SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ajax is gewoon favoriet dinsdag.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Het kan alle kanten op.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:05 schreef LordVoldermort het volgende:
Ajax is gewoon favoriet dinsdag.Oh.![]()
Mwah. Jullie hebben gewoon meer kwaliteit. Hun systeem en 3 klas bakken maakt ze sterk, maar als je naar de individuele kwaliteit kijkt, hebben jullie echt meer kwaliteit. Alleen geen spits.quote:“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Ajax mist Kudus ook nog wel ben ik bang.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:27 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Mwah. Jullie hebben gewoon meer kwaliteit. Hun systeem en 3 klas bakken maakt ze sterk, maar als je naar de individuele kwaliteit kijkt, hebben jullie echt meer kwaliteit. Alleen geen spits.
Hoop wel dat Antony gewoon kan meedoen, dan met Tadic in de spits en Neres op links is dat wel een uitstekende voorhoede. Maar die trainer van Atalanta schijnt tactisch wel wat uit de hoge hoed te kunnen toveren dus dat wordt interessant.Oh.![]()
Atalanta heeft ook wat spelers rust gegeven gisteren, dus de uitslag tegen Samp zegt niet zoveel."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Onze trainer is tactisch natuurlijk ook niet helemaal op zijn achterhoofd gevallen. Het wordt erg spannend vrees ik.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax mist Kudus ook nog wel ben ik bang.
Hoop wel dat Antony gewoon kan meedoen, dan met Tadic in de spits en Neres op links is dat wel een uitstekende voorhoede. Maar die trainer van Atalanta schijnt tactisch wel wat uit de hoge hoed te kunnen toveren dus dat wordt interessant.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Ajax moet eigenlijk twee keer winnen van Atalanta, wil het nog perspectief houden op een tweede plaats. Je kan er donder op zeggen dat Atalanta punten pakt tegen Liverpool, terwijl wij die kans al hebben laten liggen.
Ik zie het niet gebeuren eerlijk gezegd. Atalanta speelt precies het soort dynamisch voetbal (wat Ten Hag 'voetbal met een hoge intensiteit' zou noemen) waar Ajax fysiek niet in meekan.![]()
Maar focusen op de EL dan.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:09 schreef AmaninFull het volgende:
Ajax moet eigenlijk twee keer winnen van Atalanta, wil het nog perspectief houden op een tweede plaats. Je kan er donder op zeggen dat Atalanta punten pakt tegen Liverpool, terwijl wij die kans al hebben laten liggen.
Ik zie het niet gebeuren eerlijk gezegd. Atalanta speelt precies het soort dynamisch voetbal (wat Ten Hag 'voetbal met een hoge intensiteit' zou noemen) waar Ajax fysiek niet in meekan.![]()
Joh als je met dit materiaal op de derde plek komt is het toch ook prima?quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:09 schreef AmaninFull het volgende:
twee keer winnen "om perspectief" te houden. man, als je 2 keer wint van atalanta dan ben je gewoon 2e, hele, hele rare situaties uitgezonderd.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:09 schreef AmaninFull het volgende:
Ik zie het niet gebeuren eerlijk gezegd. Atalanta speelt precies het soort dynamisch voetbal (wat Ten Hag 'voetbal met een hoge intensiteit' zou noemen) waar Ajax fysiek niet in meekan.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Neres op links zal hij niet gaan doen denk ik al ben ik het met je eensquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax mist Kudus ook nog wel ben ik bang.
Hoop wel dat Antony gewoon kan meedoen, dan met Tadic in de spits en Neres op links is dat wel een uitstekende voorhoede. Maar die trainer van Atalanta schijnt tactisch wel wat uit de hoge hoed te kunnen toveren dus dat wordt interessant.![]()
Waarom niet? Heeft hij toch vaak genoeg gespeeld onder Ten Hag? En Promes verkiezen boven Neres lijkt me raar.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Neres op links zal hij niet gaan doen denk ik al ben ik het met je eensOh.![]()
omdat hij wat te linksbenig is maar we gaan het zienquote:Op zondag 25 oktober 2020 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom niet? Heeft hij toch vaak genoeg gespeeld onder Ten Hag? En Promes verkiezen boven Neres lijkt me raar.![]()
Netherlands 291,254 +10,202
En dat op een zondag, dat gaat niet de goede kant op. Zou het niet beter zijn om nu de competitie te stoppen en de kampioen te bepalen op basis van doelsaldo?Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
??quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:18 schreef -XOR- het volgende:
En dat op een zondag, dat gaat niet de goede kant op. Zou het niet beter zijn om nu de competitie te stoppen en de kampioen te bepalen op basis van doelsaldo?
Edit: ohhhh corona cijfers.![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:18 schreef -XOR- het volgende:
En dat op een zondag, dat gaat niet de goede kant op. Zou het niet beter zijn om nu de competitie te stoppen en de kampioen te bepalen op basis van doelsaldo?
RED ONS HENNIEGOD![]()
Lijkt mij ook prima. Tweede worden is financieel aantrekkelijk maar met deze selectie vlieg je er dan waarschijnlijk meteen uitquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Joh als je met dit materiaal op de derde plek komt is het toch ook prima?![]()
Wat zal het dinsdag worden?
Onana
Mazrouai, Schuurs, Martinez, Tagliafico
Klaassen, Blind, Gravenberch
Antony, Tadic, Neres![]()
Meer van dit soort weekenden zodat we een gaatje hebben wanneer Schmidt het daar toch aan de praat krijgtquote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ja ik hoop dat Ajax vanaf nu elk weekend met 13-0 wint.quote:Op zondag 25 oktober 2020 23:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Meer van dit soort weekenden zodat we een gaatje hebben wanneer Schmidt het daar toch aan de praat krijgtOh.![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2020 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat Ajax vanaf nu elk weekend met 13-0 wint.een real life Fifa 21-game
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Zeker niet wat mij betreftquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:05 schreef LordVoldermort het volgende:
Ajax is gewoon favoriet dinsdag.![]()
Ik ook. Vond het meer entertainment dan 1-4 ofzoquote:Op zondag 25 oktober 2020 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat Ajax vanaf nu elk weekend met 13-0 wint.Groot fan van User Wotte![]()
Een gelijkspel in Italie is al een prima resultaat, dan kun je het thuis afmaken als de poule verder een logisch vervolg heeft. Maar ja, Ajax en Europese thuiswedstrijden
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
dat calculatie voetbal werkt bij Ajax toch niet, gewoon winnen, ik ben echt benieuwd interessante tegenstander.quote:Op maandag 26 oktober 2020 08:19 schreef TheVulture het volgende:
Een gelijkspel in Italie is al een prima resultaat, dan kun je het thuis afmaken als de poule verder een logisch vervolg heeft. Maar ja, Ajax en Europese thuiswedstrijden![]()
Europa League winnen is een realistischer en leuker doel denk ik ook, vergeleken met een rondje knockout CL.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Joh als je met dit materiaal op de derde plek komt is het toch ook prima?
Daarom ook zo jammer dat het vorig jaar weer direct misging tegen Getafe, want in de EL kan je echt meedoen om de prijzen.
Lekker weekendje in de Eredivisie zo, valt niet tegen.Jack does it in real time...![]()
JAAAAAAAAAA
Driessen heeft alsnog een puntje gevonden! Taylor speelde niet.
"GEBREK AAN INLEVINGSVERMOGEN"![]()
quote:Op maandag 26 oktober 2020 08:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
JAAAAAAAAAA
"GEBREK AAN INLEVINGSVERMOGEN"Die man is echt heel zielig.
![]()
Daarom 0-3 in Liverpool jwzquote:Op maandag 26 oktober 2020 08:19 schreef TheVulture het volgende:
Maar ja, Ajax en Europese thuiswedstrijden![]()
![]()
Als hij geloofwaardig wil blijven kan 'ie beter zo'n weekend als dit even op andere clubs focussenquote:Op maandag 26 oktober 2020 08:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
JAAAAAAAAAA
"GEBREK AAN INLEVINGSVERMOGEN"![]()
Valentijn Driessen hoopt dat het nieuwe record voor eeuwig blijft staan, schrijft hij in zijn column in De Telegraaf: 'Het lijkt leuk zo’n monsteruitslag, maar het is in- en intriest en zegt veel over het onderlinge kwaliteitsverschil in de competitie. In Venlo spraken ze over de Mickey Mouse League, de krokettencompetitie en de 0-13 zou een incident zijn. Het laatste klopt, maar dan een incident omdat Ajax zo gretig en hongerig was dat de ploeg negentig minuten lang bleef jagen op doelpunten.'
De analist van Veronica Inside vervolgt: 'Vaak gaat het gas eraf als topploegen met 3-0 of 4-0 voorstaan. Of ze sparen zich, of vinden het best, of het doelsaldo speelt geen rol meer, of ze zijn bang in de kreukels te worden geschopt, of hebben medelijden, of willen de tegenstander niet onnodig vernederen, of er loopt iemand met persoonlijkheid bij de tegenpartij rond, die de aanvoerder van Ajax even aan zijn oren trekt en zegt: 'Leuk en aardig allemaal, maar tot hier en niet verder.''
'Maar niets van dat alles en zodoende gingen de 0-13 en de Eredivisie hand in hand de wereld over en was het stempel ’lachertje’ nog het meest flatteus. Alleen de mythische beeldvorming van Ajax kreeg internationaal een injectie. Heel welkom na de 1-0 nederlaag in de Champions League tegen Liverpool.' Toch viel er ook kritiek te uiten, vindt Valentijjn: 'Al was het een gemiste kans van trainer Erik ten Hag om geheel in de Ajax-filosofie en -traditie de jonge Kenneth Taylor te laten debuteren in Venlo. En misschien als zoveelste debutant uit de eigen opleiding z’n doelpuntje mee te pikken. Het had het plaatje compleet gemaakt. Dit gebrek aan inlevingsvermogen onderstreept dat Ten Hag geen echte Ajacied is.'
Hardop gelachen.![]()
Die heeft gewoon een post-itje aan zn scherm hangen met 'vergeet niet af te sluiten met uit de lucht gegrepen kutsneer'-nee-![]()
Valentijn, kom op zeg
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Is Bryan Roy nog jeugdtrainer bij Ajax? Laatste tijd helemaal doorgedraaid en is nu zijn eigen politieke partij begonnen 'Partij voor kinderbelangen". Uiteraard om de kindermisbruikende elite te bestrijden"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Bizarre odds op unibet, 4,25x uitbetaald als Ajax wint.
Schat Ajax toch wel een stuk beter in de dan Atalanta...![]()
Op basis van?quote:Op maandag 26 oktober 2020 10:33 schreef Leonos het volgende:
Dit kan niet.quote:Op maandag 26 oktober 2020 10:33 schreef Leonos het volgende:
Wel lekker voor je statistiekjes zo'n wedstrijd tegen VVV.
Traoré in zijn eerste vijf wedstrijden (129 minuten):
0 gols, 0 assists.
Traoré tegen VVV (90 minuten):
5 gols, 3 assists.![]()
All-in danquote:Op maandag 26 oktober 2020 10:45 schreef Leonos het volgende:
[..]
Vorm Atalanta vs vorm Ajax en spel tegen Liverpool.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Als we puur op vorm afgaan; van Napoli kan je verliezen lijkt me. Midtjylland wonnen ze dan weer uit netjes met 0-4. Sampdoria speelden ze niet met sterkste team. Zo'n 5 spelers werden gespaard. Daarvoor wonnen ze van Torino, Lazio en Cagliari met in elk wedstrijd 4 goals.quote:Op maandag 26 oktober 2020 10:45 schreef Leonos het volgende:
[..]
Vorm Atalanta vs vorm Ajax en spel tegen Liverpool.
Defensief ogen ze kwetsbaar inderdaad maar ze bulken van kwaliteit. Heel veel spelers van hun zouden gewoon in basis staan bij ons...Luis Muriel, Zapata, Gomez, Ilicic, Miranchuk...
En tel daarbij op dat ze al een behoorlijke tijd in zelfde systeem spelen... Nee, Ajax is in mijn ogen zeker niet de favoriet.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: