Oh doet die Real Madrid?quote:Op maandag 26 oktober 2020 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga Sierd weer opzetten als commentator.
Ik haat de VAR en liever vandaag dan morgen weer zonder, maar de uitleg was gewoon prima.quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar zelfs als het een twijfelgeval is (wat niet zo is, het was gewoon een overtreding, ten val brengen van een tegenstander), dan nog zit hij fout.
Je mag een beslissing alleen terugdraaien als het zonder meer een foute beslissing was.
Daarnaast is de uitleg van Nijhuis idioot. Ik dacht dat ik handen zag, maar dat bleek achteraf niet zo te zijn. Maar hij geeft wel toe dat het eigenlijk helemaal niet uitmaakt of er wel of geen handen gebruikt worden.
Hij maakt gewoon zijn eigen regels.
Maar de VAR is volledig mislukt. Want het heeft alleen maar geleid tot meer discussie en het spel is er totaal niet eerlijker van geworden.
Van Dijk wordt de wedstrijd uit geschopt, geen ingreep. Gisteren Messi duidelijk onderuit geschoffeld, geen ingreep.
Hou op, schei uit.
Nee dat wordt een speler voor Willem II oidquote:Op maandag 26 oktober 2020 21:03 schreef Slobeend het volgende:
Is Brobbey nog steeds een groot talent?
En dom.quote:Op maandag 26 oktober 2020 21:03 schreef PowerLoungen het volgende:
Brobbey is helemaal niet groot . Wel breed
Castillion 2.0quote:Op maandag 26 oktober 2020 21:03 schreef Slobeend het volgende:
En dan noemen ze Ihattaren dikquote:Op maandag 26 oktober 2020 21:03 schreef Slobeend het volgende:
En terecht.quote:Op maandag 26 oktober 2020 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kale en Kokkie waren snoeihard over de interviews van Ten Hag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |