Ik denk dat hij de OS Peking niet meer haalt.quote:Op zondag 1 november 2020 13:13 schreef BasEnAad het volgende:
Gênant dit. Als je je best niet wil doen, doe dan niet mee. Kramer doet 2 keer per seizoen nog zijn best tegenwoordig, de rest gaat nergens over.
Tja en de keren dat hij z'n best doet is het ook niet meer genoeg. Ik vrees dat je gelijk hebt.quote:Op zondag 1 november 2020 13:14 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de OS Peking niet meer haalt.
Lukt wel. Pieken en doseren kan hij goed. Als het echt moet, plaatst hij zich gewoon. Maar dat lukt dan waarschijnlijk alleen maar als hij tussendoor niet te vaak alles geeft?quote:Op zondag 1 november 2020 13:15 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Tja en de keren dat hij z'n best doet is het ook niet meer genoeg. Ik vrees dat je gelijk hebt.
Ik verstond het niet... waar ging dit over?quote:
Ik verstond er ook niet veel van, maar de krachttermen waren wel vrij duidelijk.quote:Op zondag 1 november 2020 13:19 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Ik verstond het niet... waar ging dit over?
Ja, die wel inderdaadquote:Op zondag 1 november 2020 13:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik verstond er ook niet veel van, maar de krachttermen waren wel vrij duidelijk.
Die kant zat ik ook op te denken.quote:Op zondag 1 november 2020 13:21 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Ja, die wel inderdaadik dacht iets te horen als "omdat ik 'm liet lopen stopte hij er ook mee"
Ik denk dat hij een tactiek van aanhaken wilde gebruiken. Dat lukt natuurlijk niet als je tegenstander mee vertraagt (of nou ja, het lukt wel, maar levert niks op).quote:Op zondag 1 november 2020 13:28 schreef pietkanarie het volgende:
Wat ik dan weer niet echt begrijp... hij laat het zelf lopen, dus heb je er dan last van als je tegenstander dat ook doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |