quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:36 schreef JochemSjakie het volgende:
Ach, zo kunnen we jou wel makkelijk herkennen ten opzichte van slimme mensen.
In b4 vieswoedende 'schaap' reply.
Kies maar een stickertje uit knul die heb je wel verdiend.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:51 schreef Socios het volgende:
Terechte klacht; ik laat mij ook niet muilkorven.
Onder de 12 hoeft ook niet hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:51 schreef Socios het volgende:
Terechte klacht; ik laat mij ook niet muilkorven.
Ik heb mijn master inmiddels cum laude behaald.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:39 schreef Nine. het volgende:
TS studeert zeker aan het Jensen college?
Toch al twee posts zonder scheldwoorden, respect.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:01 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
Ik heb mijn master inmiddels cum laude behaald.
Ach, het blijft lastig om te schelden als je ook nog moet opzoeken hoe je moeilijke woorden schrijft.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:02 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Toch al twee posts zonder scheldwoorden, respect.
Zekerquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:22 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Jij bent ook wel een aanwist voor FOK! he
1 |
Welke levens? Als het RIVM zegt dat het niet werkt, WAAROM DOE JE HET DAN???????quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:54 schreef spinazieruiker het volgende:
Mensen als TS leveren zonder morren hun privacy in voor een beetje bonuskorting
Maar als er levens en bedrijven gered kunnen worden met een stukje stof is het pand te klein
gappie ik zit al 6 maanden thuisquote:Op woensdag 28 oktober 2020 00:06 schreef dokter.knakworst het volgende:
TS is het bewijs waardoor de wachtlijsten bij GGZ oplopen
Dit zegt meer over jouw persoonlijke hygiëne dan dat het over een mondkapje zegt.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 01:09 schreef Baked-aardappeltje het volgende:
Na 2min door zo'n kutkontkap te hebben geademd stinkt dat ding naar schijt.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:48 schreef Questular het volgende:
Past een mondkapje überhaupt als je oren zo laag hangen ts?
Ben jij TS dan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:01 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
Ik heb mijn master inmiddels cum laude behaald.
Iedereen kan zien dat je een extra chromosoom hebt hoor, daar heb je geen kaartje voor nodig.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:19 schreef Nicksanders het volgende:
Goed zo TS ik weiger het ook.
En als het verplicht is straks print ik mooi zo'n kaartje van de overheid / rivm website uit dat ik een bepaalde onzichtbare aandoening heb waardoor ik het medisch gezien niet kan dragen.
Goed man schaap lekker een kapje dragen waarvan er genoeg onderzoeken zijn die zeggen dat ze geen nut hebben zelfs RIVM zegt het.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:20 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Iedereen kan zien dat je een extra chromosoom hebt hoor, daar heb je geen kaartje voor nodig.
Moet jij weten, als een winkelier aan mij vraagt om een kapje op te zetten, dan doe ik dat. Zijn winkel, zijn regels, daar heb ik Rutte niet voor nodig hoor, met je kansloze vooringenomenheidquote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:36 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Goed man schaap lekker een kapje dragen waarvan er genoeg onderzoeken zijn die zeggen dat ze geen nut hebben zelfs RIVM zegt het.
Kassa recent onderzoek ze werken niet.
Dan komt er een advies van Rutte, maar Rutte waarom verplicht u het niet wij snappen niet wat een advies is moet het dan wel of dan niet op.
Zal ik je het even uitleggen een advies is je mag het dragen het hoeft niet als je het wilt draag het maar val andere er niet mee lastig.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:36 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Goed man schaap lekker een kapje dragen waarvan er genoeg onderzoeken zijn die zeggen dat ze geen nut hebben zelfs RIVM zegt het.
Kassa recent onderzoek ze werken niet.
Dan komt er een advies van Rutte, maar Rutte waarom verplicht u het niet wij snappen niet wat een advies is moet het dan wel of dan niet op.
Zal ik je het even uitleggen een advies is je mag het dragen het hoeft niet als je het wilt draag het maar val andere er niet mee lastig.
Denken dat Down niet gewoon zichtbaar isquote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:19 schreef Nicksanders het volgende:
Goed zo TS ik weiger het ook.
En als het verplicht is straks print ik mooi zo'n kaartje van de overheid / rivm website uit dat ik een bepaalde onzichtbare aandoening heb waardoor ik het medisch gezien niet kan dragen.
Jullie snappen eigenlijk helemaal niks, dat is wel duidelijk geworden.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:36 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
wij snappen niet wat een advies is moet het dan wel of dan niet op.
Het is voor jou ook lastig stoppen met alcoholquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach, het blijft lastig om te schelden als je ook nog moet opzoeken hoe je moeilijke woorden schrijft.
Ik snap het wel degelijk het is advies draag een muilkorf het hoeft dus niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:54 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Jullie snappen eigenlijk helemaal niks, dat is wel duidelijk geworden.
Denken dat een mondkapje helpt.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:51 schreef Questular het volgende:
[..]
Denken dat Down niet gewoon zichtbaar is
Dit is niet waar. Was maar een klein groepje die dit riep. En dit zit hier op FOK!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:34 schreef PausNicolaas het volgende:
Eerst heel Nederland zeiken dat die dingen kut zijn
Minder lullen en meer brownies maken Corky.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:20 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Denken dat een mondkapje helpt.
Andere landen hebben 0 besmettingen alleen Nederland gaat slecht
Waarom is een mondkapje eigenlijk een muilkorf? Wat een zielige aanstellers, mensen die dat roepen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:18 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Ik snap het wel degelijk het is advies draag een muilkorf het hoeft dus niet.
De dombo's die op een plicht schreeuwen snappen het niet want die beseffen niet dat ze het gewoon mogen dragen.
Daarbij loopt het in alle landen op ook Italië moeten ze daar misschien 2 kapjes dragen?
Eén werkt duidelijk niet.
Ah joh, is misschien maar 2 a 3 procent die dit loopt te bleren. Net zoals die complotters. Zielige gevallen zijn dat.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:25 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Waarom is een mondkapje eigenlijk een muilkorf? Wat een zielige aanstellers, mensen die dat roepen.
Ja maak downies maar belachelijk maar jammer voor je dat ik geen downie ben.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:24 schreef Questular het volgende:
[..]
Minder lullen en meer brownies maken Corky.
Jammer alleen dat ik niet in complotten geloof.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:27 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Ah joh, is misschien maar 2 a 3 procent die dit loopt te bleren. Net zoals die complotters. Zielige gevallen zijn dat.
Een eigen oprit is iets waar je over op moet scheppen? Dan heb je echt weinig om daadwerkelijk trots op te zijnquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:27 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Ja maak downies maar belachelijk maar jammer voor je dat ik geen downie ben.
Ik ken geen downies met eigen koopwoning bijna 80.000 euro jaarinkomen en eigen oprit en nieuwe auto(s) voor de deur. Succes met zoeken.
Daarbij werkt het in landen als Italië dan en Spanje nee maar ja iets toegeven kun je niet oh nee dan kom je met de melding ja maar zonder kapje was het 2 of 3x zo erg zonder enig vorm van bewijs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |