Exact, mijn appartement in Den Haag in 2016 voor 140 gekocht en is nu 240 waard. Precies de goede wijk die toen nog net betaalbaar was.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, in Amsterdam en sommige wijken van Den Haag zou het me niet eens meer verbazen, zeker niet als het om de afgelopen 5 gaat, appartementen in grote steden zijn enorm in prijs gestegen.
Wat kocht je in 2016 voor 140k?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 11:35 schreef pickup52 het volgende:
[..]
Exact, mijn appartement in Den Haag in 2016 voor 140 gekocht en is nu 240 waard. Precies de goede wijk die toen nog net betaalbaar was.
80 m2 net aan de verkeerde kant van de laan van meerdervoort. Maar ik had inderdaad erg geluk gehad, dit was echt uniek en er waren een paar lekkage problemen die mensen afschrikten, maar uiteindelijk reuze meevielen gelukkig.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:18 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Wat kocht je in 2016 voor 140k?
Dat is een heel klein appartement of in Transvaal oid . Of een combinatie
Is idd geluk, wij zaten "op zand" aan de goede kant van LVM, daar zijn prijzen nooit onder de 200k geweest. Of er was iets goed mis.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:23 schreef pickup52 het volgende:
[..]
80 m2 net aan de verkeerde kant van de laan van meerdervoort. Maar ik had inderdaad erg geluk gehad, dit was echt uniek en er waren een paar lekkage problemen die mensen afschrikten, maar uiteindelijk reuze meevielen gelukkig.
Vergeet je de inflatie niet? Wanneer dit zo door gaat, dat ongebreideld bijdrukken van die euro, dan betaal je over een jaar of vijf wel een 8,00 euro voor een brood...quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:24 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
De rente gaat voorlopig niet stijgen. Die moet zo laag mogelijk blijven, anders gaan landen als Italië en Spanje failliet wat het einde van de euro zou betekenen. Dus blijft de ECB vrolijk nieuw geld bijdrukken, wat zich o.a. vertaalt in waardestijging van onroerend goed maar ook aandelen, crypto en goud.
Wanneer je de leeftijden en vermogens erbij ziet, dan denk ik dat je zomaar eens voor die 95% gelijk kan hebben.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:29 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Ik denk dat je 95% van de reacties hier met een korreltje zout kan nemen.
Onzinquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:40 schreef PieterCornelis het volgende:
[..]
Vergeet je de inflatie niet? Wanneer dit zo door gaat, dat ongebreideld bijdrukken van die euro, dan betaal je over een jaar of vijf wel een 8,00 euro voor een brood...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil altijd meer. Maar absoluut een goede start. Er wordt ook hard voor gewerkt.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:38 schreef Zlatan51 het volgende:
Veel onrealistische verhaaltjes weer.Ja want dit ziet er wel heel realistisch uit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil altijd meer. Maar absoluut een goede start. Er wordt ook hard voor gewerkt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
In 2019 heb ik ooit op een topic gereageerd (wat ook over dit ging). Ik zou zeggen, zoek het eventjes op. Aan de hand van die informatie, kun je je eigen conclusie trekken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja want dit ziet er wel heel realistisch uit...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sharuun01 op 04-11-2020 12:41:20 ]
Niet per definitie onmogelijk, maar niet-veelvoorkomend. Let wel: wat niet wil zeggen dat het niet kan, dat het niet waar is. Chapeau!quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:19 schreef Zlatan51 het volgende:
[..]
In 2019 heb ik ooit op een topic gereageerd (wat ook over dit ging). Ik zou zeggen, zoek het eventjes op. Aan de hand van die informatie, kun je je eigen conclusie trekken.
3 jaar een eigen bedrijf. Vrij weinig kosten omdat je thuis woont. Niet heel onrealistisch.
Helemaal niet meerekenen zou ook raar zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:33 schreef egelhond het volgende:
Vind overwaarde op een huis dat je al hebt onzin dit mee te rekenen als vermogen. 3 tot 4 jaar geleden stonden alle huizen nog onder water. En datzelfde huis is nu +100k meer waard. Het is een bubbel. Kan over 3 maanden totaal anders zijn. Wie een jaar geleden had gezegd dat over een jaar alle kroegen en restaurants 6 weken dicht zou gaan had me voor gek verklaard. Die overwaarde heb je pas als het verzilverd is en op je bank staat. Ofwel nu verkopen.
Geen euro in je portomonee?quote:Op dinsdag 17 november 2020 17:50 schreef LorenzoVonMatterhorn het volgende:
Netto vermogen: 5x mijn brutojaarsalaris in BTC.
Verder niks. Geen schulden, geen bezittingen.
Wellicht is na gaan denken over spreiding een optie?quote:Op dinsdag 17 november 2020 17:50 schreef LorenzoVonMatterhorn het volgende:
Netto vermogen: 5x mijn brutojaarsalaris in BTC.
Verder niks. Geen schulden, geen bezittingen.
je hebt dus wel een ladekast?quote:Op dinsdag 17 november 2020 17:57 schreef LorenzoVonMatterhorn het volgende:
[..]
Paar tientjes tellen niet mee toch. Heb vast ook nog wel een stuiver in mn onderbroekenla.
Veel over nagedacht, maar kom er niet echt uit.quote:Op dinsdag 17 november 2020 17:59 schreef ETphonehome het volgende:
[..]
Wellicht is na gaan denken over spreiding een optie?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |