SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
ja doe maar aanquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:19 schreef Amarantha het volgende:
Ik laat jullie beslissen of ik iets ga doen aan mijn overvolle wasmand.
Dit.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben dit weekend niet verder gekomen dan wandelen naar de bank, wc, koelkast en bed.
Kan morgen ook nog wel.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:19 schreef Amarantha het volgende:
Doe maar niet. Wanneer zijn je schone kleren op? Kom ik wel even stalken in Emmen van de weekquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:19 schreef Amarantha het volgende:
Niet eigenlijk, hij zit vooral vol omdat er ook beddengoed in de wasmand ligt.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe maar niet. Wanneer zijn je schone kleren op? Kom ik wel even stalken in Emmen van de week
Ik heb hem nog nooit gezienquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:23 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb gisteren/vandaag voor het eerst de film Scarface gezien.
Binnenstebuiten aandoen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat van de week bijna zonder schoon ondergoed.
Nichtje van me kent Al Pacino persoonlijk. Laatst nog mee wezen dineren daar in de Burj Khalifa.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:23 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb gisteren/vandaag voor het eerst de film Scarface gezien.
In Japan is daar vast een markt voor. Vuige vuigaardsquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:28 schreef mschol het volgende:
[..]
daarna niet wassen, verkopen en nieuwe kopen..
maak je misschien nog winst ook
Oke uitstraling.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:29 schreef Modus het volgende:
[..]
Nichtje van me kent Al Pacino persoonlijk. Laatst nog mee wezen dineren daar in de Burj Khalifa.
in de burj khalifa ben ik geweestquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:29 schreef Modus het volgende:
[..]
Nichtje van me kent Al Pacino persoonlijk. Laatst nog mee wezen dineren daar in de Burj Khalifa.
Weet niet ik ben altijd ongemotiveerd op maandag.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Hebben jullie dat ook?
Als ik een zondag echt bijna niks uitvoer dan ben ik maandag een totaal wrak, lusteloos en ongemotiveerd?
Daarom sport ik altijd op zondag.
dit jaquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet niet ik ben altijd ongemotiveerd op maandag.
quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:31 schreef Amarantha het volgende:
Weekend net voorbij en weer 5 dagen wachten tot weekend is.
Maar heb je op een zondag weleens een paar uur gesport?quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet niet ik ben altijd ongemotiveerd op maandag.
Ben je gek ofzo.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[..]
Maar heb je op een zondag weleens een paar uur gesport?
Elke dag.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Hebben jullie dat ook?
Als ik een zondag echt bijna niks uitvoer dan ben ik maandag een totaal wrak, lusteloos en ongemotiveerd?
Daarom sport ik altijd op zondag.
quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:33 schreef Amarantha het volgende:
Ik vraag net omdat ik teringlui ben of ik de wasmachine moet aanzetten en jij begint over sporten.
Hoe is het met je banenzoektocht? Vraag stond uit ergens toch?quote:
It's over 9000quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:35 schreef CherryLips het volgende:
Het gemiddelde is nog onder de 10.000. Not great not terrible. O wacht, toch wel.
Nou dat betwijfel ik hoor. Ik wil ook graag heen (mijn vriend zo gek gekregen om mee te gaan omg) maar zie dat niet gebeuren hoor dit jaar.quote:
We gaan eerst intern kijken naar iets passendsquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe is het met je banenzoektocht? Vraag stond uit ergens toch?
Ik nog nooit maar lijkt me zo gezellig.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:49 schreef CherryLips het volgende:
Jaar of zes geleden voor het laatst naar een kerstmarkt geweest, in Keulen.
Wat een ellende
Viel tegen, het was écht te drukquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik nog nooit maar lijkt me zo gezellig.![]()
Hmm dat stel ik mij dan ook wel weer erbij voor ja maar ik kan wel tegen drukte.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Viel tegen, het was écht te druk
Oh ik vind niet erg dat ik in het weekend niet actief ben.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
![]()
Pak jezelf eens bij je lurven en begin met een rondje buiten lopen. Kwartiertje of zo, niet meteen gek gaan doen. Kijken hoe het bevalt
De NS denkt van welquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
hoop dat het door kan gaan, met de trein?
Oh, verdien je nu zo boven marktwaarde dan?quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We gaan eerst intern kijken naar iets passendsAfgelopen week waren de daarbij betrokken poppetjes op vakantie dus morgen gaat dat verder. Hoop dat dat goed komt want een switch van werkgever betekent vrijwel per definitie 1000 euro in de maand bruto er op achteruit
Brussel is geen aanrader, saaie humeurige kutstad, zelfs met een kerstmarktquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:49 schreef CherryLips het volgende:
Jaar of zes geleden voor het laatst naar een kerstmarkt geweest, in Keulen.
Wat een ellende
Antwerpen vond ik wel leuk, maar ik vind Antwerpen sowieso leuk.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Brussel is geen aanrader, saaie humeurige kutstad, zelfs met een kerstmarkt
Wilde toen maar gaan shoppen, was alles dicht, want zondag
Dus toen aan het bier gegaan de hele middag en avond
Ja wereld van verschil datquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Antwerpen vond ik wel leuk, maar ik vind Antwerpen sowieso leuk.
Nou dat ook weer niet, maar ik heb hier 19 jaar ervaring en ergens anders moet je toch weer from scratch beginnen lijkt me.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh, verdien je nu zo boven marktwaarde dan?
En goeie zet dus, fijn dat ze intern mee (gaan) denken
Aanname datquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat ook weer niet, maar ik heb hier 19 jaar ervaring en ergens anders moet je toch weer from scratch beginnen lijkt me.
Loekasjenko en Assad ook niet. En nu?quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:59 schreef bitterbal het volgende:
kijk nu een docu over trump waarin wordt gesteld dat trump mentaal niet geschikt is om president te zijn
Straks krijg je nog docu's waarin gesteld wordt dat gras groen is. Of 1+1 twee.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:59 schreef bitterbal het volgende:
kijk nu een docu over trump waarin wordt gesteld dat trump mentaal niet geschikt is om president te zijn
Dat denk ik gewoon.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Aanname dat![]()
Hoe kom je bij die ¤1000,- inleveren?
Fake news.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:59 schreef bitterbal het volgende:
Lijkt me in die geval niet de juiste aanvliegroute meneerquote:
Ik wil ook eigenlijk wat anders gaan doen dan ik nu doe he. EN wat ik nu doe kan ikook gewoon helemaal niet goedquote:Op zondag 25 oktober 2020 15:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Lijkt me in die geval niet de juiste aanvliegroute meneer
Gaat lekker he.quote:Nog even een foto van de prachtige fazant die we vanmiddag opgehaald hebben.
Hij was tegen het raam van een winkel aangevlogen in Ede en werd erna opgejaagd door wat jongeren, dus besloten de winkelmedewerkers het dier van straat te halen en ons te bellen.
Is leuk, moet je doen. Zeker nu het nog kan, over tien jaar ben je te oud voor verandering en te jong om te denken 'och, nog heel kort en dan ga ik met pensioen'.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil ook eigenlijk wat anders gaan doen dan ik nu doe he. EN wat ik nu doe kan ikook gewoon helemaal niet goed
en dan moest je het gemiddelde pakken toch? dus like 2 keer 9400? Nog steeds minder dan vrijdag.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:25 schreef bitterbal het volgende:
Tot 10.00 uur vanmorgen werden 10.211 positief geteste mensen gemeld aan het RIVM. Met de kanttekening dat een deel van de toename van vandaag volgens het RIVM het gevolg is van een correctie van de cijfers van gisteren, die incompleet waren door een storing bij de GGD's.
Ik wist het, de Brabantse befkoning is een fokkerquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:27 schreef Cityboy het volgende:
Mij persoonlijk zou het totaal niet uitmaken als man, hoe groot de schaamlippen van een vrouw zijn.
Strak, licht uitstekend of cq groot hangende uitstekende schaamlippen, ik zou er nooit mee zitten.
Had toendertijd een buurvrouw die zich s,avonds geheel naakt buitengesloten had in de tuin om hoe toepasselijk ook, de kat of de poes😂😂 binnen te halen.
Om het verhaal kort te houden:
Ik ging haar helpen binnen te komen en ze zat nou niet echt met haar naaktheid richting mij.
Mijn buurvrouw had me toch behoorlijk grote flappen van schaamlippen (klapdeurtjes) naar buiten hangen.
Ik vond het geweldig om zulke grote schaamlippen eens te kunnen zien, ondanks dat mijn exvrouw en vriendinnetjes, altijd wel strakke schaamlipjes hadden.
Ik zou die lossere flapjes nou zeker niet minder in de mond nemen dan de strakke.
Je moet wel een heel kritische of zeikerige vent tegen komen, die erover gaat klagen.
Een echte beffer zou er nooit mee zitten volgens mij, hooguit diegenen die dat niet willen doen.
k kom er aan karzaiquote:Op zondag 25 oktober 2020 15:38 schreef Karzai het volgende:
Aardappels geschild, ballen gaan vast in de pan, jullie kunnen komen eten![]()
[ afbeelding ]
Wat moeten ze eraan doen dan ter plekke?quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:39 schreef mschol het volgende:
bij hema hebben ze 'geweldig' personeel
"ja ik wil nog zo'n bak, liggen alleen nog bakken zonder deksel"
"ja dan hebben we alleen nog bakken zonder deksel, mensen zullen de deksels wel hebben meegenomen.."
![]()
een en al desinteresse dat er (kennelijk) wat gejat wordt
Prima, tot zo!quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:38 schreef Karzai het volgende:
Aardappels geschild, ballen gaan vast in de pan, jullie kunnen komen eten![]()
[ afbeelding ]
Uitdelen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:41 schreef Amarantha het volgende:
Morgen maar echt eens een mixer halen zodat ik cake kan bakken.
Je hebt geen mixerquote:Op zondag 25 oktober 2020 15:41 schreef Amarantha het volgende:
Zou wel zo'n ding willen dat het voor me doet, maar zoveel werk is het nou ook weer niet en m'n aanrecht staat al zo vol.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:41 schreef Amarantha het volgende:
bv achter in magazijn kijken of daar niet nog wat lag toevallig?quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat moeten ze eraan doen dan ter plekke?
Hoe heb je op jezelf kunnen leven zonder mixerquote:
Oh gaat prima hoor.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe heb je op jezelf kunnen leven zonder mixer![]()
![]()
magnetronmaaltijden en drugs?quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe heb je op jezelf kunnen leven zonder mixer![]()
![]()
Je hebt altijd bij andere mensen gegetenquote:
Wat?quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt altijd bij andere mensen gegeten![]()
Zelfs drugs moet je goed kunnen mixenquote:
oh. Komen ze nu meequote:Op zondag 25 oktober 2020 15:49 schreef CherryLips het volgende:
Je hebt blijkbaar een mixer nodig om te koken?
ik wist dat ook niet..quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:49 schreef CherryLips het volgende:
Hoe maak je dan brood, cake, meerdere sauzen, etc.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:49 schreef CherryLips het volgende:
niet?quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe maak je dan brood, cake, meerdere sauzen, etc.
Ik ook niet.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:49 schreef CherryLips het volgende:
brood: bakker, cake als die er al eens is kan die ook wel van de bakker komenquote:Op zondag 25 oktober 2020 15:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet helemaal foutquote:
Niet?quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja ik bak regelmatig dus ik heb dat ding al eeuwen, maar als je daar niet om geeft, snap ik dat je er geen hebt.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:52 schreef mschol het volgende:
[..]
brood: bakker, cake als die er al eens is kan die ook wel van de bakker komen
sauzen gewoon met een garde
😂😂😂quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet helemaal fout
je post uit een ander topic werd hier geplaatst. Niet zo gek dat je hier dan reageert
Ja en een mini keukenmixer. Die gebruik ik best vaak. Zeker als ik bijvoorbeeld pesto maak. Al kan je daar ook een vijzel voor gebruiken, maar die heb ik geen dus...quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook nog een blender en een staafmixer
Staafmixer heb ik al, maar zo'n groente-hakmachine is dat ook een blender?quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook nog een blender en een staafmixer
Ja lijkt me ook handig, want m'n blender is meer voor smoothies en soepen en te groot voor die kleine hoeveelheden.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en een mini keukenmixer. Die gebruik ik best vaak. Zeker als ik bijvoorbeeld pesto maak. Al kan je daar ook een vijzel voor gebruiken, maar die heb ik geen dus...
Zo'n keukenmachine? Ik heb het weleens geprobeerd maar toch meer gedoe voor smoothies.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:01 schreef Cityboy het volgende:
[..]
Staafmixer heb ik al, maar zo'n groente-hakmachine is dat ook een blender?
Of is dat weer verschillend???
Ik gebruik mijn blender ook voor smoothies. Al moet ik die eigenlijk weer eens maken...quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook handig, want m'n blender is meer voor smoothies en soepen en te groot voor die kleine hoeveelheden.
Wat werd er als reden genoemd?quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
En ik heb ooit gehoord dat je beter geen smoothies kan maken in het zelfde machientje als waarin je uien snijdt. Maar weet niet of dat waar is..
Dat de smaak van de uien vaak blijft hangen, dacht ik..quote:
Als je rondjes in je eigen huis gaat lopen om tot x aantal stappen te komen wel.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Als ik nu nog een rondje ga lopen ben ik wel een beetje een slaaf van de stappenteller aan het worden he?![]()
Ah ok. Nog geen last van gehadquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat de smaak van de uien vaak blijft hangen, dacht ik..
Is al een paar jaar geleden, weet het niet meer precies
Daar is het vanavond weer tijd voor. Even bedenken wat ik er deze keer bij ga etenquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:12 schreef Amarantha het volgende:
Hmm gesnipperd rauw uitje over bijv. patat speciaal ofzo.
Patatdag was gisteren hier.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar is het vanavond weer tijd voor. Even bedenken wat ik er deze keer bij ga eten
Nee dat is echt onzin. Dat schiet ook totaal niet op trouwens.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je rondjes in je eigen huis gaat lopen om tot x aantal stappen te komen wel.
Doe ik morgen wel. Toch nog een week vrijquote:
Je kunt sowieso beter fruit knauwen dan kapot geflurpt naar binnen slurpenquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
En ik heb ooit gehoord dat je beter geen smoothies kan maken in het zelfde machientje als waarin je uien snijdt. Maar weet niet of dat waar is..
Morgen heb ik er vast ook geen zin in.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Doe ik morgen wel. Toch nog een week vrij
Heb jij de luxe van afwasmiddelquote:
Verdorie zeg! Mag ik je aanraken?quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
JaMaar ik ben altijd bescheiden gebleven
Dat ook jaquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Je kunt sowieso beter fruit knauwen dan kapot geflurpt naar binnen slurpen
Ja maar ik heb aardbeien in de diepvries en dat is goor als je het niet vermaalt.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Je kunt sowieso beter fruit knauwen dan kapot geflurpt naar binnen slurpen
Rode uiquote:
Langer in de wodka laten wekenquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar ik heb aardbeien in de diepvries en dat is goor als je het niet vermaalt.
Dat is juist de lekkerstequote:
Gebakken heerlijk.quote:
ik heb een mixer voor bv pannenkoekenbeslag, enkele keer cake en de meegeleverde staafmixerquote:Op zondag 25 oktober 2020 15:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik bak regelmatig dus ik heb dat ding al eeuwen, maar als je daar niet om geeft, snap ik dat je er geen hebt.
Je gaat wel weer joh.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:29 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
De laatste, jongens
Het idee is er nog steeds niet :’)
Subwayquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is juist de lekkersteBij de Subway vraag ik daar ook altijd 6 keer of ze er wat meer op kunnen doen
Ja heel veel andere opties zijn er niet om een beetje normaal broodje af te halen.quote:
Gelukkig bij mij in de buurt welquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heel veel andere opties zijn er niet om een beetje normaal broodje af te halen.
Al is het best een tijdje geleden dat ik er ben geweest, paar jaar geleden zat er eentje vlak bij mijn werk en had je op de app altijd goede aanbiedingen. Nu ben ik er denk ik maart voor het laatste geweest ofzo.quote:
Bij mij is t al meer dan 10 jaar geleden. Naast de zeevaartschool zit Smoske. Een begrip in zeelandquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al is het best een tijdje geleden dat ik er ben geweest, paar jaar geleden zat er eentje vlak bij mijn werk en had je op de app altijd goede aanbiedingen. Nu ben ik er denk ik maart voor het laatste geweest ofzo.
veel regen volgens buienradarquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:33 schreef mschol het volgende:
net optijd binnen, dikke regen en onweer
Dat heb ik dus ookquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gebakken heerlijk.
Maar als we zo’n Turks broodje halen met rauwe ui.
![]()
Nog uren last van.
Mooie luchtquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:29 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
De laatste, jongens
Ik ga eigenlijk vooral in de VS er vaak heen, 's ochtends daar broodjes halen zodat je heel de dag in een Nationaal Park rond kunt hangen zonder op jacht te moeten naar etenquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Bij mij is t al meer dan 10 jaar geleden. Naast de zeevaartschool zit Smoske. Een begrip in zeeland
Vaarse!quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:29 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
De laatste, jongens
In de VS / Canada moet ik naar donut zakenquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk vooral in de VS er vaak heen, 's ochtends daar broodjes halen zodat je heel de dag in een Nationaal Park rond kunt hangen zonder op jacht te moeten naar eten
Smeerlapperij.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ookEn ze flikkeren het overal rauw doorheen.
Ben geloof ik maar 1 of 2 keer ooit in zo'n donutzaak geweestquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
In de VS / Canada moet ik naar donut zaken
Verkapte 'ik zit continu in de VS met mijn vakantiereet' postquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk vooral in de VS er vaak heen, 's ochtends daar broodjes halen zodat je heel de dag in een Nationaal Park rond kunt hangen zonder op jacht te moeten naar eten
'O je wilt geen vlees in je salade, dan flikkeren we er een halve kilo rode ui, venkel en bleekselderij doorheen, muahuahua!'quote:
US postquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Verkapte 'ik zit continu in de VS met mijn vakantiereet' post
Was het maar zo'n feest, zonder de corona had ik er nu gezetenquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh ik altijd.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben geloof ik maar 1 of 2 keer ooit in zo'n donutzaak geweest
Land in zicht?quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:29 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
De laatste, jongens
Verkapt? Hoe?quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja aan bakboord. Zie je niet op de foto.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Land in zicht?Ik zie niks namelijk
Zag laatst een cool filmpje waarbij het sneeuwde en daar doorheen werd gevaren.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:29 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
De laatste, jongens
Zolang die boot niet op z’n kop staat is alles mooi :pquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zag laatst een cool filmpje waarbij het sneeuwde en daar doorheen werd gevaren.
Hoezo moet je nog een dag aan boord blijven danquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja aan bakboord. Zie je niet op de foto.
Komen vanavond aan. Morgenavond van boord.
Ja maak het nķg ergerquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, zonder de corona had ik er nu gezeten
Ja ik ga altijd met mijn privéjet inclusief 12 bloedmooie hete stewardessen die allemaal aan mijn Washington Monument willen zittenquote:
Aflossers arriveren morgen pas.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo moet je nog een dag aan boord blijven dan![]()
Aanmeren en wegrennen
Vind cinnamon rolls altijd lekkerquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oh ik altijd.
Laatste keer ik Canada bij een donut zaak geweesr die donuts maken van aardappelen.
Lekker wel, maar die moet je dus gelijk opeten.
Om maar te zwijgen over de ambassadeurs dochter die er feitelijk aan zit terwijl die 12 staan toe te soppen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ga altijd met mijn privéjet inclusief 12 bloedmooie hete stewardessen die allemaal aan mijn Washington Monument willen zitten
Wat een hufters. En nu? Vanavond de hele avond bier drinken en klaverjassen?quote:
Die gaan van bwubbel maar bwubbel maar hebben dikke schijt wegens nul handhaving.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:41 schreef kwiwi het volgende:
Wat is dat trouwens toch in België, die hebben ondanks strengere maatregelen steeds relatief gezien veel meer besmettingen dan in Nederland
Ik ook, viel tegen. Doe mij maar cheesecake van de cheesecake factoryquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben geloof ik maar 1 of 2 keer ooit in zo'n donutzaak geweest
Omdat die maatregelen nogal selectief zijn dat niemand er meer wat van snapt, ze hebben ook nog steeds verschillende regels tussen Vlaanderen, Wallonië en Brusselquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:41 schreef kwiwi het volgende:
Wat is dat trouwens toch in België, die hebben ondanks strengere maatregelen steeds relatief gezien veel meer besmettingen dan in Nederland
Nee.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een hufters. En nu? Vanavond de hele avond bier drinken en klaverjassen?
Wat te denken van die blonde douanebeambte die je verwelkomt als je het land binnenkomst. Die nam je ook even mooi mee in een hokje.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ga altijd met mijn privéjet inclusief 12 bloedmooie hete stewardessen die allemaal aan mijn Washington Monument willen zitten
Mja je moet eigenlijk naar de keten loze donut zakenquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, viel tegen. Doe mij maar cheesecake van de cheesecake factory
Waarom zou het bij de Corona-aanpak anders zijn denken ze.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat die maatregelen nogal selectief zijn dat niemand er meer wat van snapt, ze hebben ook nog steeds verschillende regels tussen Vlaanderen, Wallonië en Brussel
quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dachten ook dat Corona bij de grens ophield hequote:Op zondag 25 oktober 2020 16:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom zou het bij de Corona-aanpak anders zijn denken ze.
Ja die moest ook even 'fouilleren'quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat te denken van die blonde douanebeambte die je verwelkomt als je het land binnenkomst. Die nam je ook even mooi mee in een hokje.
Omdat België?quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom zou het bij de Corona-aanpak anders zijn denken ze.
Ja, die zijn perfect. Zo'n mom & pop winkeltjequote:Op zondag 25 oktober 2020 16:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja je moet eigenlijk naar de keten loze donut zaken
Onze troost in donkere dagenquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:50 schreef CherryLips het volgende:
Fijn is dat, het kan nog wel zo'n teringbende zijn in Nederland, we hebben België nog.
Belgenmoppen blijven actueel.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:50 schreef CherryLips het volgende:
Fijn is dat, het kan nog wel zo'n teringbende zijn in Nederland, we hebben België nog.
Wallonië verkopen aan Frankrijk, Spa annexeren en toegeven dat Belgen slimmer zijnquote:
quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:09 schreef Modus het volgende:
Nichtje van me heeft laatst België gekocht. Maatje van me is daar chefkok.
ten koste van alle (snel)wegen en trottoirs..quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:11 schreef DerRabbit het volgende:
België geeft tenminste geld uit aan een fatsoenlijk circuit dat waardig is om F1 en andere grote autosport klassen erop te laten rijden t.o.v. een veredeld kartbaantje met een enkele toegangsweg.
quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:14 schreef kwiwi het volgende:
Gezellige lampjes aan, warme chocomel, dekentje, boek... Tot later
Het is inderdaad efficiënter om miljarden uit te geven om de wegen zo glad als een biljard laken te krijgen en daarna op jaarbasis miljoenen uitgeven aan controles en verkeersdrempels dan om een wegdek een paar decennia te laten liggen waardoor er niemand harder dan 80 rijden!quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ten koste van alle (snel)wegen en trottoirs..
Nou ja, fatsoenlijk. De track is tof ja, de rest is ouwe troep.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:11 schreef DerRabbit het volgende:
België geeft tenminste geld uit aan een fatsoenlijk circuit dat waardig is om F1 en andere grote autosport klassen erop te laten rijden t.o.v. een veredeld kartbaantje met een enkele toegangsweg.
Jaquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, die zijn perfect. Zo'n mom & pop winkeltje
Zoals het gros over de grensquote:Op zondag 25 oktober 2020 17:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou ja, fatsoenlijk. De track is tof ja, de rest is ouwe troep.
Moest lachenquote:Op zondag 25 oktober 2020 17:09 schreef Modus het volgende:
Nichtje van me heeft laatst België gekocht. Maatje van me is daar chefkok.
Mijn schoonfamilie wil niet meer bij ons komen want die denken dat ze dan meteen vliegende fatale coronaebola krijgenquote:
Beter ouwe troep en een vette baan dan ouwe troep met een nieuw likje asfaltquote:Op zondag 25 oktober 2020 17:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou ja, fatsoenlijk. De track is tof ja, de rest is ouwe troep.
Ik las vette baardquote:Op zondag 25 oktober 2020 17:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beter ouwe troep en een vette baan dan ouwe troep met een nieuw likje asfalt
Die zijn Belgisch?quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn schoonfamilie wil niet meer bij ons komen want die denken dat ze dan meteen vliegende fatale coronaebola krijgen
Ik moet mijn baardje nog wassen vandaagquote:
Stuur filmpje maar doorquote:Op zondag 25 oktober 2020 17:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet mijn baardje nog wassen vandaag
Nee dat is zijn pa's kantquote:
wat eet je?quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:58 schreef mschol het volgende:
zo maar eten opzetten.. beetje vroeg maarja.. trek....
Qua racebaan beetje saai, maar om te rijden wel lekker technisch en snelquote:Op zondag 25 oktober 2020 17:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Die baan van vandaag zag er trouwens wel vet uit
Jeweetzquote:
Ja dat is precies ook mijn fetish, die van hemquote:
Jaquote:Op zondag 25 oktober 2020 17:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Die baan van vandaag zag er trouwens wel vet uit
www.derrabbitbeffer.nlquote:Op zondag 25 oktober 2020 18:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Jeweetz
Zijn sowieso van Sodom en Gomorra hier vinden zij
[..]
Ja dat is precies ook mijn fetish, die van hem
Vroeg?quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:58 schreef mschol het volgende:
zo maar eten opzetten.. beetje vroeg maarja.. trek....
Sorry ben meer van het uitvoeren dan het ontvangen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 18:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Niet weten dat de juiste URL www.delimburgsebeffer.nl is
Douw je dat ding in een opening bij haar? Amawet?quote:Op zondag 25 oktober 2020 18:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
zo, even @:Amarantha volproppen met wierook
Nou nou het hoeft niet in mij hoor.quote:Op zondag 25 oktober 2020 18:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
zo, even @:Amarantha volproppen met wierook
Dat wel ja.quote:Op zondag 25 oktober 2020 18:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
JaJammer alleen dat de race na 5 minuten slaapverwekkend werd.
quote:Op zondag 25 oktober 2020 18:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Douw je dat ding in een opening bij haar? Amawet?
heb een kilo in huis nuquote:Op zondag 25 oktober 2020 18:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou nou het hoeft niet in mij hoor.
quote:Op zondag 25 oktober 2020 18:06 schreef bitterbal het volgende:
Die ballen van karzai zagen er wel lekker uit
quote:Op zondag 25 oktober 2020 18:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Okee.
Ik dacht dus dat ik het eten al in de oven had gezet met de eierwekker aan. Loop ik naar de oven om te kijken hoe lang het nog in de oven moet. Zie ik dat de wekker niet aan staat. Dus maar snel op 10 minuten gezet. Om vervolgens in de oven te kijken en tot de conclussie te komen dat het eten er nog niet in staat
#deaftakelingbegintbij39
Ik las slikkerquote:Op zondag 25 oktober 2020 18:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Sorry ben meer van het uitvoeren dan het ontvangen.
www.deziltelikker.nl
Gewoon zeggen dat het door de wintertijd komtquote:Op zondag 25 oktober 2020 18:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Okee.
Ik dacht dus dat ik het eten al in de oven had gezet met de eierwekker aan. Loop ik naar de oven om te kijken hoe lang het nog in de oven moet. Zie ik dat de wekker niet aan staat. Dus maar snel op 10 minuten gezet. Om vervolgens in de oven te kijken en tot de conclussie te komen dat het eten er nog niet in staat
#deaftakelingbegintbij39
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |