Zet 'm op, beest.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:44 schreef Caland het volgende:
Ja jongens, ik ben sporten @:ggmm @:onlogisch
Mijn favoriete dag, legday
Ter info
Succes vriend. Zonder Jetten dit keer.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:44 schreef Caland het volgende:
Ja jongens, ik ben sporten @:ggmm @:onlogisch
Mijn favoriete dag, legday
Ter info
Ik spreek hier voor @mrstylo en mijzelf maar jouw mening doet er gelukkig niet toe.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:47 schreef onlogisch het volgende:
Jammer dat mijn zéér goede vriendin @:Anneloos bij de Personae non gratae staat
Elke keer als ik Piet over de verdedigende middenvelder van Ivoorkust hoor zie ik hem weer in dat ijs spartelen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat hij in de druks zat.
Bedankt Piet.
Ben je al klaar voor TBC?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik spreek hier voor @:mrstylo en mijzelf maar jouw mening doet er gelukkig niet toe.
Ik weet niet zo goed waarom ik nog kijk maar hij is echt nog veel senieler dan ooitquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elke keer als ik Piet over de verdedigende middenvelder van Ivoorkust hoor zie ik hem weer in dat ijs spartelen.
Misschien en dan mijn eigen pad en niet die debiele club waarin ik jou volgdequote:
Hij blijft nog verrassend lang leven, is hij al in de 100?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed waarom ik nog kijk maar hij is echt nog veel senieler dan ooit
86 en ook nog eens velerlei ziektes overleefd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij blijft nog verrassend lang leven, is hij al in de 100?
Wat denk je van de opstelling Stijn?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
86 en ook nog eens velerlei ziektes overleefd.
Gedurfd, weet niet of ik Tadic als 10 neer zou zetten met zijn snelheid, maar we gaan het wel zien.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat denk je van de opstelling Stijn?
Liever Tadic centraal dan vanaf links.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gedurfd, weet niet of ik Tadic als 10 neer zou zetten met zijn snelheid, maar we gaan het wel zien.
Volgens Pieter hebben ze goed naar Napoli gekeken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gedurfd, weet niet of ik Tadic als 10 neer zou zetten met zijn snelheid, maar we gaan het wel zien.
Ik maak me nog het meest zorgen met Schuurs.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens Pieter hebben ze goed naar Napoli gekeken.
Mazraoui ook wel als ik zie hoe open die kant vorige week lag en met de zijkanten van Atalanta.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik maak me nog het meest zorgen met Schuurs.
Wat drinken wij erbij?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:59 schreef fetX het volgende:
Ik was het oprecht helemaal vergeten. Straks lekker voetbal kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |