abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195898867
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 19:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
En dankzij onze complotvrienden zijn we in Januari nog geen klap verder.

Gewoon feest blijven vieren, jongens...
Dit is zuur....

en dit ook

https://www.at5.nl/artike(...)rolstoel-door-corona

IC-verpleegkundige Emma (25) belandt in rolstoel door corona15 juli 2020,

IC-verpleegkundige Emma Haas (25) is al drie maanden ernstig ziek en heeft nog maar vijftig procent van haar longcapaciteit nadat ze het coronavirus heeft gehad.

Ze mag 15 minuten per dag bewegen.
Bizar genoeg ging net voordat ze ziek werd haar foto-oproep viral.

'Ik was bij de eerste patint die door corona op de IC overleed.
Dat maakte zoveel indruk op me', vertelt ze.
Ze besluit om een foto vanuit het ziekenhuis te delen in de hoop dat mensen thuisblijven.
Ondertussen werkt ze zichzelf een slag in de rondte om alle coronapatinten te helpen, totdat ze ineens
zelf klachten krijgt.

In het begin nog licht. 'Ik kon ineens geen shoarma meer proeven of ruiken', vertelt ze in haar tuin.
Vanaf dat moment worden haar klachten steeds erger.
Positief getest op corona'Heel angstig. Op een gegeven zat ik alleen maar huilend op de bank.
Het voelde continue alsof ik door een rietje moest ademen.
' Niet verrassend wordt ze dan ook positief getest.

Omdat ze als ze geen ander de horrorverhalen uit het ziekenhuis kent, wil ze absoluut thuisblijven.
'Ik was zo bang. Nu had ik tenminste nog iemand op mij heen. In het ziekenhuis lig je alleen in een kamertje.'

Dagenlang moet haar man haar verzorgen.
Het wordt uiteindelijk wat beter maar nog altijd is Emma zeker niet hersteld.
'De impact is dat ik eigenlijk niks meer kan. Ik mag maar 15 minuten per dag actief zijn

.'Herstelkosten niet vergoed

Ze kan voorlopig niet werken en maakt veel kosten voor haar herstel die ze niet vergoed krijgt uit haar basisverzekering omdat ze niet op de IC heeft gelegen.
'Ik gaf mijn leven voor de IC-patinten en moet nu alles zelf betalen
.' Het OLVG wil de kosten nu voor haar rekening nemen.

Maar Emma heeft in de hoop dat ook anderen niet hetzelfde overkomt bij de politiek aan de bel getrokken.
Er is nog zoveel onduidelijk over het virus dat het nog maar de vraag is of Emma volledig herstelt.
'Dat is echt vreselijk. Daar moet je niet te veel bij stilstaan.
  woensdag 28 oktober 2020 @ 08:38:35 #102
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195898903
Buitenparlementaire onderzoekscommissie doet wat de Staten-Generaal en de pers nalaten

quote:
Wat doe je nu het parlement en de media ernstig in gebreke blijven bij het controleren van de regering en bij het verdedigen van democratische grondrechten? Dan doe je dat ZELF en vorm je een eigen onderzoekscommissie.

Vanuit deze houding ontstond de Buiten Parlementaire Onderzoeks Commissie (BPOC2020), bestaande uit de theoloog drs. Pedro Kuit (voorzitter),drs. Rob Elens, Ron Bakker, Evert de Blok en Jade Kuit (griffier).

De verhoren worden afgenomen door de jurist Frank Stadermann.

Dit zijn de centrale onderzoeksvragen:

Waarom zijn sinds 15 maart 2020 vanwege Covid19 beperkende maatregelen in ons land opgelegd, zijn deze maatregelen effectief en staan ze in verhouding tot de ziekte die veroorzaakt wordt door het SARS-CoV-2 virus?

Op 11 oktober gingen de zittingen van start.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator woensdag 28 oktober 2020 @ 08:44:02 #103
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_195898954
quote:
En welke (juridische) macht denken deze rakkers te hebben?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_195899043
quote:
Geweldig. Die gemaakte introductie ook: waar bent u geboren, gaat u de waarheid verklaren gelijk aan onder ede staan? Een beetje alsof je op je twaalfde rechtertje speelde.
We have relearned one lesson we should have never forgotten: that only by rewarding personal initiative and insisting government live within its means can we save the spirit of enterprise and risk-taking so essential to economic progress, human fulfillment, and the preservation of freedom itself.
  woensdag 28 oktober 2020 @ 09:28:46 #105
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195899488
Soevereine burgers!
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_195899702
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 08:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Dit is zuur....

en dit ook

IC-verpleegkundige Emma Haas (25) is al drie maanden ernstig ziek en heeft nog maar vijftig procent van haar longcapaciteit nadat ze het coronavirus heeft gehad.

[ afbeelding ]

Ze besluit om een foto vanuit het ziekenhuis te delen in de hoop dat mensen thuisblijven.
Ondertussen werkt ze zichzelf een slag in de rondte om alle coronapatinten te helpen, totdat ze ineens
zelf klachten krijgt.

In het begin nog licht. 'Ik kon ineens geen shoarma meer proeven of ruiken', vertelt ze in haar tuin.
Positief getest op corona'Heel angstig. Op een gegeven zat ik alleen maar huilend op de bank.

Omdat ze als ze geen ander de horrorverhalen uit het ziekenhuis kent, wil ze absoluut thuisblijven.
'Ik was zo bang. Nu had ik tenminste nog iemand op mij heen. In het ziekenhuis lig je alleen in een kamertje.'

'De impact is dat ik eigenlijk niks meer kan. Ik mag maar 15 minuten per dag actief zijn

Ze kan voorlopig niet werken en maakt veel kosten voor haar herstel die ze niet vergoed krijgt uit haar basisverzekering omdat ze niet op de IC heeft gelegen.

Maar Emma heeft in de hoop dat ook anderen niet hetzelfde overkomt bij de politiek aan de bel getrokken.
Er is nog zoveel onduidelijk over het virus dat het nog maar de vraag is of Emma volledig herstelt.
En nu even een wetenschappelijke onderbouwing voor hoe vreemd dit is en hoe dat in verhouding staat met griep / oorzaken hiervan.

Geen antistoffen + hoge dosis virus lijkt me een hele zware cocktail. Vraag me dus af. Hoewel erg nare verhalen, in welke mate dit type berichten een eerlijk verhaal schetsen / of de huidige frame niet gewoon een overdreven angstframe is zonder nuance.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 28 oktober 2020 @ 09:53:30 #107
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_195899795
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 08:38 schreef Summers het volgende:
Buitenparlementaire onderzoekscommissie doet wat de Staten-Generaal en de pers nalaten
[..]

Waarom zijn sinds 15 maart 2020 vanwege Covid19 beperkende maatregelen in ons land opgelegd

Vanwege Covid-19.

Gewoon je vraag zo dom formuleren dat je letterlijk het antwoord geeft in dezelfde zin _O- Wat een volk.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  woensdag 28 oktober 2020 @ 09:55:55 #108
pi_195899831
quote:
Heb je op Facebook last van fact checkers? Die kun je blokkeren.
Ew, feiten. Snel blokkeren jongens! :D
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_195899951
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 09:53 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Vanwege Covid-19.

Gewoon je vraag zo dom formuleren dat je letterlijk het antwoord geeft in dezelfde zin _O- Wat een volk.
Hihi semantische discussies kun je altijd nog winnen als je inhoudelijks niks te melden hebt. Goed deuglinks gedrag. Je mag je aanmelden bij D66 of GroenLinks.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 28 oktober 2020 @ 10:25:53 #110
235357 TitusPullo
pi_195900230
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 10:05 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hihi semantische discussies kun je altijd nog winnen als je inhoudelijks niks te melden hebt. Goed deuglinks gedrag. Je mag je aanmelden bij D66 of GroenLinks.
Meld jij je dan aan voor een opfriscursus Nederlands? Dit heeft namelijk niets met een semantische discussie te maken.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_195900390
quote:

[..]

Kan je eigenlijk lid zijn van Trump en D66 tegelijk?
pi_195900463
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 08:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Dit is zuur....

en dit ook

[ afbeelding ]

zelf klachten krijgt.

Zo'n lijstje van slachtoffers kan je ook maken van jonge verkeersslachtoffers, alleen dan 10x zo groot. kom op jongens niet meer autorijden, allemaal op de fiets.
pi_195900706
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 10:41 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

Zo'n lijstje van slachtoffers kan je ook maken van jonge verkeersslachtoffers, alleen dan 10x zo groot. kom op jongens niet meer autorijden, allemaal op de fiets.
Denk dat het punt meer is dat iedereen in die artikelen longen als natte zandzakken eraan overhoudt..
pi_195901824
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 10:36 schreef illusions het volgende:

[..]

Kan je eigenlijk lid zijn van Trump en D66 tegelijk?
Ik denk dat je voor hekserij op de brandstapel wordt gegooid door boze D66'ers
pi_195901835
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 10:58 schreef illusions het volgende:

[..]

Denk dat het punt meer is dat iedereen in die artikelen longen als natte zandzakken eraan overhoudt..
Das heel vervelend voor ze?
Anekdotisch bewijs wordt vooral ingezet als dooddoener om beleid te rectificeren maar das geen rationele gronde.
pi_195902184
quote:
De zogenaamde Drosten paper, die ten grondslag ligt aan de wereldwijde toegepaste PCR methodiek en de wereldwijde hierop gebaseerde desastreuze maatregelen, rammelt aan alle kanten, en had nooit geaccepteerd mogen worden!
■ Lees onderstaand de schokkende feiten!
#PCRGATE #StopAllLockdownsNow!!!
https://www.linkedin.com/(...)147679740133377-r_tY
pi_195902506
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 22:27 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dat zul je niet snel horen. Maar als er een stemming komt of als we ons kunnen inzetten in betere informatievoorziening en het stoppen van valse profeten dan teken ik ervoor.
Tot dan lach ik om alles wat ik voorbij zie komen.
6G zal wel weer iets grappigs zijn.
Ik denk dat het verspreiden van valse informatie al een heel stuk afneemt als Trump geen president meer is. Hij staat dan toch een stuk minder in de picture.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  woensdag 28 oktober 2020 @ 13:10:59 #118
pi_195903236
quote:

[..]

Nee want inhoudelijk staat het natuurlijk als een huis dit :D Je verwacht ook niet anders van een clubje dat zelfs niet begrijpt wat ze zelf typen. Topreactie Ludo, gaat in de boeken.
pi_195903835

iemand ideen hierover? ik weet er te weinig van om erover te kunnen oordelen.
pi_195904840
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 11:59 schreef ludovico het volgende:

[..]

Das heel vervelend voor ze?
Anekdotisch bewijs wordt vooral ingezet als dooddoener om beleid te rectificeren maar das geen rationele gronde.
Euh, kan je hoog van de toren blazen maar volgens mij was het geen bewijsvoering ofzo. :+
pi_195905058
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 14:25 schreef illusions het volgende:
Euh, kan je hoog van de toren blazen maar volgens mij was het geen bewijsvoering ofzo.
Als het niet in juist context wordt geplaatst en het frame wordt steeds herhaalt heeft dat nogal wat gelijkenissen met propaganda.
pi_195905119
quote:
14s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 13:10 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Nee want inhoudelijk staat het natuurlijk als een huis dit :D Je verwacht ook niet anders van een clubje dat zelfs niet begrijpt wat ze zelf typen. Topreactie Ludo, gaat in de boeken.
Die semantische discussies van links? Das wel een huis ja.

Je hebt gelijk, het staat strikt genomen vreemd geformuleerd, wat ze bedoelen is als je geen autist bent gewoon duidelijk, jij kiest er dan zelf voor je niet op de inhoud te richten maar op de vorm.

Dat op de vorm richten is regressief linksch gedrag.
  woensdag 28 oktober 2020 @ 14:52:17 #123
235357 TitusPullo
pi_195905395
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 14:39 schreef ludovico het volgende:

[..]

Die semantische discussies van links? Das wel een huis ja.

Je hebt gelijk, het staat strikt genomen vreemd geformuleerd, wat ze bedoelen is als je geen autist bent gewoon duidelijk, jij kiest er dan zelf voor je niet op de inhoud te richten maar op de vorm.

Dat op de vorm richten is regressief linksch gedrag.
Zit jij bij FvD, dat je moeilijke woorden gebruikt zonder ze te begrijpen?
pi_195905881
twitter

Deze huisarts is complotdenker want verkondigd niet het officiele verhaal.
pi_195905965
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:16 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]

Deze huisarts is complotdenker want verkondigd niet het officiele verhaal.
Hij pleit dus voor meer zorgcapaciteit. Prima toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')