quote:
Dat kun je de brouwer toch niet kwalijk nemen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:20 schreef pullup het volgende:
Beter brouwen ze beter dan die helpdesk of hun verstuursnelheid is
Nu al een pest hekel aan dat bier
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:20 schreef pullup het volgende:
Beter brouwen ze beter dan die helpdesk of hun verstuursnelheid is
Nu al een pest hekel aan dat bier
Die hele organisatie rammelt gewoon aan alle kanten. Ik geef ze wat slack voor wat betreft het verzenden, vooruit dan maarquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:22 schreef D. het volgende:
[..]
Dat kun je de brouwer toch niet kwalijk nemen?
Als je er toch langs fietst, spreek ze er op aanquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Die hele organisatie rammelt gewoon aan alle kanten. Ik geef ze wat slack voor wat betreft het verzenden, vooruit dan maat
Ik kijk morgen welquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:25 schreef D. het volgende:
[..]
Als je er toch langs fietst, spreek ze er op aan
Vlissingen. Waar is BDS als je hem nodig hebt?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:25 schreef D. het volgende:
[..]
Als je er toch langs fietst, spreek ze er op aan
Hey ja die is al een tijdje foetsiequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vlissingen. Waar is BDS als je hem nodig hebt?
Goede vraagquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vlissingen. Waar is BDS als je hem nodig hebt?
Dat is best gevaarlijk, bij mij zou de kans toch groot zijn. dat ik er dan al aan ben begonnen volgende week vrijdagquote:
We vragen vrijdagochtend gewoon weer een foto, met de krant van die dag.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is best gevaarlijk, bij mij zou de kans toch groot zijn. dat ik er dan al aan ben begonnen volgende week vrijdag
Zo is datquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:05 schreef D. het volgende:
[..]
Het blijft een 'apart' figuur
Nouja, wat meer aandacht voor dit topic nu
Ik neem er straks al eentje, bij het jureren van de Tonjatekenshowquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is best gevaarlijk, bij mij zou de kans toch groot zijn. dat ik er dan al aan ben begonnen volgende week vrijdag
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We vragen vrijdagochtend gewoon weer een foto, met de krant van die dag.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik neem er straks al eentje, bij het jureren van de Tonjatekenshow
Dan heb je wel voorkennisquote:
Maar, jouw pakketje is nog niet binnen toch?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:45 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vakantie, dus zou ook best een biertje kunnen vatten vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |