is er geen vrouwenvoetbal?quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:50 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat vertrouw ik je altijd toe
Nah half uurtje vi en dan oogjes toe
Mijn vrienden hebben nooit geleefd ookquote:Op maandag 26 oktober 2020 19:58 schreef HPLC het volgende:
jeetje Hellfish, vroeger luisterde ik dit
Het discordkliekje?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:02 schreef KREEFTx het volgende:
@:fugue @:mortaxx @:hermiehermann @:HPLC @:debraad @:chia
heb het drukquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:02 schreef KREEFTx het volgende:
@:fugue @:mortaxx @:hermiehermann @:HPLC @:debraad @:chia
Masturberen gamen etcquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:34 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
waarmee kan jij het in godennamen druk mee hebben
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:34 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
waarmee kan jij het in godennamen druk mee hebben
quote:
Niet hier en dat beviel uitstekendquote:
is lekker hequote:Op woensdag 28 oktober 2020 08:34 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Niet hier en dat beviel uitstekend
Niet in woorden te omschrijvenquote:
ken ik nietquote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:48 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Hoe is het met Hermano?
ik vermaak mij prima met mijn nieuwe 4k tv en binnenkort nieuwe laptop en PS5quote:
Hou je bek joh, superlight versie van mijquote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:15 schreef JochemSjakie het volgende:
Kijk Solotovski doen alsof hij vrienden heeft
Dat wordt genieten, merk ik al weerquote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:22 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik vermaak mij prima met mijn nieuwe 4k tv en binnenkort nieuwe laptop en PS5
maar uiteraard blijft hard werken mijn prioriteit
hij kan jouw voetstappen niet eens zienquote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hou je bek joh, superlight versie van mij
En ik heb nog wel maat 45quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:29 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hij kan jouw voetstappen niet eens zien
Ik klaag nietquote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:57 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
dan zit het wel goed met je jan joris
Jij mocht willen dat jij ook maar ietwat op mij lijkt.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hou je bek joh, superlight versie van mij
Dat komt door zijn pens.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:29 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hij kan jouw voetstappen niet eens zien
Neuhquote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:01 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Jij mocht willen dat jij ook maar ietwat op mij lijkt.
Hoe kan jij mijn voetstappen niet zien door mijn pens???????quote:
Omdat ik door de geur ervan niet in de buurt kan komen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hoe kan jij mijn voetstappen niet zien door mijn pens???????
Zit Chevy op HermieHermann zijn account?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:22 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik vermaak mij prima met mijn nieuwe 4k tv en binnenkort nieuwe laptop en PS5
maar uiteraard blijft hard werken mijn prioriteit
Omg proff @ZarBquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hahah vanwege die grote haakneus van je staat dat ding natuurlijk onder hoge spanning
wtf ouwequote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hahah vanwege die grote haakneus van je staat dat ding natuurlijk onder hoge spanning
Daarvan staan er nogal wat op mn blacklistquote:
KLB / Favoriete dancing wegquote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:28 schreef ZarB het volgende:
[..]
Daarvan staan er nogal wat op mn blacklist
Hersenkraker maar gelukkig werd een paar posts later dat het om de pirates gingquote:
Ik weet echt zelf niet meer wat getroll is en wat we echt hebben meegemaaktquote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:32 schreef ZarB het volgende:
[..]
Hersenkraker maar gelukkig werd een paar posts later dat het om de pirates ging
Al mijn topics waren sowieso echtquote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:33 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik weet echt zelf niet meer wat getroll is en wat we echt hebben meegemaakt
Ja omdat o.a. zijn leven dodelijk saai afstak bij dat van ons ofcoursequote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:37 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ja snap nu op zich ook wel de afkeurende reacties van Frank
oh helemaal vergetenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha heb je je ware veldfles al gevonden
Smack10, ook altijd zo gefrustreerd. Ik dacht al dat ik me hem herinnerde.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:38 schreef Fugue het volgende:
KLB / Uberküllie vliegt uit! (klssr gzcht)
Smack, Hugh_Myron, Hoink, allemaal hatersquote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:46 schreef ZarB het volgende:
[..]
Smack10, ook altijd zo gefrustreerd. Ik dacht al dat ik me hem herinnerde.
Mooi om te lezen
Ene cactus gaat ook loesoequote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:46 schreef Fugue het volgende:
[..]
Smack, Hugh_Myron, Hoink, allemaal haters
Kan die met die bierviltje niet vindenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:47 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ene cactus gaat ook loesoedrebin is weer de gevatte held
Graag gedaan, soms heb je net even die reminder nodig om te beseffen waar je staat en waar je heen wil.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:44 schreef Dimachaerus het volgende:
ICE toch wel beter als ik zo kijk ik heb mijn keus gemaakt
Drop je zwarte lijst eensquote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:28 schreef ZarB het volgende:
[..]
Daarvan staan er nogal wat op mn blacklist
KLB / Verdwaald in de Abercrombiehelquote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:48 schreef Fugue het volgende:
[..]
Kan die met die bierviltje niet vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |