt zo'n simplisties verbond mi
[ afbeelding ]
Strato-reclame niet gezien?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:04 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die gast nog bestond
Haagsie!quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:04 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die gast nog bestond
de link met deurknoppen likken mis ik ffquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dan met tietjes en zwembanden.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vond die supermarkt reclame beter..
'how much is the fish'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |