Dit is ook waar.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij hoort ook in dat rijtje hoor.
Zou kunnen dat het tijdverlies daar vooral door kwam inderdaad, dan zou hij vandaag eigenlijk weer tijd moeten winnen op Carapaz.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat gedoe met de regenjasjes heeft wel erg veel krachten gekost als je de verhalen zo leest. Maar we gaan het vandaag al voor een groot deel weten lijkt me.
Ja maar jij.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij hoort ook in dat rijtje hoor.
Inderdaad, jij juicht voor meer Basken dan ik voor Nederlanders juich. Los van dat, ik snap de overweging van Dumoulin, mag dat niet? Ben ik dan een vlaggetjes proleet?quote:
Dumoulin laat gewoon z'n ploeg in de steek, ik denk dat Roglic er net wat minder begrip voor kan opbrengen. Als het andersom was geweest hadden we dit gesprek niet gehad, vlaggetjesproleet met een spatieprobleem.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Inderdaad, jij juicht voor meer Basken dan ik voor Nederlanders juich. Los van dat, ik snap de overweging van Dumoulin, mag dat niet? Ben ik dan een vlaggetjes proleet?
Demense willen nog eens een verschroeiende demarrage van Piti, dus dan krijgen we dat.quote:
Die viel toch in niets bij die van Fraille.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Demense willen nog eens een verschroeiende demarrage van Piti, dus dan krijgen we dat.
Nou, dat was hij altijd al eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:48 schreef Beregd het volgende:
Dumoulin is wel een serieuze janker geworden sinds hij bij jumbo rijdt.
Dat heeft hij toch altijd wel gehad?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:48 schreef Beregd het volgende:
Dumoulin is wel een serieuze janker geworden sinds hij bij jumbo rijdt.
Dat worden nog meer bidons dan gisteren.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:52 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
11,2 km jongens houd het bij de hand
Ja.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat heeft hij toch altijd wel gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |