SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat houd jou nu tegen?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 07:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik mis het uitslapen wel. Vroeger vond ik dat heerlijk in de weekenden.
Het is nu geen weekend dus ik ben al aan het werk. En in de weekenden heb ik meestal ook wel genoeg te doen eigenlijk.quote:
zonde, als je vrij bent in vakanties en weekenden dus ook niet?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 07:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is nu geen weekend dus ik ben al aan het werk. En in de weekenden heb ik meestal ook wel genoeg te doen eigenlijk.
Ik ga in de kerstvakantie weer een poging wagen; maar als ik thuis ben dan ben ik meestal weer vroeg wakker (en ben ook gewoon uitgerust). Heb het idee dat het (werk)stress is waardoor ik 's morgens onrustig ben.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 07:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zonde, als je vrij bent in vakanties en weekenden dus ook niet?
stress is kutquote:Op woensdag 28 oktober 2020 07:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga in de kerstvakantie weer een poging wagen; maar als ik thuis ben dan ben ik meestal weer vroeg wakker (en ben ook gewoon uitgerust). Heb het idee dat het (werk)stress is waardoor ik 's morgens onrustig ben.
Ik maak verschil in de zomer en winter, zomers lekker op tijd en genoeg te doen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 07:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is nu geen weekend dus ik ben al aan het werk. En in de weekenden heb ik meestal ook wel genoeg te doen eigenlijk.
Zo is het. Maar wandelen helpt en het lijkt wel droog nuquote:
wandelsequote:Op woensdag 28 oktober 2020 07:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo is het. Maar wandelen helpt en het lijkt wel droog nu
quote:
zat hij als een stalker in de bosjes voor je huis?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 08:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vanuit je eigen huis?gisteren las ik iets over bosjes?
niks mis mee.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 08:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Twee plakjes ontbijtspek en een handje champignons
wat een genotquote:Op woensdag 28 oktober 2020 08:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Twee plakjes ontbijtspek en een handje champignons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |