SPOILER: Waar gaan we meeten?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! WoordenboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
FOK!kers feliciteren Alberto Stegeman met nieuwe dochter
Stoute Slowchatters zijn stout!
Druk en typefouten onder voorbehoud.
Haha maar het is wel waar. We duimen allemaal voor jou. De tt hadden Potje en ik al zo ongeveer afgesproken als een van ons de tt zou hebbenquote:
Ahaaa. Lief hoor, ook van jou @potjequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:32 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha maar het is wel waar. We duimen allemaal voor jou. De tt hadden Potje en ik al zo ongeveer afgesproken als een van ons de tt zou hebben
Nee, volgens mij niet. Ik heb nog maar 1 aflevering gezien, de rest moet ik nog kijken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:28 schreef Snowsquall het volgende:
is er een topic van 'de andere kant van nl' ?
quote:
Middag TTverzorgersquote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:40 schreef praadje het volgende:
[..]
MorgenHet ruikt hier heerlijk in huis. De soep voor vanavond staat te trekken
Jawel, had em toch nog gevonden... [RTL5] De andere kant van Nederlandquote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:40 schreef praadje het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Ik heb nog maar 1 aflevering gezien, de rest moet ik nog kijken.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:45 schreef praadje het volgende:
Geen Wegmisbruikers voorlopig;
https://www.tvgids.nl/nie(...)-van-wegmisbruikers/
Hey Oostblokkertquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:24 schreef Oostblokkert het volgende:
![]()
Was de uitzending van Kees goed gisteren? Terugkijken waardig?
Hey Snow, nou top, ik ga vanavond kijken dan.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:25 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Hey Oostblokkert, jazeker kijken loont
Ja lijkt me vervelend dat het zo kort mag zijn.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:25 schreef Snowsquall het volgende:
Het gaat goed met de thuiszorg, alle logica en communicatie wegbezuinigd. Vanaf 10u zitten wachten op een bezoekje van 10min, ze zijn net weer weg
Wat waardeloos zeg.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:25 schreef Snowsquall het volgende:
Het gaat goed met de thuiszorg, alle logica en communicatie wegbezuinigd. Vanaf 10u zitten wachten op een bezoekje van 10min, ze zijn net weer weg
Avond allerliefstequote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:08 schreef Snowsquall het volgende:
Avond allemaal![]()
![]()
Mijn program van vanavond:
20.29; RTL5 Bureau 040
21.40; NPO1 Waar doen ze het van?
Ik kijk maar even met je meequote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:45 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond allerliefsteIk kijk ook Bureau 040 en dan ga ik naar Hotter then my daughter. Niet een programma wat ik normaal gesproken kijk maar ik zag een voorstukje in Boulevard en daar zit een meid in met een mega cameltoe. Ik wil wel eens zien hoe zij zonder schaamte over straat gaat.
De andere kant van Nederland neem ik op, moet de andere afleveringen nog kijken.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:50 schreef praadje het volgende:
[..]
Jij viespeuk, jij wilt alleen maar die cameltoe zien
Avondquote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:45 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond allerliefsteIk kijk ook Bureau 040 en dan ga ik naar Hotter then my daughter. Niet een programma wat ik normaal gesproken kijk maar ik zag een voorstukje in Boulevard en daar zit een meid in met een mega cameltoe. Ik wil wel eens zien hoe zij zonder schaamte over straat gaat.
De andere kant van Nederland neem ik op, moet de andere afleveringen nog kijken.
Ja echt schaamteloos inderdaad. Ik kijk het anders nooit maar ' De andere kant van Nederland heb ik nog niets van gezien dus ik wil bij aflevering 1 beginnen en voor de rest is er niets.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:56 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
AvondJa maar je kunt die cameltoe toch wel opnemen, dat is toch maar een kort fragment.....ik had het voorstukje ook gezien....echt schaamteloos.
Ik vraag mij echt af wanneer je het schaamte punt voorbij bent. Doe je het eerst alleen thuis en ga je later met een steeds strakker zittende broek naar buitenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:56 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
AvondJa maar je kunt die cameltoe toch wel opnemen, dat is toch maar een kort fragment.....ik had het voorstukje ook gezien....echt schaamteloos.
Patrick uit Assenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:58 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja echt schaamteloos inderdaad. Ik kijk het anders nooit maar ' De andere kant van Nederland heb ik nog niets van gezien dus ik wil bij aflevering 1 beginnen en voor de rest is er niets.
Maar vanavond is 'Waar doen ze het van?' dat is een heel ander programma.....nouja, een bietje andersquote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:45 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh die heb ik ook allemaal opgenomen maar nog niet gekekenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:17 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Maar vanavond is 'Waar doen ze het van?' dat is een heel ander programma.....nouja, een bietje anders
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:22 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh die heb ik ook allemaal opgenomen maar nog niet gekekenLeuk dat opnemen maar als ik dan zit te werken neem ik de tijd niet om te kijken haha. Ga er binnenkort eens aan beginnen. Ik dacht dat ik er door die operatie langer uit zou liggen want ik las en hoorde verhalen van 7 weken herstel minimaal. En ik had me voorgenomen om dan alles eens terug te kijken. Ik stond na een week ziekenhuis alweer te koken en te stofzuigen
Dus ben ik ook maar weer aan de slag gegaan
![]()
Hmm gequote ipv gewijzigd. Trouwens, ik ben benieuwd hoelang dat programma van moeder Borsato op de buis blijft. Daar kijkt toch geen hond naar. Ik zie net het laatste stukje, tenenkrommend.quote:
Rustig aan praadje!!quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:22 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik stond na een week ziekenhuis alweer te koken en te stofzuigen
En, heb je genoten?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:01 schreef praadje het volgende:
Dit is niet sexy, dit is echt zoooo ordinair.
Alléz, hebt ge ouw eige nie bezeerd?quote:
Ja zeg dat wel. Ziet er niet uitquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:01 schreef praadje het volgende:
Dit is niet sexy, dit is echt zoooo ordinair.
Lang leve de liefde, Chateau en Meester Visserquote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:01 schreef Oostblokkert het volgende:
Feyenoord, first dates en misschien danny op straat dat ik meepak.
Iets voor jou? Je moet jezelf laten zien na je operatie.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:50 schreef praadje het volgende:
[..]
Jij viespeuk, jij wilt alleen maar die cameltoe zien
Oehh geilquote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:03 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Iets voor jou? Je moet jezelf laten zien na je operatie.![]()
[ afbeelding ]
quote:
Avond allemaalquote:
Ik kan het hebben hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:04 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Je eigen cameltoe onderbroekje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezelligquote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:05 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
[..]
Avond allemaal![]()
![]()
SBS6 avondje denk ik voor 99% zeker
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:03 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Iets voor jou? Je moet jezelf laten zien na je operatie.![]()
[ afbeelding ]
Oh, het leek me niet echt iets voor ons sc'ers dus ik heb hem niet in de lijst meegenomen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:05 schreef potjecreme het volgende:
De nieuwe show bij RTL4 is best wel leuk.
Kreequote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:14 schreef kree het volgende:
Ik vind hem ook wel leuk eigenlijk. Of ik het elke week ga kijken weet ik niet. Maar het is wel grappig.
CBR loopt nog steeds met afbetalingen.quote:
Dus dan ben je er nog wel een halfjaar mee bezigquote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:29 schreef kree het volgende:
[..]
CBR loopt nog steeds met afbetalingen.
Ik heb wel inmiddels een niet thuis berifcht van de rechtbank (niet dat ik niet thuis was) maar ze bellen aan bij mijn verhuurders en die waren er niet.
Aangezien je dat persoonlijk in ontvangst moet nemen, ga ik er maar van uit dat dat dan de nieuwe datum is voor de rechtszaak. Dus ok vanaf mei gaat het dan miss toch eens een keer gebeuren. Maargoed weet nog niet wat daar in staat natuurlijk. Hoop het maar ben ik daar iig vanaf en heb ik alleen het CBR nog erna om me druk over te maken
Ben er bang voor. Nouja het is niet anders. Had ik toch ook wel minimaal een half jaar straf gehad hoor ook als die rechter aardig zou zijn. Maar het is meer die onzekerheid dat je het niet weet en het blijft boven je hoofd hangen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:32 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dus dan ben je er nog wel een halfjaar mee bezig
Ja maar het is wel grappig. Vooral als ze dan totaal niet kunnen zingen. Ik had de meeste wel goed trouwens.quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 07:09 schreef Oostblokkert het volgende:
Morgen![]()
Ik heb na Feyenoord de tv maar uitgezet en ben wezen slapen.![]()
Vanavond het nieuwe duo van Op1 maar eens bekijken.
quote:
Morgen schatjesquote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:34 schreef potjecreme het volgende:
Onze cameltoe Queen is ook bij mr. Visser geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:03 schreef Snowsquall het volgende:
Avond allemaal![]()
Avond allerliefsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dubbele aflevering zelfsquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:03 schreef kree het volgende:
Ik ga maar voor de rechter kijken denk, kan ik alvast oefenen
Misschien kom je ook wel op tvquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:03 schreef kree het volgende:
Ik ga maar voor de rechter kijken denk, kan ik alvast oefenen
Ik weet niet wat ik kan wisselen moet het nog even bekijkenquote:
Ik zou ric wisselenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:09 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik kan wisselen moet het nog even bekijken
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:03 schreef Snowsquall het volgende:
Avond allemaal![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:04 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond allerliefste
Nee ik heb alleen nog niet thuis berichten omdat mijn verhuurders er niet waren. Maar het is een document wat je persoonlijk moet aannemen dus dat zal de datum wel zijn. Maar nog niet gezien dus. Maar zal wel binnen paar maandjes zijn ofzo.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:13 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Weet je al wanneer je moet voorkomen
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:04 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond allerliefste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:17 schreef Snowsquall het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:19 schreef praadje het volgende:
[..]yepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
En dat allemaal voor een paar krasjes.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:35 schreef kree het volgende:
[..]
Ben er bang voor. Nouja het is niet anders. Had ik toch ook wel minimaal een half jaar straf gehad hoor ook als die rechter aardig zou zijn. Maar het is meer die onzekerheid dat je het niet weet en het blijft boven je hoofd hangen.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:45 schreef praadje het volgende:
Vanaf maandag totale lockdown in Belgie voor 6 weken. Alleen voedingswinkels, apothekers en dokters mogen openblijven.
quote:
Yep, misschien wel goed ook want het loopt de spuigaten uit. Ik denk niet dat er in Nederland een lockdown komt. Ik hoor de hele week al op radio 1 op het NOS journaal dat de cijfers in Belgie en Duitsland zo hoog zijn maar de cijfers in Nederland zijn ook hoog maaaaar dat komt omdat het systeem soms hapert. Rutte wil gewoon de economie niet stilleggen, NOS werkt mee aan de negatieve berichtgeving over de omringende landen en hoppa, Rutte en de Jong komen er mee weg. Terwijl het goed zou zijn als Nederland ook kiest voor een totale lockdown want de ziekenhuizen liggen vol en uitwijken naar Duitsland gaat ook niet meer want Mutti Merkel heeft al gewaarschuwd dat de ziekenhuizen daar ook al overbelast zijn.quote:
Anders moet je straks nog loempia's smokkelen door een ondergrondse tunnelquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:57 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
Yep, misschien wel goed ook want het loopt de spuigaten uit. Ik denk niet dat er in Nederland een lockdown komt. Ik hoor de hele week al op radio 1 op het NOS journaal dat de cijfers in Belgie en Duitsland zo hoog zijn maar de cijfers in Nederland zijn ook hoog maaaaar dat komt omdat het systeem soms hapert. Rutte wil gewoon de economie niet stilleggen, NOS werkt mee aan de negatieve berichtgeving over de omringende landen en hoppa, Rutte en de Jong komen er mee weg. Terwijl het goed zou zijn als Nederland ook kiest voor een totale lockdown want de ziekenhuizen liggen vol en uitwijken naar Duitsland gaat ook niet meer want Mutti Merkel heeft al gewaarschuwd dat de ziekenhuizen daar ook al overbelast zijn.
Zo, dat was mijn politieke statement. Nu even kijken of de grenzen ook dicht gaan want dan moet ik morgen natuurlijk snel nog even loempia's halen voor de komende weken
Haha nee dan ga ik weer smokkelen met mijn vriendin. Ze moet wel want zij heeft altijd limonade uit Belgie dus daar kan ik wel een beetje druk op zettenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:00 schreef WcPot het volgende:
[..]
Anders moet je straks nog loempia's smokkelen door een ondergrondse tunnel
Oehh dat gaat nog spannend worden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:00 schreef monkyyy het volgende:
16 November krijg ik een nieuwe keukenvloer dus als er een lockdown komt, nou dan zwaait er wat!
Gaan ze de grens dan ook weer afsluiten met containers en hekken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:02 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha nee dan ga ik weer smokkelen met mijn vriendin. Ze moet wel want zij heeft altijd limonade uit Belgie dus daar kan ik wel een beetje druk op zetten
Er is een overeenkomst tussen Nederland en Belgie gesloten dat de grenzen niet meer dichtgaan omdat we in een grensdorp wonen en mensen vaak familie aan de andere kant hebben wonen. Maar ja, je weet het nooit. Dan moet je misschien een attest bij de gemeente halen dat het essentieel is en daar vallen loempia's denk ik niet onder in hun ogenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:04 schreef WcPot het volgende:
[..]
Gaan ze de grens dan ook weer afsluiten met containers en hekken.
Ja lap zegquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:07 schreef praadje het volgende:
[..]
Er is een overeenkomst tussen Nederland en Belgie gesloten dat de grenzen niet meer dichtgaan omdat we in een grensdorp wonen en mensen vaak familie aan de andere kant hebben wonen. Maar ja, je weet het nooit. Dan moet je misschien een attest bij de gemeente halen dat het essentieel is en daar vallen loempia's denk ik niet onder in hun ogen
Nou ja, ik moet morgen toch in Nederland zijn dus dan haal ik gelijk maar voor een paar weken boodschappen bij de slager en de Jumbo. De rest kan ik hier gewoon halen. Geen man overboord dus. Alleen even mijn mindset veranderen want dat stond voor dinsdag op de planningquote:
Doe je nu weer een Kreetjequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:28 schreef praadje het volgende:
[..]
Nou ja, ik moet morgen toch in Nederland zijn dus dan haal ik gelijk maar voor een paar weken boodschappen bij de slager en de Jumbo. De rest kan ik hier gewoon halen. Geen man overboord dus. Alleen even mijn mindset veranderen want dat stond voor dinsdag op de planning
Dat heb ik dus steeds met Ricciardoquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:33 schreef potjecreme het volgende:
Wissel je een AT in voor een McLaren, is AT veel beter. Wissel je eindelijk Bottas in voor Hamilton, komt Bottas op pole....
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv.gids van vandaag;
Diversen;
18.00; Border Security VER
18.21; In overtreding (H) RTL5
19.09; Als de brandweer (H) RTL5
20.35; Kamp van Koningsbrugge (nieuw) NPO1
20.00; Holland's got Talent RTL4
20.00 Helden van hier (H) RTL5
20.40; Sterren op het doek (nieuw seizoen) NPO2
21.35; Even tot hier (nieuw seizoen) NPO1
21.35; Geubels en de Hollanders RTL4
Sport;
22.25; Studio Sport Eredivisie NPO1
Liefs van jullie online omroepster![]()
@:WcPot
@:Tassendief
@:Ole
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:kree
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel
Typefouten onder voorbehoud
Ik dacht even dat ik deze week Niels Hoogma had gezien op een parkeerplaats naast de A28 bij Assen. Hij liep door de berm en hij leek iets te zoeken in het gras samen met zijn collega. Ik was natuurlijk de afrit al voorbij toen ik hem zag. Bij de volgende afrit gedraaid maar op de terug weg zag ik ze niet meerquote:
Had je hem bijna kunnen aanrakenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:45 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik deze week Niels Hoogma had gezien op een parkeerplaats naast de A28 bij Assen. Hij liep door de berm en hij leek iets te zoeken in het gras samen met zijn collega. Ik was natuurlijk de afrit al voorbij toen ik hem zag. Bij de volgende afrit gedraaid maar op de terug weg zag ik ze niet meer
Ja zeg dat wel dat scheelde niet veel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Had je hem bijna kunnen aanraken
Ohh shit, weer Kassa vergeten in de gids. Als @Monky me maar vergeeft.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:00 schreef Bocaj het volgende:
So, best wat mensen online hier!
Fijn naar Amber kijken!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:00 schreef Bocaj het volgende:
Fijn naar Amber kijken!
[ afbeelding ]
@monkyyyquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:02 schreef praadje het volgende:
[..]
Ohh shit, weer Kassa vergeten in de gids. Als @:Monky me maar vergeeft.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:00 schreef Bocaj het volgende:
Fijn naar Amber kijken!
[ afbeelding ]
Ze moeten iets; velen staan op omvallen (zelfs de KLM)quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:13 schreef Bocaj het volgende:
Die luchtvaartmaatschappijen denken ook: Zoveel mogelijk geld vasthouden...
Ah, Amber zegt het ook gewoon...
Moet je eens voorstellen hoe zijn boekhouding eruit ziet.quote:
Oja, die heb je ook nog jaquote:
Mijn kad vindt dat maar niets.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:24 schreef Bocaj het volgende:
Hebben jullie een hondje aangeschaft tijdens Corona?
~Monkyyy
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:24 schreef Bocaj het volgende:
Hebben jullie een hondje aangeschaft tijdens Corona?
~Monkyyy
En hebben ze geen familie of goede vrienden die een dag over kunnen nemen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:36 schreef Bocaj het volgende:
Als je een kind hebt moet je er ook voor zorgen.... Toch?
Of neem je kinderen voor elke dag de kindercrèche?
Is altijd moeilijk.... misschien opa en oma.... maarja als je een moeilijk kind hebt....quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:37 schreef WcPot het volgende:
[..]
En hebben ze geen familie of goede vrienden die een dag over kunnen nemen?
Ja.... je ouders gaan wassen gaat wel ver als zoon....quote:
Dat lijkt mij ook wel heel erg ongemakkelijk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja.... je ouders gaan wassen gaat wel ver als zoon....
Dat gedeelte zou ik dan toch de thuiszorg laten doen... de rest kan wel als je toch thuis bent/woont...quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:43 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook wel heel erg ongemakkelijk.
Die wordt dus opgekocht door China.quote:
En Air France?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Die wordt dus opgekocht door China.
Geen idee. Maar China is bezig cruciale infrastructuur aan het opkopen.quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:39 schreef potjecreme het volgende:
Kijken jullie ook Kamp lamalul? Dat is op npo1.
quote:Op zondag 1 november 2020 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv.gids van vandaag;
Diversen;
18.05; Border Security VER
20.00; Postcodeloterij RTL4
20.00; Chateau Planckaert BE1
20.25; Project Rembrandt NPO1
21.15; Zondag met Lubach NPO3
21.15; I can see your voce RTL4
21.25; Undercover in Nederland SBS
Sport;
19.59; Darts, European Championship RTL7
23.05; Studio Voetbal NPO1
Liefs van jullie online omroepster![]()
@:WcPot
@:Tassendief
@:Ole
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:kree
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel
Typefouten onder voorbehoud
Avondquote:Op zondag 1 november 2020 18:22 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond MonkProject Rembrandt voor jou?
Dat dacht ik al. Ik neem het op.quote:Op zondag 1 november 2020 18:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Avond![]()
Past helemaal binnen mijn straatje inderdaad.
Avond allerliefstequote:
quote:Op zondag 1 november 2020 19:23 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond allerliefste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles nog steeds
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
thanxquote:Op zondag 1 november 2020 19:26 schreef praadje het volgende:
[..]
Ohh wow, dat is super zeg!!!Zo blij voor je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
quote:Op zondag 1 november 2020 19:44 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
thanxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 november 2020 19:44 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
thanxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pff Lubachquote:Op zondag 1 november 2020 20:53 schreef Snowsquall het volgende:
Eerst 21.15; Zondag met Lubach NPO3 en daarna Albertooooooo
Bij mij net andersomquote:Op zondag 1 november 2020 20:53 schreef Snowsquall het volgende:
Eerst 21.15; Zondag met Lubach NPO3 en daarna Albertooooooo
Nahh, ik niet zo.quote:Op maandag 2 november 2020 18:02 schreef monkyyy het volgende:
Ik word nou toch wel heel nieuwsgierig naar de video van Fred van Leer.
Avond lieve Leequote:Op maandag 2 november 2020 18:07 schreef Ole het volgende:
Hoef hem niet te zien. Triest verhaal!
Oh hi
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |