We zitten nu op 1,16 toch momenteel?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, en dan heb ik serieuze twijfels of we wel op die 0.88 zitten nu.
Voor hoe lang nog? Ik verwacht nog een weekje en dat ze dan ook dicht gaan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:35 schreef capricia het volgende:
Blij dat de sportscholen open blijven. Is toch een soort escape.
Niet toevallig zijn dat bijna allemaal eilanden die ook vrij makkelijk de grenzen dicht kunnen houden...quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Hong Kong, Japan, Nieuw-Zeeland, Thailand, Australië. Nergens daar een vuiltje aan de lucht.
Nee we zaten ongeveer 2 weken geleden op 1,16quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
We zitten nu op 1,16 toch momenteel?
EIERSNIJDER ALARM!!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
In de rij gaan staan bij de Action om die noodzakelijke eiersnijder te halen
4 dagen tussen besmet raken en iemand anders besmetten dacht ik.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:36 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
weet iemand met welke cyclustijd ze rekenen? Gemiddeld gewogen incubatietijd van ca. 7 dagen?
en ze hadden onder de 1 verwacht na het pakket (fopmaatregelen) van 28 septemberquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
We zitten nu op 1,16 toch momenteel?
Dat vond ik ook het meest opmerkelijke en tegelijkertijd zorgwekkendste ja.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:24 schreef Predator40 het volgende:
ze hadden verwacht dat de R onder de 1 zou komen met de maatregelen van 28 september
WTF ?
en daarom klopt die 0.88 nu ook gewoon nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:38 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dat vond ik ook het meest opmerkelijke en tegelijkertijd zorgwekkendste ja.
Binnenkort update, zal afgeraden gaan worden lijkt me.quote:
Nou, best wel en ik ben geen grootverbruiker. Zit ook een hoop aan vast behalve het product zelf. Een hoop dingen worden beklonken aldaar in mijn kringen. Mijn bands treden op in kroegen dus dat is al vanaf maart dood allemaal (probeer maar 5 man plus materiaal op 1,5 meter te krijgen in zo'n pijpenla...). Hup, sociale leven gaat mee de plee in.quote:
een advies gevenquote:
Hetzelfde als nu dus.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Binnenkort update, zal afgeraden gaan worden lijkt me.
Van nu tot begin december is dan ongeveer 10 cycli en 0,88^10*10k= ca. 2800 besmettingen per dag. Nog best fors om over vermindering van maatregelen na te gaan denken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:38 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
4 dagen tussen besmet raken en iemand anders besmetten dacht ik.
Als we het over hetzelfde hebben
Helemaal mee eens. De f*cking Action mag openblijven, maar restaurants die al zo veel geïnvesteerd hebben moeten weer dichtquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wij gaan graag uit eten; dus ja. Maar uiteindelijk overleven we het wel. Genoeg lekkers wat we thuis kunnen maken of laten bezorgen Ik vind het vooral zo jammer dat ze altijd de eerste zijn die dicht moeten en de laatste die weer open mag, ongeacht het aantal besmettingen binnen de horeca. Het voelt zo oneerlijk naar al die ondernemers en dat zit me het meeste dwars.
een dringend advies om niet te gaanquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het zal vast niet exact kloppen nee, kan ook goed 0.87 zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Omdat ze er stelselmatig naast zitten.
2800 besmettingen per dag begin december kunnen ze vergetenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:40 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Van nu tot begin december is dan ongeveer 10 cycli en 0,88^10*10k= ca. 2800 besmettingen per dag. Nog best fors om over vermindering van maatregelen na te gaan denken.
Het scheelt wel dat je in een hoop landen niet eens meer welkom bent nu, maar ik snap werkelijk waar niet waarom je nu perse op vakantie naar het buitenland zou moeten... maar misschien ben ik te simpelquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:40 schreef Predator40 het volgende:
een dring
Ik heb de impressie dat het niet aan het afnemen is. Hopelijk zit ik ernaast en hopelijk kunnen we die 0.88 lang volhouden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |