Bas vanavond weer bij VI en het wordt weer PSV bashenquote:Op maandag 26 oktober 2020 09:52 schreef GGMM het volgende:
Schmidt heeft zich snel aangepast aan PSV
over die penalty kan je discussiëren maar neemt niet weg dat PSV nog geen enkele wedstrijd behoorlijk voetbal heeft laten zien, de klasse voorin verbloemt veel wat dat betreft want voetballend zie ik geen enkele vooruitgang tov Van Bommel en Faber.quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:45 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Bas vanavond weer bij VI en het wordt weer PSV bashen
Tweede helft Granada en eerste helft Vites was echt schofterig slecht. Maar met Boscagli, Thomas, Mauro, Viergever en Hendrix kun je dat verwachten.quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
over die penalty kan je discussiëren maar neemt niet weg dat PSV nog geen enkele wedstrijd behoorlijk voetbal heeft laten zien, de klasse voorin verbloemt veel wat dat betreft want voetballend zie ik geen enkele vooruitgang tov Van Bommel en Faber.
wat zou jouw ideale opstelling zijn even uitgaande van Schmidt's 4-2-2-2 systeem en allen fit/beschikbaar?quote:Op maandag 26 oktober 2020 13:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tweede helft Granada en eerste helft Vites was echt schofterig slecht. Maar met Boscagli, Thomas, Mauro, Viergever en Hendrix kun je dat verwachten.
Ploeg lijkt ook constant op twee gedachten te hinken.
Mvogoquote:Op maandag 26 oktober 2020 13:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat zou jouw ideale opstelling zijn even uitgaande van Schmidt's 4-2-2-2 systeem en allen fit/beschikbaar?
maar ook met jouw opstelling blijf je het probleem houden van te weinig voetballend vermogen van die 4 centraal achterin, tenminste Sangaré is tot nu toe geen verbetering op dat gebied gebleken.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mvogo
Dumfries Teze Hendrix Max
Sangaré Rosario
Gotze Gakpo
Malen Zahavi
Als Ihattaren wat werkethos kan overleggen hij graag op de plek van Rosario. Daarnaast ben ik erg gecharmeerd van de inspeelpass van Boscagli maar die kan verdedigend echt niet. Te langzaam en positioneel steeds uit positie. Om met hem te spelen moet er een monster naast staan en dat is Teze (nog) niet. Vind dat die jongen het - op de pot van gisteren na - prima doet, maar moet stiekem nog heel veel leren. Dan denk ik dat Hendrix centraal achterin het beste gaat zijn. Heeft hij in de jeugd ook altijd gespeeld en was daar een prima duo met Bazoer. Ben altijd enorm fan geweest van Obispo, maar weet niet hoe die terugkomt.
Maar ik doe de voorzichtige aanname dat er een brede selectie nodig gaat zijn. Zeker in deze tijd. Zoals gisteren tegen een matige tegenstander mag je eigenlijk al geen punten laten liggen. Maar dan zie je dat het allemaal erg breekbaar wordt zodra je een Mauro op rechtsback moet neerzetten.
Interessant wat je daar zegt.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar ook met jouw opstelling blijf je het probleem houden van te weinig voetballend vermogen van die 4 centraal achterin, tenminste Sangaré is tot nu toe geen verbetering op dat gebied gebleken.
alles is niet wat het lijkt maar zal wel aan mij liggen, tegen Granada leek het of hij 9 van de 10 ballen inleverde, gisteren alleen de samenvatting gezienquote:Op maandag 26 oktober 2020 14:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Interessant wat je daar zegt.
[ twitter ]
De ballen die hij verspeelde waren de hele simpele passes over 5 meter. Leek op nonchalance.
Willy en Rene zijn het overigens met me eens, is dat een goed of een slecht teken?quote:Ibrahim Sangaré kreeg er ook van langs van de gebroeders. "Hij levert bijna alle ballen in bij de tegenstander. Hij zal toch niet kleurenblind zijn? Misschien moet hij nog wennen aan het nieuwe team en de competitie. Ik weet het niet", aldus de kritische en ontevreden tweeling.
Ik heb Willy en René heel hoog zitten. Dus...quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
alles is niet wat het lijkt maar zal wel aan mij liggen, tegen Granada leek het of hij 9 van de 10 ballen inleverde, gisteren alleen de samenvatting gezien
[..]
Willy en Rene zijn het overigens met me eens, is dat een goed of een slecht teken?
Het zou natuurlijk ook wel bijzonder vreemd zijn als je voetballend vooruitgang ziet terwijl je de helft van je basisspelers niet kan opstellen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
over die penalty kan je discussiëren maar neemt niet weg dat PSV nog geen enkele wedstrijd behoorlijk voetbal heeft laten zien, de klasse voorin verbloemt veel wat dat betreft want voetballend zie ik geen enkele vooruitgang tov Van Bommel en Faber.
want dat is het hele seizoen als zo?quote:Op maandag 26 oktober 2020 15:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk ook wel bijzonder vreemd zijn als je voetballend vooruitgang ziet terwijl je de helft van je basisspelers niet kan opstellen.
Ja maarquote:Op maandag 26 oktober 2020 14:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Interessant wat je daar zegt.
[ twitter ]
De ballen die hij verspeelde waren de hele simpele passes over 5 meter. Leek op nonchalance.
Het hele seizoen is pas zes wedstrijden. Die Teze en Gakpo zijn dus al letterlijk het halve seizoen afwezig met die drie potjes afwezigheid. En daarna Gotze en Dumfries nog, tussendoor Zahavi.quote:Op maandag 26 oktober 2020 16:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
want dat is het hele seizoen als zo?
niet met je eens hoor maar prima verderquote:Op maandag 26 oktober 2020 16:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het hele seizoen is pas zes wedstrijden. Die Teze en Gakpo zijn dus al letterlijk het halve seizoen afwezig met die drie potjes afwezigheid. En daarna Gotze en Dumfries nog, tussendoor Zahavi.
Natuurlijk is er dan nog totaal geen vooruitgang te zien. Zou wat zijn.
Dat zal toch wel?quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:30 schreef yats het volgende:
Is Schmidt al geschorst vanwege zijn gedrag en uitspraken over Nijhuis?
Schijnt dat hij verplicht een dagje moet gaan werken op de boerderij van Nijhuis.quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:30 schreef yats het volgende:
Jullie hebben geluk gehad dat Makkelie in het knjb busje zatquote:Op maandag 26 oktober 2020 20:30 schreef yats het volgende:
Die veroverd zo snel de bal dat spelers voor hem nog positie moeten kiezen,hij is telkens iedereen stap voorquote:Op maandag 26 oktober 2020 16:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja maar
Ja maar
Ja maar Sangaré kan er helemaal niks van.
quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Schijnt dat hij verplicht een dagje moet gaan werken op de boerderij van Nijhuis.
Madquote:Op maandag 26 oktober 2020 21:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Jullie hebben geluk gehad dat Makkelie in het knjb busje zat
Oké bedankt voor de info, doen we verder niks mee.quote:Op maandag 26 oktober 2020 22:27 schreef Boussaadia het volgende:
Ik heb de wedstrijd ook gezien.
En ik kan je vertellen, PSV kan er echt helemaal niks van.
Het zou eigenlijk fijn zijn als ze er wel iets mee doen, namelijk beter voetballen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 04:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Oké bedankt voor de info, doen we verder niks mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |