SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Budapestenaar op 26-10-2020 11:42:50 ]
Dat was Prison Architect toch?quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk dat jij het ook een leuk spel gaat vinden.
quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!![]()
Was gekomen tot het bouwen van een wasserette maar toen kreeg ik stroomprobleempjes. Gelukkig genoeg schoonmakers voor de bloedvlekken.
Ik ga 'm onthouden, ik moet eerst weer even wat uitspelen.quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik heb net pas geleerd dat je power station zelf aangeeft hoeveel capaciteit het nog heeft. Rode balkje onderaan als je inzoomt op je electriciteitscentrale = nog veel capaciteit; ik dacht steeds dat het betekende dat ie bijna kapot was
Je kunt ook van die extra capacitators eraan vastplakken aan alle kanten.quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Zal er vanavond eens naar kijken, ik dacht dat bijbouwen de manier was dus nu heb ik er 8 ofzo, maar nog steeds een stroomprobleem en daardoor ook een waterprobleem. Vinden mijn gevangenen niet zo leuk.
Ik heb net een desktop ervoor besteldquote:Op maandag 26 oktober 2020 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb er speciaal een laptop voor gekocht laatst.
quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb net een desktop ervoor besteld
Ik heb 2 maanden niet naar Pokémon om gekekenquote:Op maandag 26 oktober 2020 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga 'm onthouden, ik moet eerst weer even wat uitspelen.Ben nog niet eens begonnen aan m'n Pokémon DLC.
Ik vond 'm wel leuk voor even tussendoor en toen ik 'm af had, was net de DLC in de presale gegaan. Maar toen kwam AC en heb ik heel lang alleen dat gespeeld.quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb 2 maanden niet naar Pokémon om gekekenvond het te makkelijk haha
Dit.quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik speel games zelden uit, dat is het kutte. Geen ruggengraat etc.
Ik kan ook nog een nieuwe accu voor de PSP bestellen en me weer nostalgisch KAPOT ergeren aan Patapon.quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit.
Daarom mag ik even niets nieuws kopen, ik heb echt nog zat.
quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:52 schreef CherryLips het volgende:
Laat maar, bloeddruk gaat nu al omhoog.
Ik heb volgens mij ook nog nooit wat uitgespeeld. In tegenstelling tot m'n broer, die juist alles helemaal uitspeeltquote:Op maandag 26 oktober 2020 11:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik speel games zelden uit, dat is het kutte. Geen ruggengraat etc.
Specs?quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb er speciaal een laptop voor gekocht laatst.
Ik speel eigenlijk alleen maar spellen die je niet kan uitspelen....quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit.
Daarom mag ik even niets nieuws kopen, ik heb echt nog zat.
Ik ook.quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb net een desktop ervoor besteld
Laatste keer dat ik een console had was in 2007 volgens mij, althans.. Een nieuwe.quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:46 schreef gianni61 het volgende:
Ik heb al jaren geen game meer gespeeld
En die keyboard dan?quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:57 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik een console had was in 2007 volgens mij, althans.. Een nieuwe.
Heb tot 2011 regelmatig een PS2-PS3 hier gehad, maar daarna dingen uit het oog verloren
Wil voor GT7 een PS5 aanschaffen eind v/h jaar.
Pikmin lijkt me wel watquote:Op maandag 26 oktober 2020 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vond 'm wel leuk voor even tussendoor en toen ik 'm af had, was net de DLC in de presale gegaan. Maar toen kwam AC en heb ik heel lang alleen dat gespeeld.![]()
En nu dus laptop met een stapeltje games.
Ik zit muurvast in paper marioquote:Op maandag 26 oktober 2020 11:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga de Wii maar weer aanzwengelen. Wil nog Paper Mario enzo spelen.
Daar heb ik er ook een aantal van ja, dan is het vooral de vraag wanneer ik het zat ben. Al zijn dingen als The Sims gewoon chill als ik even niet weet waar ik zin in heb of "even" wat wil spelen, zelfde met Animal Crossing. Geen verhaal om uren in te duiken is best prettig af en toe.quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik speel eigenlijk alleen maar spellen die je niet kan uitspelen....
Hades is leuk momenteel, en iRacing, maar ja, zolang ik geen wereldkampioen ben, heb ik dat niet uitgespeeld dus.
Ligt er helemaal aan wanneer GT7 uitkomt. Misschien valt e.e.a wel te combineren tegen die tijd.quote:
Ja dat dus.quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar heb ik er ook een aantal van ja, dan is het vooral de vraag wanneer ik het zat ben. Al zijn dingen als The Sims gewoon chill als ik even niet weet waar ik zin in heb of "even" wat wil spelen, zelfde met Animal Crossing. Geen verhaal om uren in te duiken is best prettig af en toe.
Wat een beestquote:Op maandag 26 oktober 2020 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Deze https://tweakers.net/pric(...)5-an517-52-778p.html
Ik ben al blij als ik het einde haal.quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja dat dus.
Hades is ook zoiets..
En wanneer heb je een spel uitgespeeld? Als je het einde hebt gehaald?
Of als je alle achievements en dingen en alles op 100% hebt staan?
100% boeit me gelukkig niet, dus ik ga meestal voor (indien aanwezig) einde verhaaltje. Als ik er daarna nog lol mee heb is het prima, maar dan valt 'ie wel onder uitgespeeld wat mij betreft.quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja dat dus.
Hades is ook zoiets..
En wanneer heb je een spel uitgespeeld? Als je het einde hebt gehaald?
Of als je alle achievements en dingen en alles op 100% hebt staan?
quote:
Ben jij ook zo'n verschrikkelijk slechte gamer?quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik het einde haal.
Begrijpelijk...quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:05 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb deze gekocht.. kleurtjes
https://www.conrad.ch/de/(...)-10-pro-2196538.html
En ik drink niet eens koffie, moet je nagaanquote:Op maandag 26 oktober 2020 12:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Begrijpelijk...
Coffee Lake
KSC...
Nais.quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:05 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb deze gekocht.. kleurtjes
https://www.conrad.ch/de/(...)-10-pro-2196538.html
Ik wil nu eigenlijk nog het bijpassende toetsenbord, dat ook steeds van kleur verandertquote:Op maandag 26 oktober 2020 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nais.
Ik ben ook voor de regenboogledjesversie gegaan, alleen rood is ook weer zo rood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |