SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
dat was dus echt schijten als een reiguhquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:54 schreef MadMaster het volgende:
We zijn in Den Haag, bekend van de Haagse reiger.
Onze auto weet dat nu ook, bij binnenkomst in de bebouwde kom is 'ie al rijdend met een welgemikt schot compleet ondergescheten. Voorruit was bijna ondoorzichtig, de betreffende reiger heeft kennelijk zwaar getafeld gisteren...![]()
Straks maar even door de wastunnel...
Gaarne!! Ik heb geen voorkeur 😉quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:10 schreef MadMaster het volgende:
Is er nog behoefte aan wat muziek vanavond vanaf 20.00 uur?
Het Goede Doel concert bewaar ik nog even, maar iets anders is wel mogelijk.
Wat heeft eventueel de voorkeur?
Ja fijn!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:10 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben vanavond niet thuis.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:10 schreef MadMaster het volgende:
Je bent me voor, ik had ook al wat klaar staan maar dat schuif ik wel door naar later deze week.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:10 schreef MadMaster het volgende:
Ben benieuwd waarom er een ouder bij moest zijn, krijgen ze sexuele voorlichting ?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben vanavond niet thuis.
Oudste nichtje had ouderavond, en tegelijk hadden de 2 jongste een online sessie waarbij een ouder aanwezig moest zijn. Dus moet daar gaan assisteren.
Nee, die zijn bijna 15. Dat weten ze wel voort, denk ik.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:46 schreef just me het volgende:
[..]
Ben benieuwd waarom er een ouder bij moest zijn, krijgen ze sexuele voorlichting ?
Van een verstokte single?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:46 schreef just me het volgende:
[..]
Ben benieuwd waarom er een ouder bij moest zijn, krijgen ze sexuele voorlichting ?
Nee, het is echt uit één film.quote:
Het komt me wel bekend voor. Ik peins nog even door.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het is echt uit één film.
Een heel bekende zelfs, pas weer op de Nederlandse TV getoond.
Zoals bijna elk jaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |