is er geen vrouwenvoetbal?quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:50 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat vertrouw ik je altijd toe
Nah half uurtje vi en dan oogjes toe
Mijn vrienden hebben nooit geleefd ookquote:Op maandag 26 oktober 2020 19:58 schreef HPLC het volgende:
jeetje Hellfish, vroeger luisterde ik dit
Het discordkliekje?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:02 schreef KREEFTx het volgende:
@:fugue @:mortaxx @:hermiehermann @:HPLC @:debraad @:chia
heb het drukquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:02 schreef KREEFTx het volgende:
@:fugue @:mortaxx @:hermiehermann @:HPLC @:debraad @:chia
Masturberen gamen etcquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:34 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
waarmee kan jij het in godennamen druk mee hebben
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:34 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
waarmee kan jij het in godennamen druk mee hebben
quote:
Niet hier en dat beviel uitstekendquote:
is lekker hequote:Op woensdag 28 oktober 2020 08:34 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Niet hier en dat beviel uitstekend
Niet in woorden te omschrijvenquote:
ken ik nietquote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:48 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Hoe is het met Hermano?
ik vermaak mij prima met mijn nieuwe 4k tv en binnenkort nieuwe laptop en PS5quote:
Hou je bek joh, superlight versie van mijquote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:15 schreef JochemSjakie het volgende:
Kijk Solotovski doen alsof hij vrienden heeft
Dat wordt genieten, merk ik al weerquote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:22 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik vermaak mij prima met mijn nieuwe 4k tv en binnenkort nieuwe laptop en PS5
maar uiteraard blijft hard werken mijn prioriteit
hij kan jouw voetstappen niet eens zienquote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hou je bek joh, superlight versie van mij
En ik heb nog wel maat 45quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:29 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hij kan jouw voetstappen niet eens zien
Ik klaag nietquote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:57 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
dan zit het wel goed met je jan joris
Jij mocht willen dat jij ook maar ietwat op mij lijkt.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hou je bek joh, superlight versie van mij
Dat komt door zijn pens.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:29 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hij kan jouw voetstappen niet eens zien
Neuhquote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:01 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Jij mocht willen dat jij ook maar ietwat op mij lijkt.
Hoe kan jij mijn voetstappen niet zien door mijn pens???????quote:
Omdat ik door de geur ervan niet in de buurt kan komen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hoe kan jij mijn voetstappen niet zien door mijn pens???????
Zit Chevy op HermieHermann zijn account?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:22 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik vermaak mij prima met mijn nieuwe 4k tv en binnenkort nieuwe laptop en PS5
maar uiteraard blijft hard werken mijn prioriteit
Omg proff @ZarBquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hahah vanwege die grote haakneus van je staat dat ding natuurlijk onder hoge spanning
wtf ouwequote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hahah vanwege die grote haakneus van je staat dat ding natuurlijk onder hoge spanning
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |