0-34. Voor Appie.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Gelukkig gaan we straks los met Feyenoord. 0-14 zou leuk zijn
Dat snap ik, maar als ik drie minuten niet post krijg je dit:quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:43 schreef Caland het volgende:
Ik vind Shreyas echt een heel vermoeiende act
quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:42 schreef Tagliano het volgende:
Jongens, waar is Shreyas opeens gebleven
Ja dit had je al gepostquote:Op zondag 25 oktober 2020 15:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar als ik drie minuten niet post krijg je dit:
[..]
Ja, dat zei je net ook alquote:Op zondag 25 oktober 2020 15:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Zei je dit niet net ook al?quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
In januari zullen ze een stuk beter zijn ingespeeld, die gaan er echt niet hard af tegen een matig Feyenoord. Zeker niet als ze zelf het spel moeten maken.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:45 schreef yats het volgende:
[..]
Dit PSV gaat er tegen Feyenoord en Ajax hard af.
Tegen Ajax wel. Tegen Feyenoord niet denk ik. Wij zijn ook niet zo goed hoor. Gelijkspelletje.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:45 schreef yats het volgende: [..] Dit PSV gaat er tegen Feyenoord en Ajax hard af.
Die zit er wel vaker.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:46 schreef Tagliano het volgende:
Vanavond bij SV zit ene Leonne Stentler
Zeg het maar jongens
PSV wint nooit in de Kuip allenquote:Op zondag 25 oktober 2020 15:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In januari zullen ze een stuk beter zijn ingespeeld, die gaan er echt niet hard af tegen een matig Feyenoord. Zeker niet als ze zelf het spel moeten maken.
Ohquote:
Spelen ze dan pas tegen elkaar? Jammer...Ik had een 10-0 in diverse wel leuk gevonden.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In januari zullen ze een stuk beter zijn ingespeeld, die gaan er echt niet hard af tegen een matig Feyenoord. Zeker niet als ze zelf het spel moeten maken.
quote:
quote:
Ik kreeg een melding dat het topic al gesloten was, maar blijkbaar niet, dus in dit geval mijn oprechte excuses.quote:
De vrouw omdat het moet.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:46 schreef Tagliano het volgende:
Vanavond bij SV zit ene Leonne Stentler
Zeg het maar jongens
Feyenoord zal tzt ook wel wat beter zijn dan nu. Vrijwel iedereen is uit vorm. Maar die worden gewoon 3e. Geen illusies.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie nu gifje van Mvogoquote:Op zondag 25 oktober 2020 15:46 schreef Caland het volgende:
Ik zie nu pas dat gifje met die AZ supporter
Gelachen
Alle toppers zijn na de winterstop ja.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:47 schreef yats het volgende:
[..]
Spelen ze dan pas tegen elkaar? Jammer...Ik had een 10-0 in diverse wel leuk gevonden.
As 2e? Of PSV?quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord zal tzt ook wel wat beter zijn dan nu. Vrijwel iedereen is uit vorm. Maar die worden gewoon 3e. Geen illusies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |