Hou jij anders lekker je bakkes papoeaquote:Op zondag 25 oktober 2020 23:15 schreef Selenophilia het volgende:
Iedereen zeikt over kerst komt hij aankakken met bevrijdingsdag
Alleen een half jaar te laatquote:Op zondag 25 oktober 2020 23:15 schreef mr.klojo het volgende:
[..]
Vin het wel een goed statement deze keer van jameskont
Waar heb jij last van achterlijke racistquote:Op zondag 25 oktober 2020 23:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hou jij anders lekker je bakkes papoea
Waar heb jij het nou weer over danquote:Op zondag 25 oktober 2020 23:35 schreef Durmada het volgende:
Als volwassen man huilen dat een fictief figuur van kleur verandert.
Van jou dat is toch duidelijk karperquote:Op zondag 25 oktober 2020 23:30 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Waar heb jij last van achterlijke racist
Kerel zit in een volkomen verkeerd topic zal wel dronken zijnquote:Op zondag 25 oktober 2020 23:37 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over dan
quote:Op zondag 25 oktober 2020 23:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kerel zit in een volkomen verkeerd topic zal wel dronken zijn
Dacht geef een antwoord op de TT, maar we zitten in ONZ. Mijn fout.quote:Op zondag 25 oktober 2020 23:37 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over dan
Oehh maar ik zie dat toch iemand op zijn pik getrapt is, genot.quote:Op zondag 25 oktober 2020 23:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kerel zit in een volkomen verkeerd topic zal wel dronken zijn
Volgejde keer even de OP lezen zakazuluquote:Op zondag 25 oktober 2020 23:41 schreef Durmada het volgende:
[..]
Oehh maar ik zie dat toch iemand op zijn pik getrapt is, genot.
Dat waarschijnlijk ook.quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2020 23:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Volgejde keer even de OP lezen zakazulu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 oktober 2020 06:11 schreef spinazieruiker het volgende:
Toppunt van zieligheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |