?? Heb je gisteren met je ogen dicht gekeken dan?quote:Op maandag 2 november 2020 12:53 schreef dezomervoorbij het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Jackson?
Heb hem niet meer gehoord in tegenstelling tot 25 keer per afleveringen in de weken ervoor.
Dan heb jij niet goed geluisterd, auto was aangetroffen in Wallonie. Volgens mij Tournai (Doornik).quote:Op maandag 2 november 2020 11:41 schreef golfer het volgende:
Ook verder helemaal gewoon dat een gestolen auto die in Italië aangetroffen is, de volgende dag weer gewoon in de politiegarage in België staat en de dag erna weer bereden wordt door Bob.
In het buitenland, in ieder geval Frankrijk. Maar wellicht komt hij nog weer in het verhaal in de laatste aflevering.quote:
Ja dat verwacht ik dus ookquote:Op maandag 2 november 2020 14:06 schreef MCH het volgende:
[..]
In het buitenland, in ieder geval Frankrijk. Maar wellicht komt hij nog weer in het verhaal in de laatste aflevering.
quote:JP zint op wraak en het komt tot een ultieme confrontatie met Bob. Bob heeft intussen niets meer te verliezen en gaat tot het uiterste.
Hier nietquote:
Ik hoop dat volgend seizoen Ferry en Danielle weer gewoon de hoofdrol hebben.quote:Op zondag 8 november 2020 21:30 schreef Nober het volgende:
Hopelijk geen nieuw seizoen. Topic kan dicht. Saluukes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |