Oke bedankt Hans.quote:Op zondag 25 oktober 2020 18:44 schreef Generationalpha het volgende:
XG met 1,53 tegen 0,46 wel weer zwaar in het voordeel van Feyenoord.
Users die geen UI hebben neem ik niet serieus.quote:Op zondag 25 oktober 2020 18:44 schreef Generationalpha het volgende:
xDquote:Op zondag 25 oktober 2020 18:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Users die geen UI hebben neem ik niet serieus.
@Newone82quote:Op zondag 25 oktober 2020 18:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Users die geen UI hebben neem ik niet serieus.
Wat?quote:Op zondag 25 oktober 2020 18:46 schreef De_Kraam het volgende:
Trollfilmpje van Neef_Mongooltje mag weer uit de OP allen.
Godzijdankquote:Op zondag 25 oktober 2020 18:44 schreef Generationalpha het volgende:
Wat een debiel is dat zeg.quote:Op zondag 25 oktober 2020 18:46 schreef De_Kraam het volgende:
Thanks voor het spotten. Onzin weggehaaldquote:Op zondag 25 oktober 2020 18:46 schreef De_Kraam het volgende:
Het "je had zoveel goals moeten maken" zou pas terecht zijn als er kansen zouden zijn gecreëerd. Dat was niet zo in de eerste helft.quote:Op zondag 25 oktober 2020 18:49 schreef Haringkop het volgende:
Traditioneel puntverlies in Waalwijk, sommige dingen veranderen nooit. Voor de rust had je al minstens twee goals moeten maken, maar uiteindelijk is het allemaal te traag en te sloom. Fatsoenlijk positiespel blijkt kennelijk niet trainbaar.
En zoals gewoonlijk zelf weer 1000 kansen nodig hebben en de tegenstander peert hem gelijk keurig in.quote:Op zondag 25 oktober 2020 18:49 schreef Haringkop het volgende:
Traditioneel puntverlies in Waalwijk, sommige dingen veranderen nooit. Voor de rust had je al minstens twee goals moeten maken, maar uiteindelijk is het allemaal te traag en te sloom. Fatsoenlijk positiespel blijkt kennelijk niet trainbaar.
Zeker wel. Je had er echt minstens 1 moeten maken.quote:Op zondag 25 oktober 2020 18:50 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Het "je had zoveel goals moeten maken" zou pas terecht zijn als er kansen zouden zijn gecreëerd. Dat was niet zo in de eerste helft.
Volgens mij is RKC uit al sinds jaar en dag een wedstrijd waarin bij RKC elk afstandsschot erin vliegt inderdaad.quote:Op zondag 25 oktober 2020 18:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En zoals gewoonlijk zelf weer 1000 kansen nodig hebben en de tegenstander peert hem gelijk keurig in.
Lekker druk maken om XG iedere weekquote:Op zondag 25 oktober 2020 18:44 schreef Generationalpha het volgende:
Tja, typetjes als @Neef_Wuppie of @PSVCL mogen hier veel te lang posten, maar we raken wel helden (naja, arrogante kwallen maar iig zonder beperking) als @aTypisch en @kapiteintje kwijt. Het is treurigquote:
Uit welke kans dan?quote:Op zondag 25 oktober 2020 18:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker wel. Je had er echt minstens 1 moeten maken.
Als je alleen naar xG kijkt zou dat best kloppen ja, de rest kijkt gewoon naar de wedstrijd.quote:Op zondag 25 oktober 2020 18:50 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Het "je had zoveel goals moeten maken" zou pas terecht zijn als er kansen zouden zijn gecreëerd. Dat was niet zo in de eerste helft.
Maar we hadden een ontzettend lage xGquote:Op zondag 25 oktober 2020 18:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker wel. Je had er echt minstens 1 moeten maken.
Feyenoord heeft dus vaker gescoord dan de statistieken verwachtte? Zeer efficiëntquote:Op zondag 25 oktober 2020 18:44 schreef Generationalpha het volgende:
Er werden gewoon te vaak de verkeerde keuzes gemaakt in de laatste fase. Dat mag je je als ploeg wel aanrekenen omdat RKC je wel voldoende de ruimte bood. Daar hadden we veel mee kunnen en moeten doen, vind ik.quote:Op zondag 25 oktober 2020 18:50 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Mention gezien.quote:Op zondag 25 oktober 2020 18:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja, typetjes als @:neef_wuppie of @:psvcl mogen hier veel te lang posten, maar we raken wel helden (naja, arrogante kwallen maar iig zonder beperking) als @:atypisch en @:kapiteintje kwijt. Het is treurig
jA mAaR Xgquote:Op zondag 25 oktober 2020 18:53 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Er werden gewoon te vaak de verkeerde keuzes gemaakt in de laatste fase. Dat mag je je als ploeg wel aanrekenen omdat RKC je wel voldoende de ruimte bood. Daar hadden we veel mee kunnen en moeten doen, vind ik.
Dat ben ik wel met je eens, maar het aantal gecreëerde kansen valt me dan toch tegen. En dat tegen zo'n kutploeg.quote:Op zondag 25 oktober 2020 18:53 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Er werden gewoon te vaak de verkeerde keuzes gemaakt in de laatste fase. Dat mag je je als ploeg wel aanrekenen omdat RKC je wel voldoende de ruimte bood. Daar hadden we veel mee kunnen en moeten doen, vind ik.
Hopelijk maken we dan weer flink wat xGquote:Op zondag 25 oktober 2020 18:54 schreef Haringkop het volgende:
Volgende week Emmen, toch lekker weer een puntje.
Heb de XG nog even teruggekeken, in feite was de enige goede kans die goal van Jörgensen. In de XG wordt die dubbel meegeteld.quote:
Joh, open een topic over xG en ga daar maar lekker tegen jezelf lullen, ongelofelijke randdebiel.quote:Op zondag 25 oktober 2020 18:56 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Heb de XG nog even teruggekeken, in feite was de enige goede kans die goal van Jörgensen. In de XG wordt die dubbel meegeteld.
TR gemaakt. Zo'n walgelijke reactie op een inhoudelijke post lijkt me volstrekt onnodig.quote:Op zondag 25 oktober 2020 18:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Joh, open een topic over xG en ga daar maar lekker tegen jezelf lullen, ongelofelijke randdebiel.
Stel je niet zo aan.quote:Op zondag 25 oktober 2020 18:57 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
TR gemaakt. Zo'n walgelijke reactie op een inhoudelijke post lijkt me volstrekt onnodig.
Dat zal @Caland lerenquote:Op zondag 25 oktober 2020 18:57 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
TR gemaakt. Zo'n walgelijke reactie op een inhoudelijke post lijkt me volstrekt onnodig.
Echte kansen waren er wel te weinig; omdat we te snel schoten, te laat in speelde, spelers de ruimte hadden maar dan een afzwaaier produceerde (Toornstra), buitenspel liepen omdat de pass te kwam. Dat zijn wel dingen die structureel misgaan, in combinatie met weinig spelers die zelf iets kunnen creëren (wie kan er met de ballen dribbelen bij ons?) blijven dit soort wedstrijden moeilijk.quote:Op zondag 25 oktober 2020 18:55 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens, maar het aantal gecreëerde kansen valt me dan toch tegen. En dat tegen zo'n kutploeg.
Dat wordt weer een afkoelban voor Caland.quote:Op zondag 25 oktober 2020 18:57 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Of coronabreakquote:Op zondag 25 oktober 2020 18:57 schreef De_Kraam het volgende:
Ik kan me op dit moment niet echt verheugen op een wedstrijd als Emmen - Feyenoord.
ANNOUNCE interlandbreak.
Feyenoord heeft ook veel spelers die het moeten hebben van hun afstandsschot. (Toornstra, Diemers, Linssen, Berghuis, Texeira) Misschien is dat wel het nadeel van de ploeg.quote:Op zondag 25 oktober 2020 18:59 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Echte kansen waren er wel te weinig; omdat we te snel schoten, te laat in speelde, spelers de ruimte hadden maar dan een afzwaaier produceerde (Toornstra), buitenspel liepen omdat de pass te kwam. Dat zijn wel dingen die structureel misgaan, in combinatie met weinig spelers die zelf iets kunnen creëren (wie kan er met de ballen dribbelen bij ons?) blijven dit soort wedstrijden moeilijk.
Je verliest nu al zes punten tegen laagvliegers, of het moet snel beter gaan maar ik vrees dat we Ron december al weer een puntje of tien achterstaan en dan moeten de lastige wedstrijden nog komen.
In de tweede helft vielen er tenminste goals aan onze kant.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:02 schreef Scrummie het volgende:
Gelukkig ging het met de spelers met diepgang in elk geval HEEL VEEL beter.
Ja, maar had iemand anders verwacht zo zonder spits?quote:Op zondag 25 oktober 2020 18:59 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Je verliest nu al zes punten tegen laagvliegers, of het moet snel beter gaan maar ik vrees dat we rond december al weer een puntje of tien achterstaan en dan moeten de lastige wedstrijden nog komen.
Haps was goed.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:01 schreef Scrummie het volgende:
Dat was even walgelijk slecht!
[poll=856]
Helaas geen ruimte voor Wehrman, maar die had de verkiezing toch niet gewonnen denk ik (wie wel in godsnaam...).
Die Conteh kan er niet zoveel van denk ik.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:02 schreef Scrummie het volgende:
Gelukkig ging het met de spelers met diepgang in elk geval HEEL VEEL beter.
Maar al had je wel een wel goede spits, wie had hem bediend dan? De bal gaat toch veel langzaam rond, geen beweging zonder de bal, beroerde aannames, we kunnen amper 1of 2 aanraken spelen. Hoe vaak zie je een geslaagd driehoekje...quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, maar had iemand anders verwacht zo zonder spits?
De combinatie gebrek aan scorend vermogen, teveel spelers uit vorm en een constante stroom aan blessures maakt gewoon dat je nu staat waar je ook hoort te staan. Misschien dat we 2 punten meer hadden moeten hebben van de wedstrijd tegen Twente. Wordt een vermoeiend en frustrerend seizoen waar je hopelijk 3e wordt. Dat zal lastig zat worden want AZ gaat vast ook weer draaien.
Vind ik wat snel na een half uurtje.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Die Conteh kan er niet zoveel van denk ik.
Mwah zowel tegen Twente als RKC verdien je over de hele wedstrijd gewoon de drie punten. Heb het idee dat we aardig onderpresteren. Aan de andere kant heb ik er ook geen vertrouwen in dat we tegen clubs als Heerenveen, Vitesse en Utrecht wèl alles gaan winnen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, maar had iemand anders verwacht zo zonder spits?
De combinatie gebrek aan scorend vermogen, teveel spelers uit vorm en een constante stroom aan blessures maakt gewoon dat je nu staat waar je ook hoort te staan. Misschien dat we 2 punten meer hadden moeten hebben van de wedstrijd tegen Twente. Wordt een vermoeiend en frustrerend seizoen waar je hopelijk 3e wordt. Dat zal lastig zat worden want AZ gaat vast ook weer draaien.
Ik vond het tekenend hoe Toornstra op een gegeven moment geprezen werd om zijn rust in het spel. Ik dacht meteen: nee man, dat is gewoon zijn handelingssnelheid. Als het spel sneller gaat vertraagt hij het zichtbaar, gaat het langzamer (zeldzaam) dan lijkt hij het te versnellen maar onderaan de streep heeft ie maar één versnelling waarin hij vastzit.quote:Op zondag 25 oktober 2020 18:49 schreef Haringkop het volgende:
Berghuis, Teixeira, Kokcu, Sinisterra. Genoeg aangevers, maar Linssen is geen spits. Narsingh is geen spits. Jorgensen is constant geblesseerd en kan er niet zoveel meer van.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:08 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Maar al had je wel een wel goede spits, wie had hem bediend dan? De bal gaat toch veel langzaam rond, geen beweging zonder de bal, beroerde aannames, we kunnen amper 1of 2 aanraken spelen. Hoe vaak zie je een geslaagd driehoekje...
Ja, begin ook wel te draaien. Twee aardige potjes gespeeld. Dat was het wel. Vertraagt zo enorm.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:09 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben ook wel klaar met Diemers. Af en toe een leuke bal, maar echt veel te weinig.
Hij maakt ook vaak de verkeerde keuzes in zijn passing..kiest vaak voor een te moeilijke oplossing.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, begin ook wel te draaien. Twee aardige potjes gespeeld. Dat was het wel. Vertraagt zo enorm.
Voelt echt als een typische subtopspeler. Soms doet ie dingen waar je dan van denkt 'oh nou, dat was prima'. Maar dat blijft bij soms.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, begin ook wel te draaien. Twee aardige potjes gespeeld. Dat was het wel. Vertraagt zo enorm.
Mee eens. Wil niet uitsluiten dat hij bij ons uiteindelijk kan aanhaken qua niveau want er zit wel wat in, maar je kan niet van zo’n jongen verwachten dat ie er gelijk staat.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Voelt echt als een typische subtopspeler. Soms doet ie dingen waar je dan van denkt 'oh nou, dat was prima'. Maar dat blijft bij soms.
Oneens.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mee eens. Wil niet uitsluiten dat hij bij ons uiteindelijk kan aanhaken qua niveau want er zit wel wat in, maar je kan niet van zo’n jongen verwachten dat ie er gelijk staat.
Dat gaat hem niet meer worden hoor. Weet nog dat Perez vorig seizoen ook kritisch op hem was omdat hij steeds de bal vijf keer moet aanraken voordat ‘ie goed ligt. Dat ga je er niet meer uitkrijgen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mee eens. Wil niet uitsluiten dat hij bij ons uiteindelijk kan aanhaken qua niveau want er zit wel wat in, maar je kan niet van zo’n jongen verwachten dat ie er gelijk staat.
Geertruida is er ook nog. Die mag wat mij betreft sowieso Toornstra vervangen, die vond ik vandaag ook weer zo fucking slordig af en toe.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:17 schreef fetX het volgende:
Maar ja die Teixeira zal er ook wel een tijdje uit liggen als dat hamstring is.
Dan zit je dus met Toornstra, Kokcu en Diemers.
Vond Geertruida vandaag echt heel slecht invallen, maar goed. Heel veel opties hebben we niet.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geertruida is er ook nog. Die mag wat mij betreft sowieso Toornstra vervangen, die vond ik vandaag ook weer zo fucking slordig af en toe.
En dan Toornstra op Diemers zijn plek.
Als Texeira er uit ligt dan, kreeg de indruk dat het ook stukje voorzorg was en dat het dus wel meevalt.
quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:17 schreef Scrummie het volgende:
Oneens.
Is het niet, gaat het niet worden. En ik vind dus wel dat je van zo'n speler mag verwachten dat ie er gelijk staat. Het is geen jong mannetje uit een ver land ofzo.
Verwacht het ook niet, hoor. Punt is ook wel dat die jongen gewend is om ontzettend veel tijd te krijgen op het veld en bij Feyenoord krijg je dat niet. Wie weet past hij zich er nog op aan. Ben graag wat optimistisch in dit soort gevallen, zeker omdat er voorlopig niks beters lijkt te komen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:17 schreef Caland het volgende:
Dat gaat hem niet meer worden hoor. Weet nog dat Perez vorig seizoen ook kritisch op hem was omdat hij steeds de bal vijf keer moet aanraken voordat ‘ie goed ligt. Dat ga je er niet meer uitkrijgen.
We zijn inmiddels zo ver dat we verlangden naar Narsingh deze week, dat zegt al genoeg over de opties...quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Vond Geertruida vandaag echt heel slecht invallen, maar goed. Heel veel opties hebben we niet.
Moet dus zeggen dat Narsingh helemaal niet zo slecht invielquote:Op zondag 25 oktober 2020 19:26 schreef Qarrad het volgende:
[..]
We zijn inmiddels zo ver dat we verlangden naar Narsingh deze week, dat zegt al genoeg over de opties...
Oh en is Conteh al afgeschreven of kan dat pas na 37 minuten?
Nee vond ik ook hoor! Maar ik weet nog dat de kotssmileys niet te tellen waren als zijn naam alleen viel en van de week was het ineens: ja maar diepgang, Narsingh is er nog!quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Moet dus zeggen dat Narsingh helemaal niet zo slecht inviel
Inderdaad, die liep toen compleet te klooien tegen de amateurs van Gemert terwijl aan de andere kant Hankouri de avond van zijn leven had.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:29 schreef Caland het volgende:
Sinisterra had ik na een wedstrijd of 3 ook volledig afgeschreven. En wie niet trouwens toen
Die leek er écht helemaal niks van te kunnen
Balotelli.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:30 schreef Haringkop het volgende:
Is er niet ergens nog een spitsje zonder contract?
Balotelli.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:30 schreef Haringkop het volgende:
Maar Sini wordt ook met de week dat hij niet speelt beter. Benieuwd of hij de hoge verwachtingen meteen kan waarmaken.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:29 schreef Caland het volgende:
Sinisterra had ik na een wedstrijd of 3 ook volledig afgeschreven. En wie niet trouwens toen
Castaignos?quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:30 schreef Haringkop het volgende:
Zijn rendement begon net omhoog te gaan toen hij geblesseerd werd. Je ziet vaak dat het wel even duurt voordat spelers na zo'n zware blessure weer gaan scoren.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:31 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Maar Sini wordt ook met de week dat hij niet speelt beter. Benieuwd of hij de hoge verwachtingen meteen kan waarmaken.
Ik weet nog dat iedereen massaal dubbel lag om zijn motoriek vooral. Dat leek echt nergens op.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:29 schreef Caland het volgende:
Sturridge is vrij!quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja godverdomme, het zit ook echt niet mee
Mandzukic?quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan moet je nog 3 medische stafleden aantrekken
Technisch verfijnde jongen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 20:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Announce terug in de winterstop: Kelly
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Driessen weer met z'n achterlijke Feyenoord-rant.quote:''Ontsnapping bij RKC zegt meer over Feyenoord dan over Eredivisie''
Feyenoord begon veelbelovend aan de wedstrijd tegen RKC. Het leek een kwestie van tijd voordat de Rotterdammers het eerste doelpunt zouden maken, maar het tegenovergestelde gebeurde: Feyenoord kwam in de tweede helft op achterstand en worstelde zich naar een punt in de wedstrijd tegen degradatiekandidaat RKC. Columnist Valentijn Driessen: "De hachelijke ontsnapping bij RKC door een knappe goal van Ridgeciano Haps in de 84e minuut zegt meer over Feyenoord dan over de Eredivisie."
"De club uit Waalwijk was vorig seizoen gedoodverfd te degraderen en nu dicht bij een stunt", aldus de Driessen in De Telegraaf. "De media-afdeling in De Kuip twitterde jubelend en trots dat Feyenoord door het gelijkspel een jaar ongeslagen is, een jaar sinds de aanstelling van Dick Advocaat. Op papier knap, ware het niet dat de vorige competitie acht speelronden voor het einde werd afgeblazen en dit seizoen pas zes wedstrijden onderweg is, Advocaat geen enkele keer Ajax als tegenstander trof en niemand zich één goede wedstrijd weet te herinneren sinds het regime van De Kleine Generaal in Rotterdam."
"Overigens verwijderde de media-afdeling de tweet snel. Terecht, omdat deze na de wanprestatie tegen RKC net zo misplaatst was als de gedachte aan een kampioenschap vorig seizoen. Feyenoord onder Advocaat doet meer pijn aan de ogen dan dat het een lust is voor het oog", zo vervolgt Driessen, die ook nog even aangeeft dat Feyenoord geen voorstander is van de BeNeLiga. "Zeker bij Feyenoord zullen ze alles doen om zo’n grensoverschrijdende competitie te verhinderen. Het zou snel zijn gedaan met de ongeslagen status en in zo’n BeNeLiga is Feyenoord ongetwijfeld vaste klant in het rechterrijtje. Een ordinaire middenmoter, waar het nu in de zwakke Eredivisie geldt als topclub."
https://www.fr12.nl/nieuw(...)over-eredivisie.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |