Volgens mij niet toch?quote:Op maandag 24 mei 2021 10:55 schreef amaranta het volgende:
Gisteren gekeken. Zat haar broer in de serie? Maw was het duidelijk dat het bij hem is begonnen met die pillen?
Net als Breaking Bad - Better Call Saul.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 10:30 schreef ser het volgende:
Denk dat die broer er meer inzit voor een vervolg film. Nu kunnen ze laten zien hoe Ferry (en Daans broer) dat imperium op gaan bouwen als ze willen. John kan dan ook een grotere rol spelen en jaren later zijn we bij de serie Undercover.
Ondanks dat de dialecten niet altijd kloppen stoort het me niet echt, en dat zeg ik als Brabander.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 10:30 schreef ser het volgende:
Denk dat die broer er meer inzit voor een vervolg film. Nu kunnen ze laten zien hoe Ferry (en Daans broer) dat imperium op gaan bouwen als ze willen. John kan dan ook een grotere rol spelen en jaren later zijn we bij de serie Undercover.
Film was leuk maar als 040'er ben ik ook bevooroordeeldDialecten waren niet altijd super maar dat was in de serie ook niet altijd het geval. En is ook moeilijk Eindhoven heeft al wat verschil tussen Tongelre/Woensel/Stratum en de dorpen eromheen maar dar kan je wel redelijk gelijk trekken maar om dan Tilburgs/Helmonds etc te praten is echt wel ff wat anders hoor. Zeker voor acteurs die vooral uit het westen van het land komen en een kinderen voor kinderen accent hebben
daar lijkt het wel op ja.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 11:42 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Net als Breaking Bad - Better Call Saul.
Zeer vermakelijke film en het einde had ik niet zo aan zien komen, wel iets in die richting maar deze twist voorzag ik niet. Natuurlijk is de verhaallijn dun, dat is praktisch bij alle Nederlandse series en films zo. Undercover S1 en de film zijn makkelijk weg te kijken, dit in tegenstelling tot S2. Daar hebben ze van geleerd, er kwam zoveel kritiek op S2 dat ze het roer omgegooid hebben.
Ik denk dat een heel groot deel van Nederland het juist waardeert dat het makkelijk weg te kijken is, niet iedereen wil zijn hoofd breken met series als House of Cards of nog erger Dark
Iemand is positief over Anna Drijver.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 15:02 schreef Gunner het volgende:
En jammer dat ze Anna Drijver er zo snel hebben uitgegooid.
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 15:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Iemand is positief over Anna Drijver.Volgens mij ben je de enige.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 juni 2021 15:48 schreef SOG het volgende:
Dat was inderdaad niet best, zoals wel meer in seizoen 2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kende haar niet maar ze was dus ook bij Dream School.quote:
quote:Op maandag 13 september 2021 23:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Kende haar niet maar ze was dus ook bij Dream School.
Heel realistisch een vrouw aan het hoofd van een criminele organisatie.
Weer een BN'er met een immigratieachtergrond voor alle omroepen in de categorie de neger omdat het moet.
Penoza niet gezien? Of Moordvrouwen?quote:Op maandag 13 september 2021 23:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Kende haar niet maar ze was dus ook bij Dream School.
Heel realistisch een vrouw aan het hoofd van een criminele organisatie.
Weer een BN'er met een immigratieachtergrond voor alle omroepen in de categorie de neger omdat het moet.
Meer mupke. Anders zakken ze er maar in.quote:Op woensdag 15 september 2021 11:55 schreef Zipportal het volgende:
Ook voor S3 ga ik geen trailers/teasers bekijken. Speltip #12 @:Wereldgozer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |