Dat zal ze lerenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:22 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Het zal nog nooit zo druk geweest zijn in 40+
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vlissingen. Waar is BDS als je hem nodig hebt?
Ik heb nog een oude Hummer...met liefde leen ik hem uitquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Desnoods fiets ik morgen wel zelf naar die brouwerij![]()
Beetje om maar nu wil ik hem hebben ook
Ik heb sinds gister een vers rijbewijs voor 10 jaarquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb nog een oude Hummer...met liefde leen ik hem uit
@Deisyy kun je hier geen reeks van maken zodat hij in AT blijft staan als die vol is?quote:
Dat is het alquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
@:Deisyy kun je hier geen reeks van maken zodat hij in AT blijft staan als die vol is?
Dank!!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb nog een oude Hummer...met liefde leen ik hem uit
Mooi, mocht pullup te lam zijn, kan jij hem ff een slinger gevenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb sinds gister een vers rijbewijs voor 10 jaar
Die pakt maar de fiets of een kano ofzoquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Mooi, mocht pullup te lam zijn, kan jij hem ff een slinger geven
Hij is al gereekst, dus alle volgende topics zouden mee moeten lopen in AT's.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
@:Deisyy kun je hier geen reeks van maken zodat hij in AT blijft staan als die vol is?
Ik heb zelf ook bier in huis, 2 van Hertog Jan, de Grand Prestige en natuurzuiver bier.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:47 schreef D. het volgende:
[..]
Maar, jouw pakketje is nog niet binnen toch?
Eentje van mij? Heb er wel een paar voor jou bij zitten
Dan drinken we er samen eentje straksquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook bier in huis, 2 van Hertog Jan, de Grand Prestige en natuurzuiver bier.
Ik verwachtte je al niet als Bobquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Die pakt maar de fiets of een kano ofzo
Waarom nietquote:
Ik heb het vermoeden dat je mee gaat drinkenquote:
Ja hoor... jij welquote:
Dat is waarquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:49 schreef D. het volgende:
[..]
Voor jou geldt; geen nieuws is goed nieuws
Oh mooi, hij was uit mijn AT verdwenen.quote:
Hoi praadje, wat leuk dat je hier even langskomt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:50 schreef praadje het volgende:
Wat tof dat jullie dit gaan doen. Ik ben ruim 40+ maar ik drink niet maar ik ga het zeker volgen. Feel good topics, ik hou ervan. Veel plezier alvast.
Thanks, ja vroeger werd ik vergeleken met haar. Ik was/ben ook best wel uitgesproken. Ik hou het hier zeker in de gaten. Het stond nooit in Myat dus dan sla je het al snel over.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:02 schreef shiitake het volgende:
[..]
Hoi praadje, wat leuk dat je hier even langskomt.Je kunt altijd gewoon meekletsen in de SC van 40+
Leuke UI trouwens van The Nanny.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |