En dit zit in de vriendenlijst van @onlogisch.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze zijn vrij gay maar een cadeautje van mijn vriendin dus ik doe ze gewoon braaf aan.
quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En dit zit in de vriendenlijst van @:onlogisch.
@Buitendamquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En dit zit in de vriendenlijst van @:onlogisch.
Kachel staat uit hier.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n wijf/Boomer die zijn kachel altijd tot 20/21 graden stookt.
En vooral allemaal kwaad om de VAR-beslissing ipv het bedroevende veldspel.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:40 schreef MC-Morgan het volgende:
Ik wist niet dat PSV supporters zo boos konden zijn na een ongelukkig verliespartijtje.
Ik steek toch gewoon mijn nek uit.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:39 schreef onlogisch het volgende:
User @:Coco daagt user @:maxi-mus uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het mooiste is dat ze nog steeds schreeuwen dat het buitenspel was.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:40 schreef MC-Morgan het volgende:
Ik wist niet dat PSV supporters zo boos konden zijn na een ongelukkig verliespartijtje.
Ik zou eens een nachtje slapen over je geaardheid.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:41 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ik heb ze niet, maar zou wel willen dat ik ze had.
quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik steek toch gewoon mijn nek uit.Oh neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik steek toch gewoon mijn nek uit.GenotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |