SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
dat was dus echt schijten als een reiguhquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:54 schreef MadMaster het volgende:
We zijn in Den Haag, bekend van de Haagse reiger.
Onze auto weet dat nu ook, bij binnenkomst in de bebouwde kom is 'ie al rijdend met een welgemikt schot compleet ondergescheten. Voorruit was bijna ondoorzichtig, de betreffende reiger heeft kennelijk zwaar getafeld gisteren...![]()
Straks maar even door de wastunnel...
Gaarne!! Ik heb geen voorkeur 😉quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:10 schreef MadMaster het volgende:
Is er nog behoefte aan wat muziek vanavond vanaf 20.00 uur?
Het Goede Doel concert bewaar ik nog even, maar iets anders is wel mogelijk.
Wat heeft eventueel de voorkeur?
Ja fijn!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:10 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben vanavond niet thuis.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:10 schreef MadMaster het volgende:
Je bent me voor, ik had ook al wat klaar staan maar dat schuif ik wel door naar later deze week.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:10 schreef MadMaster het volgende:
Ben benieuwd waarom er een ouder bij moest zijn, krijgen ze sexuele voorlichting ?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben vanavond niet thuis.
Oudste nichtje had ouderavond, en tegelijk hadden de 2 jongste een online sessie waarbij een ouder aanwezig moest zijn. Dus moet daar gaan assisteren.
Nee, die zijn bijna 15. Dat weten ze wel voort, denk ik.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:46 schreef just me het volgende:
[..]
Ben benieuwd waarom er een ouder bij moest zijn, krijgen ze sexuele voorlichting ?
Van een verstokte single?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:46 schreef just me het volgende:
[..]
Ben benieuwd waarom er een ouder bij moest zijn, krijgen ze sexuele voorlichting ?
Nee, het is echt uit één film.quote:
Het komt me wel bekend voor. Ik peins nog even door.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het is echt uit één film.
Een heel bekende zelfs, pas weer op de Nederlandse TV getoond.
Zoals bijna elk jaar...
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:07 schreef just me het volgende:
Ik ken dit helemaal niet
ik weet nu dat het The Sweet - The Six Teens is
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:12 schreef MadMaster het volgende:
Zoals mw. MM zei toen ik haar vroeg wat ik voor haar mocht draaien: 'Doe maar die van het visje'...
En dan draai je dit...
Zoals de tekst in het liedje van net, erg nat.quote:
Al met al toch leuke verjaarsuitstapjesquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoals de tekst in het liedje van net, erg nat.
Vooral 's middags in Madurodam...
Omniversum was qua filmvertoning mooi, was er nog nooit geweest.
Apart, jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:18 schreef MadMaster het volgende:
Tekst Burbujas de Amor van Juan Luis Guerra (vertaald door Google):
Ik zou graag een vis willen zijn
Om mijn neus in je aquarium aan te raken
En blaas bellen van liefde
Waar je maar wilt
Oh-oh-oh breng de nacht wakker door
Nat in je
Een vis
Om je middel te borduren met koralen
En maak silhouetten van liefde
Ik zie nu een vis voor me met zo'n bellenblaasding in zijn vin.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:18 schreef MadMaster het volgende:
Waar je maar wilt
Nat in je
Een vis
Je zult zo'n tekst maar op je verjaardag krijgenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:18 schreef MadMaster het volgende:
Waar je maar wilt
Nat in je
Een vis
Bedenk er bij wat je wilt, free your mind...quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zie nu een vis voor me met zo'n bellenblaasding in zijn vin.
die had je vast klaar staanquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bedenk er bij wat je wilt, free your mind...
quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben vanavond niet thuis.
Oudste nichtje had ouderavond, en tegelijk hadden de 2 jongste een online sessie waarbij een ouder aanwezig moest zijn. Dus moet daar gaan assisteren.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, die tekst was er voordat ik de song selecteerde....
Viel Die Maar:quote:
Nee, zegt me niks.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:42 schreef livelink het volgende:
Ken je de film 'La double vie de Veronique', MadMaster?
Dit deed me een beetje denken aan de filmmuziek van die film.
De muziek in die film was van Zbigniew Preisnerquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, zegt me niks.
Ben niet zo'n heel grote filmkenner...
Oratio - Ugo Farellquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
De muziek in die film was van Zbigniew Preisner
Ik verstond niet helemaal van wie de muziek van 'Wie is de mol' was.
Dank je. Niet dezelfde componist dus.quote:
ik ben musik ladenquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:48 schreef MadMaster het volgende:
Wie brak er dankzij het Duitse muziekprogramma, waar je nu de intro tune van hoort, door?
Toen was Doris allang uit townquote:
quote:
die ziet er nog goed uitquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:57 schreef MadMaster het volgende:
Sandie Shaw vandaag de dag:
[ afbeelding ]
Nee, ik kreeg hem niet goed. Net pas gelukt.quote:
Ja, prachtig...quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg hem niet goed. Net pas gelukt.
Dat je nog wel tijd hebt om dat hier te komen melden dan...quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:07 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben Ajax Kijken maar met geluid, dus luister niet mee helaas.
Ik vind muziek over het algemeen een stuk beter aan te horen dan het commentaar bij een wedstrijd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:07 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben Ajax Kijken maar met geluid, dus luister niet mee helaas.
Wel 2 schermenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat je nog wel tijd hebt om dat hier te komen melden dan...
Yep, ze was dusdanig verslaafd aan drugs en alcohol, dat ze uiteindelijk een heroïneprostiutiehoertje' is geworden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:10 schreef livelink het volgende:
Dat wist ik niet. Ik wist wel dat ze in een dal terecht was gekomen, maar niet dat het zo heftig was.
dan zet je het geluid van het voetbal af, je ziet het toch welquote:
dat is toch heel wat anders dan JERUSHALA'IM ...quote:
lijkt idd op mijn oudste broerquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:17 schreef MadMaster het volgende:
Potver, just me, qua uiterlijk had je broer kunnen zijn:
[ afbeelding ]
Bijna...quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:18 schreef Rafeiro het volgende:
Heb voor nu commentaar en muziek ook maar aan, nog wel even een balans vinden.
Draaiorgel nu?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:19 schreef livelink het volgende:
De circussen zullen deze pandemie ook wel niet overleven
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:19 schreef MadMaster het volgende:
Dames en heren, de oudste broer van just me:
[ afbeelding ]
En in Madurodam? Hoe druk was het daar ongeveer?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
We zaten vanmorgen met 22 personen in het Omniversum in Den Haag naar een film te kijken.
Bizar...
50 Personen, gok ik...quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:22 schreef livelink het volgende:
[..]
En in Madurodam? Hoe druk was het daar ongeveer?
Het is ook geen vakantie meer, maar 50 personen is bijna een privé bezoek daarquote:
Ja, er staat een oude Dakota (vliegtuig) waarin ze de ramen hebben vervangen door TV-schermen waardoor het lijkt alsof je vliegt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:24 schreef just me het volgende:
[..]
Het is ook geen vakantie meer, maar 50 personen is bijna een privé bezoek daar
wat leukquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, er staat een oude Dakota (vliegtuig) waarin ze de ramen hebben vervangen door TV-schermen waardoor het lijkt alsof je vliegt.
Daar stond een meisje bij om de boel te begeleiden en er was niemand die aan boord ging.
Toen hebben we ons maar opgeofferd. Bleek nog de moeite waard te zijn ook...
En wanneer je klaar bent met muziek kun je altijd nog priester worden.quote:
Vertel me nou niet dat Jimmy Sommerville nu priester is?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
En wanneer je klaar bent met muziek kun je altijd nog priester worden.
Nee, die toetsenist, Richard Cole, meen ik...quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Vertel me nou niet dat Jimmy Sommerville nu priester is?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, Richard Coles is priester van de Church of England.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Het origineel is altijd het beste...quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:31 schreef brother52 het volgende:
Voor het eerst dat ik deze versie hoor.
Door hun samenwerking met Faith no More heb ik Sparks leren kennen.
Ja, maar je kunt ook gewoon gratis naar de reguliere teststraten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:31 schreef Rafeiro het volgende:
Komt er hier een snelteststraat voor COVID-19.
Oh ja kost alleen wel ¤ 89. Leuk voor bedrijven wellicht, maar niet als je al thuis zit.
Nah ja ik doe braaf aan 1,5 meter en mondkapjes nu.
Al wou ik vandaag een man wel bijna kapotschoppen in de apotheek.
Die nam geen afstand en kwam steeds dichter op me staan. En vervorlogens ging hij via de ingang weer naar buiten, niet via de uitgang... In de apotheek FFS.
maak je niet zo boos, daar schiet je niets mee op en als er iemand te dicht bij je komt staan vraag je toch gewoon of hij/zij wat afstand wil houdenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:31 schreef Rafeiro het volgende:
Komt er hier een snelteststraat voor COVID-19.
Oh ja kost alleen wel ¤ 89. Leuk voor bedrijven wellicht, maar niet als je al thuis zit.
Nah ja ik doe braaf aan 1,5 meter en mondkapjes nu.
Al wou ik vandaag een man wel bijna kapotschoppen in de apotheek.
Die nam geen afstand en kwam steeds dichter op me staan. En vervorlogens ging hij via de ingang weer naar buiten, niet via de uitgang... In de apotheek FFS.
Er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het origineel is altijd het beste...
Klopt, met Franz Ferdinand hebben ze ook nog een best leuk album gemaakt.quote:Maar die samenwerking was wel tof...
Ik kan er gewoon niet bij dat mensen zich in het ziekenhuis en de apotheek niet aan de basisregels houden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:33 schreef just me het volgende:
[..]
maak je niet zo boos, daar schiet je niets mee op en als er iemand te dicht bij je komt staan vraag je toch gewoon of hij/zij wat afstand wil houden
Mensen hoeven het niet opzettelijk te doen, soms komen ze per ongeluk té dichtbij. Ik blijf van mening dat je iemand gewoon vriendelijk kunt aanspreken, geen probleem. Dat kan gewoon overalquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon niet bij dat mensen zich in het ziekenhuis en de apotheek niet aan de basisregels houden.
Ik uit het verder niet, maar wordt intrensiek pislink. Dodelijke blikken daar houd het bij op. Maar ik voelde me echt ongemakkelijk dat die hufter op 30 cm van me kwam staan.
Ik vraag dat soort mensen altijd heel vriendelijk of ze het afgelopen half jaar het nieuws ook een beetje gevolgd hebben.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon niet bij dat mensen zich in het ziekenhuis en de apotheek niet aan de basisregels houden.
Ik uit het verder niet, maar wordt intrensiek pislink. Dodelijke blikken daar houd het bij op. Maar ik voelde me echt ongemakkelijk dat die hufter op 30 cm van me kwam staan.
Ja, ik ben oud heb ook een hoge bloeddruk maar ik laat me niet gek makenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:39 schreef Rafeiro het volgende:
Oh en ik ben risicogroep, chronisch ziek, diabeet, hoge bloeddruk en nog wat gedoe.
En zo'n mafklapper in de apotheek maakt me gewoon boos.
In Den Haag zouden ze zeggen: Ruuuusssttttââââggghhhh!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:39 schreef Rafeiro het volgende:
Oh en ik ben risicogroep, chronisch ziek, diabeet, hoge bloeddruk en nog wat gedoe.
En zo'n mafklapper in de apotheek maakt me gewoon boos.
Ik net niet, maar wel boos. Wat denkt zo'n klapmongool niet?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:39 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, ik ben oud heb ook een hoge bloeddruk maar ik laat me niet gek maken
Wat ik nu ga zeggen is misschien niet leuk, maar door zo te reageren ben je misschien wel net zo'n klapmongool.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:41 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik net niet, maar wel boos. Wat denkt zo'n klapmongool niet?
Ik kan er met mijn verstand gewoon niet bij.
Ik herken de stemquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:42 schreef MadMaster het volgende:
En hierna een uniek stukje radio, eens kijken wie dit zo herkent...
Het zal wel over MJ gaan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:42 schreef MadMaster het volgende:
En hierna een uniek stukje radio, eens kijken wie dit zo herkent...
Oh dat weet ik het dus tochquote:
Oh dat ik niet spoor weet ik wel. En heb beetje ASS dus ben beetje fel op regels. Daar houd je je aan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat ik nu ga zeggen is misschien niet leuk, maar door zo te reageren ben je misschien wel net zo'n klapmongool.
Relax!!
dan kennen jullie elkaar al héél langquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:49 schreef brother52 het volgende:
Ik had met Peaceman naar REM in Tivoli gekund in 2005 (geloof ik) maar had ook kaartje voor Waldrock wat op dezelfde dag was.
Hij is de ex van Peace.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:50 schreef just me het volgende:
[..]
dan kennen jullie elkaar al héél lang
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij is de ex van Peace.
Diaan heeft 'm afgepakt...
en dat zet je hier zomaar neerquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij is de ex van Peace.
Diaan heeft 'm afgepakt...
Tja.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:49 schreef brother52 het volgende:
Ik had met Peaceman naar REM in Tivoli gekund in 2005 (geloof ik) maar had ook kaartje voor Waldrock wat op dezelfde dag was.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:50 schreef just me het volgende:
[..]
dan kennen jullie elkaar al héél lang
dat kun je vast wel vette roddels vertellenquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:56 schreef livelink het volgende:
Als iemand me zo de liefde zou verklaren zou ik meteen naar de politie gaan.
Ik heb ze toen een paar dagen later gezien. Was zelfs in 2003 zie ik nu.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja.
Ik had ook ooit kaartjes voor REM in Utrecht. Maar dat concert werd afgelast omdat de drummer ziek was. Het werd echt pas 2 uur voor het concert afgelast. En daarna is het concert nooit meer ingehaald, dus heb ik ze nooit gezien.
Ja, dat zou ik kunnen doen...quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:54 schreef just me het volgende:
[..]
dat kun je vast wel vette roddels vertellen
Maar dat doe je niet en dat is maar goed ookquote:
En St. Maarten valt ook in het water...quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:02 schreef livelink het volgende:
Halloween![]()
Zonder trick or treat dit jaar.
dan maar zelf alle treats opetenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:02 schreef livelink het volgende:
Halloween![]()
Zonder trick or treat dit jaar.
en Sinterklaas en Kerst en Oud en Nieuwquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En St. Maarten valt ook in het water...![]()
In Madurodam kan je 10 cent in een machine gooien bij de snoepfabriek en dan komt een vrachtwagen naar je toe rijden die je een mini Mars brengt. Geweldig!quote:
Ik zorg voor de zekerheid wel dat ik snoep in huis heb. Desnoods zet ik het buiten neer.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En St. Maarten valt ook in het water...![]()
Jammer voor de gezinnen en families, maar dat zijn geen grote feesten bij ons...quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:03 schreef just me het volgende:
[..]
en Sinterklaas en Kerst en Oud en Nieuw
Dan wordt het gewoon Hazes draaien "eenzame kerst"quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jammer voor de gezinnen en families, maar dat zijn geen grote feesten bij ons...
Vorig jaar hadden we bakken vol en kwam er niemand.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zorg voor de zekerheid wel dat ik snoep in huis heb. Desnoods zet ik het buiten neer.
Maar ik zou het heel raar vinden als ouders hun kinderen langs de deuren zouden laten gaan.
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Madurodam kan je 10 cent in een machine gooien bij de snoepfabriek en dan komt een vrachtwagen naar je toe rijden die je een mini Mars brengt. Geweldig!
Volgend jaar wordt ze 12, nog veel leukerderder...quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:08 schreef Rafeiro het volgende:
Vind het wel lullig voor mijn nichtje die wordt eind december 11. Snapt het dus wel, maar niet leuk.
Ik vind vooral dat bedrag leuk, dat is van voor de oorlog...quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Ik heb een paar jaar geleden toen we er met de familie waren nog in de groepsapp moeten vragen of iemand kleingeld bij zich had want we waren redelijk verspreid over het park.
Het kan over verschillende dagen gespreid worden, alle dagen feestquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:09 schreef Rafeiro het volgende:
En ze heeft alleen al 3 opa's en 2 oma's. En die mogen dus al niet komen.
Don't stop the musicquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:10 schreef MadMaster het volgende:
Wat moet er nog gedraaid worden voordat we stoppen?
Ik stond er met mijn neefje van 8 en als er dan een vrachtwagen met een mars mogelijk is, zal die er komen ook.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind vooral dat bedrag leuk, dat is van voor de oorlog...
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik stond er met mijn neefje van 8 en als er dan een vrachtwagen met een mars mogelijk is, zal die er komen ook.
Dat zal het ook wel worden, want "blokverjaardagen" mogen niet meer.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:09 schreef just me het volgende:
[..]
Het kan over verschillende dagen gespreid worden, alle dagen feest
![]()
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik stond er met mijn neefje van 8 en als er dan een vrachtwagen met een mars mogelijk is, zal die er komen ook.
Je kunt zelfs 2 keer gaanquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:13 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat zal het ook wel worden, want "blokverjaardagen" mogen niet meer.
Ben benieuwd met wie ik dan gelijktijdig mag komen, pa met vriendin of ma met man.
Is meer familie... Mijn zwager komt ook uit een gezinquote:
Ik ook niet, ik had kennelijk een a capella versie te pakken en heb de single versie er maar overheen geplakt...quote:
Het was even wennen, maar het had ook wel wat.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik had kennelijk een a capella versie te pakken en heb de single versie er maar overheen geplakt...
Dat wat wij als de single kennen (wat je nu hoort), is eigenlijk niet de originele versie.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Het was even wennen, maar het had ook wel wat.
Haar stem kwam daar wel mooi in uit, vond ik. Maar toch slim dat ze er een wat vlottere versie van gemaakt hebben.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat wat wij als de single kennen (wat je nu hoort), is eigenlijk niet de originele versie.
Dat was die kale versie met die trommels, die je eerder hoorde...
Hetzelfde als A-Ha met Take On Me.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Haar stem kwam daar wel mooi in uit, vond ik. Maar toch slim dat ze er een wat vlottere versie van gemaakt hebben.
quote:
Ik kocht U2 CD's van iemand in Utrecht en die had die versie van A-Ha staan.quote:
bizarquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Ik kocht U2 CD's van iemand in Utrecht en die had die versie van A-Ha staan.
Hij vertelde dat die heel zeldzaam was en ik vertel hem dat ik die versie thuis heb staan. Hij wist iemand die er 150 euro voor wilde geven en de deal was meteen rond...
Met smurfen...quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:34 schreef livelink het volgende:
You don't really have to stop! Noooo!
quote:Satanklaas, je kent hem wel.
Satanklaas, Satanklaas,
met zn allen naar de hel.
Hij heeft wel altijd 'n schimmel van 't een of andere soortquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:43 schreef livelink het volgende:
Sinterklaas laat zich niet tegenhouden door zo'n virus. Die overleeft alles.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:44 schreef just me het volgende:
[..]
Hij heeft wel altijd 'n schimmel van 't een of andere soort
Wat zijn dat voor een donkere gedachten?quote:
Dat is de versie van Godess of Desire en Noord Geldersch Metaal.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor een donkere gedachten?
helemaal goedquote:
Nee, totaal niet, om eerlijk te zijn...quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:52 schreef just me het volgende:
Je zult nu toch ook wel moe zijn Mad ?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, totaal niet, om eerlijk te zijn...
En ik bijna niks had voorbereid, ik zie het altijd wel...quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:57 schreef livelink het volgende:
Dank je wel MadMaster. Blij dat we allemaal geen voorkeur hadden.
Dat was wel grappig.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:55 schreef brother52 het volgende:
Voordat het gedoe met zwarte piet begon was de oplossing er al.
Henk Westbroek zingt ook nog een stukje mee.
Eerst maar even rustig afkoelen inderdaad.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:07 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga even afkoelen, maar een dezer dagen ga ik een formele klacht tegen een SPV'er indienen.
Had het voor mijn idee afgesloten, maar nu nu na status update verzoek bij mijn huisarts blijkt hij nog minder gedaan te hebben dan ik al dacht. Wou hem de officiële klacht niet aandoen, maar ga nu met gestrekt been bij de overkoepelende organisatie(s) formeel mijn beklag doen. En ambulant begeleidster pushte mij daar al een beetje heen voor dit bericht van de huisarts. Dus gaat ondersteund worden.
Doe daarom dat soort gesprekken gelukkig eigenlijk nooit 1 op 1 altijd met een begeleider erbij.
Dus die heeft het ook vastgelegd.
Maar wat een lul.
2e keer boos vanavond, haha.
Goedemorgen livelink.quote:
Ja, ze is helemaal opgeknapt. In het weekend was ze thuis en ze zag er ook weer goed uit. En haar huisgenoten ook. Ze zijn allemaal weer fris en fruitig.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 06:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Gat het inmiddels weer helemaal goed met je dochter?
Gelukkig alles weer goed gekomen dus.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 06:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ze is helemaal opgeknapt. In het weekend was ze thuis en ze zag er ook weer goed uit. En haar huisgenoten ook. Ze zijn allemaal weer fris en fruitig.
Dan is woensdag wel de meest doordeweekse dag ook nog.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:42 schreef livelink het volgende:
Klaar met werken en zin in wijn. Maar ik doe solidair mee met mijn man die besloten heeft om niet meer doordeweeks te drinken![]()
Als jij zin hebt, neem je gewoon een wijntje.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:42 schreef livelink het volgende:
Klaar met werken en zin in wijn. Maar ik doe solidair mee met mijn man die besloten heeft om niet meer doordeweeks te drinken![]()
Ja, inderdaad. Maar ik had er gisteren ook al moeite mee. Met dit gure weer lijk ik op een of andere manier extra zin te hebben in rode wijn.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dan is woensdag wel de meest doordeweekse dag ook nog.
Ja, dat zou ik ook doen, maar we hebben het dus ook niet in huis.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Als jij zin hebt, neem je gewoon een wijntje.
Waarom hebben jullie dat besloten? Liep het de spuigaten uitquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik ook doen, maar we hebben het dus ook niet in huis.
Tja.... dat is niet slim.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik ook doen, maar we hebben het dus ook niet in huis.
Mijn man kan niet stoppen na 1 of 2 wijntjes. Als hij eenmaal begint, dan gaat hij door. En daarmee werd het niet gezelliger in huis. Vervolgens kreeg hij allemaal vage lichamelijke klachten en dit hadden we bedacht als oplossing. Gek is dat. Hij kan prima niet drinken, maar niet met mate drinken.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:54 schreef just me het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie dat besloten? Liep het de spuigaten uit
Ik begrijp hieruit dat hij zijn solidariteit richting jou ook geëffectueerd heeft en je vanaf nu aanspraak op een partnerpensioen kan maken. Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:42 schreef livelink het volgende:
Prima om het dan zo te doen, wees alleen niet te streng voor jezelf omdat je solidair wilt zijnquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn man kan niet stoppen na 1 of 2 wijntjes. Als hij eenmaal begint, dan gaat hij door. En daarmee werd het niet gezelliger in huis. Vervolgens kreeg hij allemaal vage lichamelijke klachten en dit hadden we bedacht als oplossing. Gek is dat. Hij kan prima niet drinken, maar niet met mate drinken.
Hij zegt dat ik gewoon mag drinken, maar dat vind ik een beetje lullig eigenlijk. En we kopen nu dus ook alleen maar wijn in het weekend.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp hieruit dat hij zijn solidariteit richting jou ook geëffectueerd heeft en je vanaf nu aanspraak op een partnerpensioen kan maken. Gefeliciteerd!
Herken dat ergens wel. Ik heb er geen moeite mee om een paar weken niet te drinken, maar als je dan toch bezig bent.... Heel raar wel.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn man kan niet stoppen na 1 of 2 wijntjes. Als hij eenmaal begint, dan gaat hij door. En daarmee werd het niet gezelliger in huis. Vervolgens kreeg hij allemaal vage lichamelijke klachten en dit hadden we bedacht als oplossing. Gek is dat. Hij kan prima niet drinken, maar niet met mate drinken.
Hij zegt dat ik gewoon mag drinken, maar dat vind ik een beetje lullig eigenlijk. En we kopen nu dus ook alleen maar wijn in het weekend.
Nog geen commentaarquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp hieruit dat hij zijn solidariteit richting jou ook geëffectueerd heeft en je vanaf nu aanspraak op een partnerpensioen kan maken. Gefeliciteerd!
Daar heb ik dan gelukkig weer geen last van, niet drinken voor 21.00 uur werkt voor mij prima. Natuurlijk drink ik wel 'n alcoholische versnapering als ik met andere mensen ben, op 'n terrasje zit of uit eten gaquote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:00 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Herken dat ergens wel. Ik heb er geen moeite mee om een paar weken niet te drinken, maar als je dan toch bezig bent.... Heel raar wel.
Ik ga zo 'n stokbroodje in de oven doen en dan soep etenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:06 schreef Rafeiro het volgende:
En nu knaag ik braaf aan een appel, nog geen zin in warme hap
Rare reden om stokbrood in de oven te doen, dat zou ik dan ook eten.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:07 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga zo 'n stokbroodje in de oven doen en dan soep eten
het is voorgebakken stokbrood, ik moet het nog even afbakkenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:09 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Rare reden om stokbrood in de oven te doen, dat zou ik dan ook eten.
Uiteraard, maar ik zou dan toch soep met stokbrood etenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:11 schreef just me het volgende:
[..]
het is voorgebakken stokbrood, ik moet het nog even afbakken![]()
maar dat begreep je vast wel
ik heb liever stokbrood met soep en als ik nog over heb dan neem ik soep met stokbroodquote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:15 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik zou dan toch soep met stokbrood eten
Überhaupt dagelijks of frequent alcohol drinken of de drang daar naar, ik heb het nooit gehad en ook nooit begrepen. En het is natuurlijk niet dat ik het niet in huis heb...quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:05 schreef just me het volgende:
[..]
Daar heb ik dan gelukkig weer geen last van, niet drinken voor 21.00 uur werkt voor mij prima. Natuurlijk drink ik wel 'n alcoholische versnapering als ik met andere mensen ben, op 'n terrasje zit of uit eten ga
Heb je nog steeds de fles die ik je gegeven heb?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik doe jaren met een fles drank en wijn gaat meestal in het eten ipv erbij
Volgende keer neem ik wel een pak Chocomel mee dan...quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja, die fles is nog niet leeg, ik drink echt nooit, op in de winter een scheutje rum in de warme chocomel na dan.
Was ff druk met huisdingen. We kregen de vraag of we de uitbouw iets groter willen, want de toekomstige buren willen dat graag en dat kan dan alleen als wij het ook willenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 19:45 schreef MadMaster het volgende:
OK, tot zover de aanloop naar een gezellige avond...
Straks zit je al bij de Rijdende Rechter met een burenruzie voordat je er werkelijk woontquote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Was ff druk met huisdingen. We kregen de vraag of we de uitbouw iets groter willen, want de toekomstige buren willen dat graag en dat kan dan alleen als wij het ook willen
Moest even eten natuurlijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 19:45 schreef MadMaster het volgende:
Een beetje extra ruimte kan nooit kwaad...quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Was ff druk met huisdingen. We kregen de vraag of we de uitbouw iets groter willen, want de toekomstige buren willen dat graag en dat kan dan alleen als wij het ook willen
Nee, dat was al gedaan. Mijn man heeft boodschappen bij mijn ouders gebracht en toen ook meteen voor ons gehaald. Maar daarom aten we wel laat.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En eerst boodschappen doen daarvoor natuurlijk...
Nee hoor. Wij willen best een grotere uitbouw, we hadden alleen geen idee dat dat een mogelijkheid was en dat er überhaupt al gesprekken over keuzes waren, de makelaar zei dat we pas in januari uitgenodigd zullen worden voor gesprekken met de kopersbegeleider. De prijs valt wel mee, dus we doen meequote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Straks zit je al bij de Rijdende Rechter met een burenruzie voordat je er werkelijk woont
Je kan het maar beter meteen goed regelen, dan dat je na een paar jaren weer opnieuw kan beginnen met je huis...quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee hoor. Wij willen best een grotere uitbouw, we hadden alleen geen idee dat dat een mogelijkheid was en dat er überhaupt al gesprekken over keuzes waren, de makelaar zei dat we pas in januari uitgenodigd zullen worden voor gesprekken met de kopersbegeleider. De prijs valt wel mee, dus we doen mee
Ja goed nadenken nu, de erker aan de voorkant vinden we veel te duur, net als het isoleren van de garage enzo. We kunnen boven ook wat keuzes maken qua muurtjes wel of niet enzo, daar waren we gelukkig vrij snel uit. We kijken nu ook rond op funda naar redelijk vergelijkbare huizen om te zien wat voor keuzes daar gemaakt zijnquote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan het maar beter meteen goed regelen, dan dat je na een paar jaren weer opnieuw kan beginnen met je huis...
Proostquote:Op woensdag 28 oktober 2020 19:45 schreef MadMaster het volgende:
wat een uitzoekerijquote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja goed nadenken nu, de erker aan de voorkant vinden we veel te duur, net als het isoleren van de garage enzo. We kunnen boven ook wat keuzes maken qua muurtjes wel of niet enzo, daar waren we gelukkig vrij snel uit. We kijken nu ook rond op funda naar redelijk vergelijkbare huizen om te zien wat voor keuzes daar gemaakt zijn
Hopen dat alles voorspoedig verloopt voor ze.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:39 schreef just me het volgende:
[..]
Proost
[..]
wat een uitzoekerij
Merel heeft vorige week de sleutel van het nieuwe huis gekregen en er wordt al hard gewerkt om alles klaar te hebben voor als ze tegen de kerst daar gaan wonen.
Gewoon wel doen, aan andere zaken geven jullie het toch niet uit en een huis levert tegenwoordig meer op dan het gekost heeft. Leuk voor je oude dag...quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja goed nadenken nu, de erker aan de voorkant vinden we veel te duur, net als het isoleren van de garage enzo. We kunnen boven ook wat keuzes maken qua muurtjes wel of niet enzo, daar waren we gelukkig vrij snel uit. We kijken nu ook rond op funda naar redelijk vergelijkbare huizen om te zien wat voor keuzes daar gemaakt zijn
Cheers, ik ga zo een glaasje mede proberen...quote:
Dan al?quote:Merel heeft vorige week de sleutel van het nieuwe huis gekregen en er wordt al hard gewerkt om alles klaar te hebben voor als ze tegen de kerst daar gaan wonen.
Eerder stoppen met werken kost ook geld he? Daar bewaren we een groot deel van het spaargeld voor.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon wel doen, aan andere zaken geven jullie het toch niet uit en een huis levert tegenwoordig meer op dan het gekost heeft. Leuk voor je oude dag...
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hopen dat alles voorspoedig verloopt voor ze.
We zagen een huis met een bijzondere constructie voor het (logeer)bed op zolder, dat hing ergens in de nok en dan een klimladder tegen de muur. We zeiden meteen: arme just me
Hoe is het met de baby, krijg je elke dag foto’s?
OK, ik ken jullie overige plannen natuurlijk niet...quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Eerder stoppen met werken kost ook geld he? Daar bewaren we een groot deel van het spaargeld voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |