Daar start Dylan toch vast nietquote:Op maandag 2 november 2020 22:36 schreef Steven184 het volgende:
[..]
UCI kennende niet en volgt er een schorsing 3 dagen voor de start van de Tour.
Al zou de UCI Dylan volgieten met ketonen, hem in de fik steken en hem dan de Planche des Belles Filles af pleuren, dan nog zou Don Pat nog wel wat te zeiken hebben, waarschijnlijk over centjes.quote:Op maandag 2 november 2020 21:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Het beste zou zijn als Fabio en Dylan samen weer de handen schudden er weer mee verder gaan, net als de rest van het peloton. Maarja met PatLef...
Weet alleen niet of Groenewegen wel had mogen koersen afgelopen maanden, toen hield Jumbo hem zelf aan de kant in afwachting van het onderzoek (en de vraag of hij er toe in staat was geweest).quote:
Nog nooit van gehoord, jij? Bijzonder verhaal. Heeft die Belgische dame meer met Bruyneel dan toevallig dezelfde nationaliteit? Lijkt me een beetje te veel sensatie.quote:Op donderdag 5 november 2020 12:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
https://www.tuttobiciweb.(...)-bruyneel-yana-seel-
Yana Seel of all places is een coup aan het plegen. Hoe draait Vino dit om?
Ik had er ook nog nooit van gehoord. Zou het wel lollig vinden als het waar is, Vino die zich laat ringeloren door een Belgische huismoeder. Dat krijg je niet verzonnen.quote:Op donderdag 5 november 2020 12:52 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, jij? Bijzonder verhaal. Heeft die Belgische dame meer met Bruyneel dan toevallig dezelfde nationaliteit? Lijkt me een beetje te veel sensatie.
Of twee oude maten opgeven om deze levensader open te laten?quote:Op donderdag 5 november 2020 13:26 schreef Koffieplanter het volgende:
De profcarrière van Nico en Alex dreigt al in rook op te gaan voor hij überhaupt is begonnen.
Op zich snap ik Delkomannetje wel dat hij die Japanners en Goncalves wil lozen. De manier waarop komt alleen een beetje maffioos over.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |