Gewoon te veel koers in een te korte tijd. Oké, tegenwoordig kan veel, maar dit gaat gewoon te ver.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:09 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
ja vind je? waarom denk je dat Roglic niet zou gaan winnen dan?
Ben vooral benieuwd of er een ploeg gaat controleren voor de ritzege. Voor het klassement hoeven ze het namelijk niet te doen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:43 schreef Momo het volgende:
136 km - Zeven renners hebben een gaatje van 1.30 op het peloton:
Remi Cavagna, Rui Costa, Robert Stannard, Stan Dewulf, Benjamin Dyball, Julien Simon en Angel Madrazo.
Het lijkt erop dat het peloton dit ook wel een mooi groepje vindt.
Tsja als je idd kijkt naar de rest van zijn ploeg, dan is men bij Jumbo wel een beetje op zo onderhand ja...maar ik vind Roglic op zich wel een stuk boven het niveau van Carapaz zitten nog, en Carapaz heeft op zich ook de Tour in de benen...quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Gewoon te veel koers in een te korte tijd. Oké, tegenwoordig kan veel, maar dit gaat gewoon te ver.
Winst Tour de l'Ain in augustus.
Uitval Dauphiné in augustus (na etappe-winst, tweede plek, drie dagen leiderstrui)
2e plek Tour in september (6x top 5 in etappe-uitslag, 11 dagen leiderstrui)
6e plek WK in september
Winst LBL in oktober
En dan nog winst Vuelta oktober/november erachteraan? Ik geloof er niet in.
Carapaz reed de Tour wel op een andere manier (niet elke dag volle bak) en reed geen LBL tussendoor. Maar ook Carapaz kan er uiteraard nog wel doorzakken.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:46 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Tsja als je idd kijkt naar de rest van zijn ploeg, dan is men bij Jumbo wel een beetje op zo onderhand ja...maar ik vind Roglic op zich wel een stuk boven het niveau van Carapaz zitten nog, en Carapaz heeft op zich ook de Tour in de benen...
ik wacht liever eerst vandaag even af om een oordeel te vellen. als Carapaz vandaag weer beter is dan Roglic, dan verwacht ik niet veel meer van de Sloveen ...quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Carapaz reed de Tour wel op een andere manier (niet elke dag volle bak) en reed geen LBL tussendoor. Maar ook Carapaz kan er uiteraard nog wel doorzakken.
88.9kg afgelopen zaterdag.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
88 kilo schoon aan de haak, welke FOK!ker biedt meer?
Nee daar heb ik geen zin inquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit wordt weer een heroïsche overwinning voor Madrazo.
Dat gedoe met de regenjasjes heeft wel erg veel krachten gekost als je de verhalen zo leest. Maar we gaan het vandaag al voor een groot deel weten lijkt me.quote:
Goh.quote:
TLC, Zwansen, Slobeend.quote:
quote:
Sowieso ligt het zwaartepunt al de komende dagen. Dit weekend Asturië en daarna de tijdrit. Dan in de laatste week nog maar 1 bergrit, de rest is voor sprinters of aanvallers.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:10 schreef Blik het volgende:
Na dit weekend moet wel duidelijk zijn wie de Vuelta gaat winnen, kan haast niet anders dan dat er met minuten gesmeten gaat worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |