Ook geen Schuurs, geen Ekkelenkamp, geen Kudusquote:Op zaterdag 7 november 2020 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vreemd dat Frank Scherpen niet oproept
Gelukkig ben jij geen bondscoachquote:Op zaterdag 7 november 2020 14:40 schreef Duveldrinker het volgende:
Cilissen, Hateboer, De Ligt, De Vrij, Van Dijk, Haps ; De Roon, De Jong, Wijnaldum; Depay, Malen.
Als iedereen fit is.
Dan ben je al zo lang eerste keeper van het Nederlands elftal en dan zijn er nog steeds Nederlanders die je naam verkeerd schrijven...quote:Op zaterdag 7 november 2020 14:40 schreef Duveldrinker het volgende:
Cilissen, Hateboer, De Ligt, De Vrij, Van Dijk, Haps ; De Roon, De Jong, Wijnaldum; Depay, Malen.
Als iedereen fit is.
Is een prima opstelling.quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:16 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij geen bondscoach
Lekker boeiend man. Ga buiten spelen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:17 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dan ben je al zo lang eerste keeper van het Nederlands elftal en dan zijn er nog steeds Nederlanders die je naam verkeerd schrijven...
quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:18 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Lekker boeiend man. Ga buiten spelen.
Een opstelling met Hateboer en De Roon is nooit prima.quote:
Eens.quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:20 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Een opstelling met Hateboer en De Roon is nooit prima.
De Roon is een top controleur.quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:20 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Een opstelling met Hateboer en De Roon is nooit prima.
Bij topcontroleur denk ik eerder aan Busquets of Kante.quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:21 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
De Roon is een top controleur.
Busquets niet meer hoor, die is slecht geworden zeg. De Roon is super belangrijk om De Jong en Wijnaldum te laten excelleren.quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Bij topcontroleur denk ik eerder aan Busquets of Kante.
Probleem is alleen dat De Roon voetballend echt niets toevoegt en Wijnaldum aan de bal ook maar karig is, dus al met al mis je dan wel heel veel creativiteit op het middenveld en moet bijna alles van Frenkie komen. Frenkie zelf kan ook wel een deel verdedigende taken op zich nemen dus mag er wat mij betreft wel een voetballer naast hem staan (Pröpper bijvoorbeeld), zeker wanneer je Van Dijk, De Vrij en De Ligt achterin hebt. Vanaf die wingbacks komt namelijk ook maar heel weinig creativiteit, daar zou ik liever Jetro Willems op linksback zien.quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:53 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Busquets niet meer hoor, die is slecht geworden zeg. De Roon is super belangrijk om De Jong en Wijnaldum te laten excelleren.
Willems? Wtfquote:Op zaterdag 7 november 2020 15:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat De Roon voetballend echt niets toevoegt en Wijnaldum aan de bal ook maar karig is, dus al met al mis je dan wel heel veel creativiteit op het middenveld en moet bijna alles van Frenkie komen. Frenkie zelf kan ook wel een deel verdedigende taken op zich nemen dus mag er wat mij betreft wel een voetballer naast hem staan (Pröpper bijvoorbeeld), zeker wanneer je Van Dijk, De Vrij en De Ligt achterin hebt. Vanaf die wingbacks komt namelijk ook maar heel weinig creativiteit, daar zou ik liever Jetro Willems op linksback zien.
Wil je nu zeggen dat De Roon beter is dan Busquets? En zo ja, waarom ben je al zo vroeg aan het drinken?quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:53 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Busquets niet meer hoor, die is slecht geworden zeg. De Roon is super belangrijk om De Jong en Wijnaldum te laten excelleren.
De Busquets van nu is een schaduw van de Busquets van vroeger. Die bakt er serieus helemaal niks meer van. Zelfs Rosario is beter.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat De Roon beter is dan Busquets? En zo ja, waarom ben je al zo vroeg aan het drinken?
Proost hé!quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:02 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
De Busquets van nu is een schaduw van de Busquets van vroeger. Die bakt er serieus helemaal niks meer van. Zelfs Rosario is beter.
Wat is je antwoord eigenlijk, wat is er mis met De Roon? Wat is er mis met Atalanta? Waarom is Busquets anno 2020 zo goed? Ik zie het niet? En ik ben aan de drank? Waar zit jij aan dan?quote:
Willems is van glas maar in potentie gewoon een geweldige wingback, creatief-voetballend sowieso verreweg de beste Nederlandse back. Was ook gewoon basisspeler in de premier league tot hij weer eens geblesseerd raakte. Het zal er bij hem waarschijnlijk nooit helemaal uitkomen, maar hij was echt wel aardig (zij het wisselvallig) bezig voor zijn blessure.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:00 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Willems? Wtf
Maar goed, ik denk Nederland geen top team is. Dus tegen de mindere landen kun je 433 spelen. Desnoods met Berghuis en Malen op de vleugels.
Maar tegen top landen krijg je ruimte en dan heb je zekerheid en snelheid nodig zonder bal.
Ik zeg niet dat er iets mis is met de Roon maar als je denkt dat hij beter is dan Busquets (die blijkbaar ook minder is dan Rosario) dan heb je professionele hulp nodig. Waarom je vraagt wat er mis is met Atalanta ontgaat me ook volledig.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:04 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Wat is je antwoord eigenlijk, wat is er mis met De Roon? Wat is er mis met Atalanta? Waarom is Busquets anno 2020 zo goed? Ik zie het niet? En ik ben aan de drank? Waar zit jij aan dan?
Zal wel. Ik vind het niks.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Willems is van glas maar in potentie gewoon een geweldige wingback, creatief-voetballend sowieso verreweg de beste Nederlandse back. Was ook gewoon basisspeler in de premier league tot hij weer eens geblesseerd raakte. Het zal er bij hem waarschijnlijk nooit helemaal uitkomen, maar hij was echt wel aardig (zij het wisselvallig) bezig voor zijn blessure.
Jij doet neerbuigend over de Roon. En die is inderdaad beter dan de huidige Busquets.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat er iets mis is met de Roon maar als je denkt dat hij beter is dan Busquets (die blijkbaar ook minder is dan Rosario) dan heb je professionele hulp nodig. Waarom je vraagt wat er mis is met Atalanta ontgaat me ook volledig.
Waar doe ik dat precies? En nee, dat is hij natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:07 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Jij doet neerbuigend over de Roon. En die is inderdaad beter dan de huidige Busquets.
De Roon functioneert prima in een machine als Atalanta, waar iedereen heel strict zijn taken uitvoert (ook verdedigend) maar die zou bij Barca gewoon verzuipen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:07 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Jij doet neerbuigend over de Roon. En die is inderdaad beter dan de huidige Busquets.
Jij zegt dat de Roon voetballend tekort komt? Kante en Busquets ook hoor. Die leggen ze ook niet op je stropdas. Busquets is daarbij enorm slordig, laks, en loopt als een 40 jarige over het veld. Net als Messi en Pique. Waarom denk jij dat Bayern met 8 2 wint en Barca onder de middenmoot staat.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waar doe ik dat precies? En nee, dat is hij natuurlijk niet.
Waar zeg ik dat dan? Wil je die post even quoten?quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:12 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Jij zegt dat de Roon voetballend tekort komt? Kante en Busquets ook hoor. Die leggen ze ook niet op je stropdas. Busquets is daarbij enorm slordig, laks, en loopt als een 40 jarige over het veld. Net als Messi en Pique. Waarom denk jij dat Bayern met 8 2 wint en Barca onder de middenmoot staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |