SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Budapestenaar op 26-10-2020 11:42:50 ]
Dat was Prison Architect toch?quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk dat jij het ook een leuk spel gaat vinden.
quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!![]()
Was gekomen tot het bouwen van een wasserette maar toen kreeg ik stroomprobleempjes. Gelukkig genoeg schoonmakers voor de bloedvlekken.
Ik ga 'm onthouden, ik moet eerst weer even wat uitspelen.quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik heb net pas geleerd dat je power station zelf aangeeft hoeveel capaciteit het nog heeft. Rode balkje onderaan als je inzoomt op je electriciteitscentrale = nog veel capaciteit; ik dacht steeds dat het betekende dat ie bijna kapot was
Je kunt ook van die extra capacitators eraan vastplakken aan alle kanten.quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Zal er vanavond eens naar kijken, ik dacht dat bijbouwen de manier was dus nu heb ik er 8 ofzo, maar nog steeds een stroomprobleem en daardoor ook een waterprobleem. Vinden mijn gevangenen niet zo leuk.
Ik heb net een desktop ervoor besteldquote:Op maandag 26 oktober 2020 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb er speciaal een laptop voor gekocht laatst.
quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb net een desktop ervoor besteld
Ik heb 2 maanden niet naar Pokémon om gekekenquote:Op maandag 26 oktober 2020 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga 'm onthouden, ik moet eerst weer even wat uitspelen.Ben nog niet eens begonnen aan m'n Pokémon DLC.
Ik vond 'm wel leuk voor even tussendoor en toen ik 'm af had, was net de DLC in de presale gegaan. Maar toen kwam AC en heb ik heel lang alleen dat gespeeld.quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb 2 maanden niet naar Pokémon om gekekenvond het te makkelijk haha
Dit.quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik speel games zelden uit, dat is het kutte. Geen ruggengraat etc.
Ik kan ook nog een nieuwe accu voor de PSP bestellen en me weer nostalgisch KAPOT ergeren aan Patapon.quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit.
Daarom mag ik even niets nieuws kopen, ik heb echt nog zat.
quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:52 schreef CherryLips het volgende:
Laat maar, bloeddruk gaat nu al omhoog.
Ik heb volgens mij ook nog nooit wat uitgespeeld. In tegenstelling tot m'n broer, die juist alles helemaal uitspeeltquote:Op maandag 26 oktober 2020 11:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik speel games zelden uit, dat is het kutte. Geen ruggengraat etc.
Specs?quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb er speciaal een laptop voor gekocht laatst.
Ik speel eigenlijk alleen maar spellen die je niet kan uitspelen....quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit.
Daarom mag ik even niets nieuws kopen, ik heb echt nog zat.
Ik ook.quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb net een desktop ervoor besteld
Laatste keer dat ik een console had was in 2007 volgens mij, althans.. Een nieuwe.quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:46 schreef gianni61 het volgende:
Ik heb al jaren geen game meer gespeeld
En die keyboard dan?quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:57 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik een console had was in 2007 volgens mij, althans.. Een nieuwe.
Heb tot 2011 regelmatig een PS2-PS3 hier gehad, maar daarna dingen uit het oog verloren
Wil voor GT7 een PS5 aanschaffen eind v/h jaar.
Pikmin lijkt me wel watquote:Op maandag 26 oktober 2020 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vond 'm wel leuk voor even tussendoor en toen ik 'm af had, was net de DLC in de presale gegaan. Maar toen kwam AC en heb ik heel lang alleen dat gespeeld.![]()
En nu dus laptop met een stapeltje games.
Ik zit muurvast in paper marioquote:Op maandag 26 oktober 2020 11:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga de Wii maar weer aanzwengelen. Wil nog Paper Mario enzo spelen.
Daar heb ik er ook een aantal van ja, dan is het vooral de vraag wanneer ik het zat ben. Al zijn dingen als The Sims gewoon chill als ik even niet weet waar ik zin in heb of "even" wat wil spelen, zelfde met Animal Crossing. Geen verhaal om uren in te duiken is best prettig af en toe.quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik speel eigenlijk alleen maar spellen die je niet kan uitspelen....
Hades is leuk momenteel, en iRacing, maar ja, zolang ik geen wereldkampioen ben, heb ik dat niet uitgespeeld dus.
Ligt er helemaal aan wanneer GT7 uitkomt. Misschien valt e.e.a wel te combineren tegen die tijd.quote:
Ja dat dus.quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar heb ik er ook een aantal van ja, dan is het vooral de vraag wanneer ik het zat ben. Al zijn dingen als The Sims gewoon chill als ik even niet weet waar ik zin in heb of "even" wat wil spelen, zelfde met Animal Crossing. Geen verhaal om uren in te duiken is best prettig af en toe.
Wat een beestquote:Op maandag 26 oktober 2020 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Deze https://tweakers.net/pric(...)5-an517-52-778p.html
Ik ben al blij als ik het einde haal.quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja dat dus.
Hades is ook zoiets..
En wanneer heb je een spel uitgespeeld? Als je het einde hebt gehaald?
Of als je alle achievements en dingen en alles op 100% hebt staan?
100% boeit me gelukkig niet, dus ik ga meestal voor (indien aanwezig) einde verhaaltje. Als ik er daarna nog lol mee heb is het prima, maar dan valt 'ie wel onder uitgespeeld wat mij betreft.quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja dat dus.
Hades is ook zoiets..
En wanneer heb je een spel uitgespeeld? Als je het einde hebt gehaald?
Of als je alle achievements en dingen en alles op 100% hebt staan?
quote:
Ben jij ook zo'n verschrikkelijk slechte gamer?quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik het einde haal.
Begrijpelijk...quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:05 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb deze gekocht.. kleurtjes
https://www.conrad.ch/de/(...)-10-pro-2196538.html
En ik drink niet eens koffie, moet je nagaanquote:Op maandag 26 oktober 2020 12:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Begrijpelijk...
Coffee Lake
KSC...
Nais.quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:05 schreef kwiwi het volgende:
Ik wil nu eigenlijk nog het bijpassende toetsenbord, dat ook steeds van kleur verandertquote:Op maandag 26 oktober 2020 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nais.
Ik ben ook voor de regenboogledjesversie gegaan, alleen rood is ook weer zo rood.
Waarom drink je geen koffie?quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En ik drink niet eens koffie, moet je nagaan
Snap ik, zou ik ook doen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wil nu eigenlijk nog het bijpassende toetsenbord, dat ook steeds van kleur verandert
Volgens mij kijk ik dan alleen nog naar m'n bureau in plaats van het schermquote:Op maandag 26 oktober 2020 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Snap ik, zou ik ook doen.
Er zijn ook van dat soort muizen he.
Mijn monitor heeft zon hele mooie ring aan de achterkant, die allerlei kleurtjes kan, maar ja.. die staat tegen mijn muur aan, dus ik heb hem maar uit staan.quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En ik drink niet eens koffie, moet je nagaan
hoeveel is dat in normale mensen geld?quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:05 schreef kwiwi het volgende:
Dat was ook mijn volgende vraag ja.quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoeveel is dat in normale mensen geld?
Iets van 1200 EURquote:Op maandag 26 oktober 2020 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoeveel is dat in normale mensen geld?
Ik speel regelmatig wel op de PS4 op mijn pc.quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Overigens wel ideaal dat pc's niet meer zo moeilijk doen wat randapparatuur betreft. M'n Switch Pro Controller kan ook gewoon aan m'n laptop.
Oh, neuh, dan verschijnt hier gewoon de tweede tv op tafel.quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:10 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik speel regelmatig wel op de PS4 op mijn pc.
Controller aansluiten en dan remote play. dan kan mijn vrouw tv blijven kijken, en speel ik gewoon op de PS4.
Dat ja.quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Vind het nog wel meevallen voor een beetje goeie pc. Koopje.
Ik begreep dat dit een instap gaming model was van meneer kwiwi... hij wilde niet dat ik er minder aan uitgaf, want dan was het rotzooi, o.i.d.quote:
Van het weekend voor het eerst Google Stadia eens geprobeerd. Was een free trial of zo van een spel.quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, neuh, dan verschijnt hier gewoon de tweede tv op tafel.
Al kijken we weinig tv en speel ik weinig op de "main" tv.
Naja, voordeel van een desktop is dat je makkelijker kan upgraden.quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik begreep dat dit een instap gaming model was van meneer kwiwi... hij wilde niet dat ik er minder aan uitgaf, want dan was het rotzooi, o.i.d.
De gemiddelde videokaart is duurder momenteel dan die hele pc ja.quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik begreep dat dit een instap gaming model was van meneer kwiwi... hij wilde niet dat ik er minder aan uitgaf, want dan was het rotzooi, o.i.d.
Ssssshtt!!!!quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, voordeel van een desktop is dat je makkelijker kan upgraden.
Ja dat was inderdaad de bedoelingquote:Op maandag 26 oktober 2020 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, voordeel van een desktop is dat je makkelijker kan upgraden.
quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ssssshtt!!!!
Breng me niet op ideeen!
quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik zit nu te racen met een stoel op wieltjes met 2 paar schoenen om de wieltjes zodat ik niet wegglij als ik hard moet remmen. Is niet ideaal.
Cyberpunk gaat het wel nodig hebben...quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Zie daar ook m'n overkill aan specs voor wat ik op het moment speel, echt upgraden gaat 'm niet worden.
Goed punt, ik lees de memes maar half eerlijk gezegd.quote:
Weet ik.quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:17 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Cyberpunk gaat het wel nodig hebben...
Ja, het was OF een complete race-rig... wat mijn vrouw niet wilde in de woonkamer, OF een nieuwe 49inch ultrawide monitor.... Die mocht dan nog net...quote:
Thuiswerkenquote:Op maandag 26 oktober 2020 12:19 schreef gianni61 het volgende:
Een collega hier fluit of neuriet mee met alles dat op de radio komt..
gelukkig is het zijn laatste dag
Pehehehequote:Op maandag 26 oktober 2020 12:18 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, het was OF een complete race-rig... wat mijn vrouw niet wilde in de woonkamer, OF een nieuwe 49inch ultrawide monitor.... Die mocht dan nog net...
Dus toen maar de monitor gedaan.
Ja, dat wat ik nu doe zou ik ook best thuis kunnen doen. Als ons bedrijf niet 10 jaar achter zou lopen qua ERP systeem en we niet nog zo veel op papier dedenquote:
Dat had ik op de DS maar werd wel saai na een week of twee.quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:05 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Ben jij ook zo'n verschrikkelijk slechte gamer?
Daarom denk ik dat ik Animal crossing zo leuk vind. Dat kun je eigenlijk niet fout doen
Ik was daar bang voor, dat ik het snel zat zou raken, maar ik heb er op de Switch ruim 200 uur inzitten.quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik op de DS maar werd wel saai na een week of twee.
Papier, wat is dat?quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, dat wat ik nu doe zou ik ook best thuis kunnen doen. Als ons bedrijf niet 10 jaar achter zou lopen qua ERP systeem en we niet nog zo veel op papier deden
Ik ben bijna bij de 400 uur ondertussenquote:Op maandag 26 oktober 2020 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was daar bang voor, dat ik het snel zat zou raken, maar ik heb er op de Switch ruim 200 uur inzitten.En ik dacht dat ik aan Dragon Quest Builders al veel tijd kwijt was.
Ja, de tijd is hier wel een beetje stil blijven staan.quote:
Ik ben in juli de interesse een beetje verloren. Misschien pak ik het volgende week weer op, ga ik wel timehoppen om het Halloween-event te kunnen doen en snoep te verzamelen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben bijna bij de 400 uur ondertussen
Dat Halloween event lijkt me best leuk om spelenquote:Op maandag 26 oktober 2020 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben in juli de interesse een beetje verloren. Misschien pak ik het volgende week weer op, ga ik wel timehoppen om het Halloween-event te kunnen doen en snoep te verzamelen.
Nah, valt mee hoe hard dat gaat. Anderhalve week geleden weer eens opgestart, zķ veel tijd kostte dat niet eens.quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:28 schreef engine het volgende:
[..]
Dat Halloween event lijkt me best leuk om spelen
Heb je wel overal onkruid nu. Dat is ook niet echt motiverend
En daarvoor op platte stenen, was niet te tillen, vandaar dat we op bomen overstapt zijnquote:Op maandag 26 oktober 2020 12:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Platgeslagen boom waar je op kunt schrijven
Soms lazen ze hun liefdesbrieven ook wel in bed zo boven hun hoofdquote:Op maandag 26 oktober 2020 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En daarvoor op platte stenen, was niet te tillen, vandaar dat we op bomen overstapt zijn![]()
Kreeg je een liefdesbrief van drie kantjes had je meteen een hernia te pakken
Had je twee handen voor nodig dus geen handje over voor andere dingen tijdens het lezenquote:Op maandag 26 oktober 2020 12:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Soms lazen ze hun liefdesbrieven ook wel in bed zo boven hun hoofd
nee ik bedoel dat mensen hem dan ook welles lieten vallen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had je twee handen voor nodig dus geen handje over voor andere dingen tijdens het lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |