quote:Op zondag 16 mei 2021 09:22 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]Geen ideez moet de film nog kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wanneer hoorde het zich af te spelen dan? Dacht rond 2008 gezien Suárez er speelde? Al waren ze nog aan het mijmeren over Koeman die toen al een tijdje weg was.quote:Op zondag 16 mei 2021 09:54 schreef Gunner het volgende:
Flinterdun met een aantal dikke productiefouten (kenteken van die Bentley op het eind was de meest duidelijke)
Verder hoorde ik wat over die Ajax wedstrijd op tv die niet kon kloppen met de tijd en wat producten die in beeld waren die nog niet bestonden die tijd. Slordig
Dat is in Brabant heel normaal jongen, die valt gewoon op een stoere vent.quote:Op zondag 16 mei 2021 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het blijft komisch dat iemand met de looks van Daniëlle valt voor een kerel als Frank Lammers.
Het zal best voorkomen, maar als kijker was die verliefdheid toch een stuk minder serieus te nemen.quote:Op zondag 16 mei 2021 11:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is in Brabant heel normaal jongen, die valt gewoon op een stoere vent.
2006.quote:Op zondag 16 mei 2021 11:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer hoorde het zich af te spelen dan?
Bentley had een kenteken van 2020 dat is gewoon knullig.quote:Op zondag 16 mei 2021 11:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer hoorde het zich af te spelen dan? Dacht rond 2008 gezien Suárez er speelde? Al waren ze nog aan het mijmeren over Koeman die toen al een tijdje weg was.
Daar heb ik dan weer niet op gelet.quote:Op zondag 16 mei 2021 13:45 schreef Gunner het volgende:
[..]
Bentley had een kenteken van 2020 dat is gewoon knullig.
Ben een autist met een tic met kentekensquote:Op zondag 16 mei 2021 13:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer niet op gelet.
Dit bewijst maar weer eens dat fok HET forum is voor autistenquote:Op zondag 16 mei 2021 13:54 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ben een autist met een tic met kentekens
Welke producten? Dat vind ik altijd leuk om te wetenquote:Op zondag 16 mei 2021 09:54 schreef Gunner het volgende:
Flinterdun met een aantal dikke productiefouten (kenteken van die Bentley op het eind was de meest duidelijke)
Verder hoorde ik wat over die Ajax wedstrijd op tv die niet kon kloppen met de tijd en wat producten die in beeld waren die nog niet bestonden die tijd. Slordig
Bankje bestaat niet.quote:Op maandag 17 mei 2021 18:05 schreef TjjWester het volgende:
Weet iemand de locatie van het bankje?? ferry heeft het over de oude zeedijk maar dat bestaat niet. alleen de zeedijk maar dat ligt in het midden van de toeristen hotspots.
De Jack Daniels honey whiskey viel me op.quote:Op maandag 17 mei 2021 18:28 schreef Schnitzels het volgende:
[..]
Welke producten? Dat vind ik altijd leuk om te weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsof Daantje zelf zo'n helder licht is.quote:Op zondag 16 mei 2021 11:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zal best voorkomen, maar als kijker was die verliefdheid toch een stuk minder serieus te nemen.
[ Bericht 8% gewijzigd door Mike op 18-05-2021 18:34:27 ]
Dat Brabants sloeg vaak ook nergens op. Het Tilburgs van de overvallers leek op dronken Groningers die Vlamingen proberen te imiteren en voor de rest werden er ook rare keuzes gemaakt wbt dialect die ik gewoon niet zo goed snap: Iedereen weet dat in Brabant men het heeft over 'ons pap' en 'ons mam'. Waarom hebben de zgn. kampers (als er iemand plat praat zijn zij het) dan over...ik weet niet meer precies wat ze zeiden, maar het klopte niet. Zo moeilijk is dat toch niet en het wordt er echt niet onbegrijpelijker door allemaal.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:17 schreef golfer het volgende:
Ik vond Ferry best wel leuk.. Je moet het natuurlijk niet gaan zien als misdaadfilm, maar als comedy.
Huub Stapel die Amsterdams probeert te praten.
En fraaie dialogen in het Brabants,
volgens mij is dat niet in heel brabant zo. waar ik woon (veghel) daar hebben we het inderdaad altijd over ons pap en ons mam (en jullie pap en mam als je het over iemand anders ouders hebt) maar weet niet zeker of ze dat in de buurt van tilburg en west brabant dat ook doenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 05:31 schreef NoCigar het volgende:
Iedereen weet dat in Brabant men het heeft over 'ons pap' en 'ons mam'. Waarom hebben de zgn. kampers
Ach alles wat er fout gaat praten we goed want corona. Ja het is zo moeilijk om een auto te vinden van voor 2005 tijdens een pandemie poei poei. Je wil de film laten voorkomen alsof het in die periode afspeelt en je weet wel een gare nokia te vinden maar dit mislukt dan. Gewoon slordig.quote:Op woensdag 19 mei 2021 01:41 schreef W00fer het volgende:
En ach dat gezanik om 1 kenteken.
Moeten niet vergeten dat deze film gemaakt is tijdens zware corona maatregelen.
Kaartje gevonden (spap hoorde ik veel): https://www.mijnwoordenbo(...)p?woord=mijn%20vaderquote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:16 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
volgens mij is dat niet in heel brabant zo. waar ik woon (veghel) daar hebben we het inderdaad altijd over ons pap en ons mam (en jullie pap en mam als je het over iemand anders ouders hebt) maar weet niet zeker of ze dat in de buurt van tilburg en west brabant dat ook doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |