Jammer dat er wel een paar leuke talenten van het schip zijn gesprongen.quote:
Ja, een vervanger voor een absoluut toptalent als Rivera ga je niet makkelijk vinden, maar die jonge Colombiaan waar hij eerder over sprak intrigeert me. Zelf heb ik nog niets opgevangen, dus dat kan van alles zijn. Van een gearriveerde Camargo of Galvis, tot een of andere obscure mountainbiker van 15. Daarnaast heb ik sterk het vermoeden dat twee van de drie aanwinsten die hij op 15 november gaat aankondigen Vacek en Vacek zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2020 14:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jammer dat er wel een paar leuke talenten van het schip zijn gesprongen.
Tivani, die moet hij halen.quote:Op zaterdag 14 november 2020 15:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, een vervanger voor een absoluut toptalent als Rivera ga je niet makkelijk vinden, maar die jonge Colombiaan waar hij eerder over sprak intrigeert me. Zelf heb ik nog niets opgevangen, dus dat kan van alles zijn. Van een gearriveerde Camargo of Galvis, tot een of andere obscure mountainbiker van 15. Daarnaast heb ik sterk het vermoeden dat twee van de drie aanwinsten die hij op 15 november gaat aankondigen Vacek en Vacek zijn.
Net als bij de Esten loop je gruwelijk achter de feiten aan, pijnlijk om te zien.quote:
Scott.quote:Op zaterdag 14 november 2020 16:45 schreef Pino112 het volgende:
Is het al bekend waar Sunweb op gaat fietsen?
Ik zag net een vrij gesoigneerde Sunwebber op een Isaac. Kan natuurlijk gewoon een fan zijn, of ze stappen er op over.
Vertel?quote:Op zaterdag 14 november 2020 16:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Net als bij de Esten loop je gruwelijk achter de feiten aan, pijnlijk om te zien.
Genottelijk draadjequote:Op zaterdag 14 november 2020 15:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hoe het precies zit weet ik niet, maar het is weer hommeles bij de wielerbond
[ twitter ]
Zie in de draad voor reacties van oa Marijn de Vries vanaf
[ twitter ]
In principe ben ik natuurlijk tegen Raymond Kerckhoffs, maar verder klinkt het allemaal saai en vaag.
Nee, die forced Evenepoel into an error dan.quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:16 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb het idee dat die zogenaamde "mindgames" van Nibali echt alleen kunnen werken op kinderen? Wat een mickey mouse shit dit.
Hij probeerde van Evenepoel weg te rijden, wat een lefquote:Op zaterdag 14 november 2020 18:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, die forced Evenepoel into an error dan.
Ik denk niet dat het een "nieuw" wondermiddel is, eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:36 schreef Koffieplanter het volgende:
In de afgelopen vijfenhalf jaar exact 5 overwinningen. Sinds de herstart van een maand geleden staat hij op 6. Hij heeft een nieuw wondermiddel ontdekt.
Mee eens; dit is opvul-TV omdat er vandaag geen andere sport is.quote:Op zondag 15 november 2020 14:09 schreef Ambrosius het volgende:
Dat is in december nuttiger, nu is alles maximaal 3/4 maanden geleden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |