Ook voor jezelf, mokerdom varken. En je ouders. Je oma, opa.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 14:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker allemaal thuis blijven en alle economische en mentale klappen mogen opvangen voor een generatie die met hun lekkere pensioenen sowieso al teringveel geld kost.
Sport zonder ziel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 14:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker allemaal thuis blijven en alle economische en mentale klappen mogen opvangen voor een generatie die met hun lekkere pensioenen sowieso al teringveel geld kost.
Maar er worden ook veel jongeren heel erg ziek!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 14:34 schreef Caland het volgende:
Gewoon 50+ verbod in horeca en gaan met die banaan toch.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 14:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jij bent zeker geobsedeerd door de livescores van de PDC Home Tour.
jammer voor mij maar zou er geen moeite mee hebben, blijf het absurd vinden dat zoveel solidariteit verlangd wordt van jongeren die er geen tot nauwelijks last van hebben maar een 60+ verbod zou ik wel leuker vindenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 14:34 schreef Caland het volgende:
Gewoon 50+ verbod in horeca en gaan met die banaan toch.
Het zou vooral geen reet helpen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 14:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
jammer voor mij maar zou er geen moeite mee hebben, blijf het absurd vinden dat zoveel solidariteit verlangd wordt van jongeren die er geen tot nauwelijks last van hebben maar een 60+ verbod zou ik wel leuker vinden
60+'ers isoleren is wel weer een helse taak. Dat zijn echt hemeltergend eigenwijze mensen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 14:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
jammer voor mij maar zou er geen moeite mee hebben, blijf het absurd vinden dat zoveel solidariteit verlangd wordt van jongeren die er geen tot nauwelijks last van hebben maar een 60+ verbod zou ik wel leuker vinden
ANNOUNCE een volle Kuip tegen Wolfsberger.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 14:32 schreef maxi-mus het volgende:
Bij het RIVM zijn de afgelopen dag 10.315 nieuwe coronabesmettingen gemeld. Dat zijn er 31 minder dan gisteren.
De daling is dus ingezet, mooi. Announce de kroegen open vanavond. @:markrutte
Vast wel ja, maar er zal geen patiënt minder zijn gok ik. Niet zolang je die 60+ers niet ook compleet afsluit van de buitenwereld. En dat lijkt me niet echt een optie.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 14:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar zou toch economisch wel veel schelen denk ik
Hier wel ja, ik ben in het echte leven nog niemand tegengekomen die zich er heel druk om maakt. Alleen een paar mensen baalden dat ze in quarantaine moesten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 14:36 schreef Mansjester het volgende:
Ik merk dat de emoties nogal hoog oplopen als het over Corona gaat.
Valt jullie dit ook op?
Dat lijkt mij een prima optie.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 14:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vast wel ja, maar er zal geen patiënt minder zijn gok ik. Niet zolang je die 60+ers niet ook compleet afsluit van de buitenwereld. En dat lijkt me niet echt een optie.
Inderdaad, zeker omdat het de jongere generatie is die de economische (in de toekomst) en mentale (nu) gevolgen het meeste zullen merken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 14:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je serieus wasquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 14:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Adolf had daar wel een redelijk succesvol systeem voor toch?
Schilderen met Gary Jenkins > Max Geheugentrainerquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 14:47 schreef Caland het volgende:
Gewoon Max geheugentrainer marathonuitzending
Dan blijft dat tuig wel binnen
Economische gevolgen van corona hebben ouderen geen last van? Mentale problemen is iets unieks voor jongeren?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 14:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Inderdaad, zeker omdat het de jongere generatie is die de economische (in de toekomst) en mentale (nu) gevolgen het meeste zullen merken.
Vertelt Jan Slagter nog steeds een hemeltergende mop?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 14:47 schreef Caland het volgende:
Gewoon Max geheugentrainer marathonuitzending
Dan blijft dat tuig wel binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |