Ze zullen bij Jong PSV ook wel getest zijn lijkt me, al zitten daar natuurlijk ook weer restricties aan wie er mee mogenquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:28 schreef maxi-mus het volgende:
Nee, je begrijpt het niet Ronald. De testen moeten eerst binnen zijn.
Ik hoop het niet, maar zo'n slecht elftal staat er nu ook niet op de mat bij PSV.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik help het je hopen, maar ik geloof er geen reet van.
quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ze zullen bij Jong PSV ook wel getest zijn lijkt me, al zitten daar natuurlijk ook weer restricties aan wie er mee mogen
En Vitesse is op de een of andere manier nooit in staat om te winnen van PSV, dus dat zal ook nu wel niet gebeurenquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, maar zo'n slecht elftal staat er nu ook niet op de mat bij PSV.
Thomasquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Wie is de PSV speler met vlassnorretje?
Deze man is meer fanboy dan journalist denk ik altijd maarquote:
Ongeveer net zo veel als dat er energiemaatschappijen zijn.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Succesparken
Tering hoeveel parkorganisaties zijn er wel niet in Nederland.
Thomasquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Wie is de PSV speler met vlassnorretje?
Eens. Is helemaal niet zo’n bijzonder elftal.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee. Ik moet alleen nogal lachen om de hele hype rond PSV inmiddels. Van een counterelftal een aanvallende ploeg maken is volgens demense blijkbaar in no-time gebeurd. Zo goed is die verdediging van PSV ook niet. Alleen is PSV een topclub dus geduld hebben met wat ze precies doen komend seizoen is er niet bij. Weinig verbazingwekkend dat ze zeer terecht verloren van een zeer degelijk team als Granada. Alleen schijn je dat niet te mogen zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |