Hoezo? Ik was vanmorgen, op de eerste dag van de zomertijd al veel te vroeg wakker.quote:Op zondag 27 maart 2022 11:41 schreef Nattekat het volgende:
Eindelijk verlost van dat immer vervelende te vroeg wakker worden iedere dag
Ik werd de afgelopen weken iedere keer ruim een uur te vroeg uit mijzelf al wakker, dat is niet zo fijn.quote:Op zondag 27 maart 2022 11:49 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Hoezo? Ik was vanmorgen, op de eerste dag van de zomertijd al veel te vroeg wakker.
nog steeds te vroeg wakker hier..quote:Op zondag 27 maart 2022 11:41 schreef Nattekat het volgende:
Eindelijk verlost van dat immer vervelende te vroeg wakker worden iedere dag
En wat heeft dat met de zomertijd te maken?quote:Op zondag 27 maart 2022 11:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik werd de afgelopen weken iedere keer ruim een uur te vroeg uit mijzelf al wakker, dat is niet zo fijn.
Uur eerder nest uit moeten = niet meer uur te vroeg wakkerquote:Op zondag 27 maart 2022 14:06 schreef NightDancert het volgende:
[..]
En wat heeft dat met de zomertijd te maken?
Je wordt liever gewekt door de wekker?quote:Op zondag 27 maart 2022 11:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik werd de afgelopen weken iedere keer ruim een uur te vroeg uit mijzelf al wakker, dat is niet zo fijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |