abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 08:46:59 #176
8369 speknek
Another day another slay
pi_195878756
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 08:45 schreef Skwish het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja Texas was vier jaar geleden echt een swing state.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_195878913
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 08:20 schreef raptorix het volgende:
Sleepy Joe die een krachtig antwoord op de vragen van de pers geeft:

[ twitter ]
En als ik dan opmerk dat Biden zijn termijn niet vol gaat maken dan word het weggelachen.
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 09:41:25 #178
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195879619
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 08:58 schreef Chivaz het volgende:

[..]

En als ik dan opmerk dat Biden zijn termijn niet vol gaat maken dan word het weggelachen.
De prijs die je moet betalen voor het leven in de realiteit.
pi_195879818
quote:

[..]

Meestal word je weggelachen als je zegt dat Biden dement is vanwege een verspreking, verhaspeling of selectief knipwerk in een fragment. Gister nog kwam de fake news brigade en masse voorbij dat hij Bush zou verwarren met Trump bv.

Ik zie het best gebeuren dat Biden of Trump hun termijn niet af maken, want het zijn beiden heren op leeftijd waar je dat ook best bij merkt.
pi_195879916
quote:

[..]

Dat is met alles zo wat niet in het gewenste narratief past van de sterk linksgeoriënteerde users hier. Óf dergelijke aangelegenheden worden keihard ontkent, óf er komt één of ander projectie-achtig verhaal waarbij de aandacht tracht te worden afgeleid van het eigenlijke onderwerp.
pi_195879975
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 09:54 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Meestal word je weggelachen als je zegt dat Biden dement is vanwege een verspreking, verhaspeling of selectief knipwerk in een fragment. Gister nog kwam de fake news brigade en masse voorbij dat hij Bush zou verwarren met Trump bv.

Ik zie het best gebeuren dat Biden of Trump hun termijn niet af maken, want het zijn beiden heren op leeftijd waar je dat ook best bij merkt.
Gelukkig heeft Trump een capabele VP achter de hand. Hetzelfde kan ik niet zeggen van Biden. Ik blijf erbij dat hij een kapitale fout heeft gemaakt met de keuze voor Harris. Als het perse een vrouw had moeten zijn was dan voor Klobuchar gegaan. Die was beter in staat geweest om stemmen te trekken dan Harris die begint te kakelen als haar een paar vragen gesteld worden.
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:05:59 #182
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195880006
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 10:03 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Gelukkig heeft Trump een capabele VP achter de hand. Hetzelfde kan ik niet zeggen van Biden. Ik blijf erbij dat hij een kapitale fout heeft gemaakt met de keuze voor Harris. Als het perse een vrouw had moeten zijn was dan voor Klobuchar gegaan. Die was beter in staat geweest om stemmen te trekken dan Harris die begint te kakelen als haar een paar vragen gesteld worden.
De Democraten weten dat ze niet winnen, en ze weten ook dat Harris en onuitstaanbare heks is. Harris is nu onklaar gemaakt voor toekomstige presidentsverkiezingen. Niemand will Hillary 0.9.
pi_195880011
quote:

[..]

Ik had sowieso liever Klobuchar als kandidaat gehad, omdat ik denk dat zij tegen Trump een bijzonder sterke kandidate was geweest van de 70-'ers die mee deden. Dat gezegd hebbende vind ik Harris geen slechte keuze als VP en daar mag jij anders over denken natuurlijk. Richting 2024, mocht Biden winnen, gaat dat nog wel een dingetje worden, want Harris heeft zeker de ambitie ervoor.
Pence is denk ik een meer polariserend figuur die als hardcore christen te boek staat. Dat is leuk om een bepaald deel van het electoraat te pleasen, maar zal bij de meer gematigde aanhang mogelijk toch wat moeilijker te accepteren zijn.
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:10:31 #184
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195880083
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 10:06 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ik had sowieso liever Klobuchar als kandidaat gehad, omdat ik denk dat zij tegen Trump een bijzonder sterke kandidate was geweest van de 70-'ers die mee deden. Dat gezegd hebbende vind ik Harris geen slechte keuze als VP en daar mag jij anders over denken natuurlijk. Richting 2024, mocht Biden winnen, gaat dat nog wel een dingetje worden, want Harris heeft zeker de ambitie ervoor.
Pence is denk ik een meer polariserend figuur die als hardcore christen te boek staat. Dat is leuk om een bepaald deel van het electoraat te pleasen, maar zal bij de meer gematigde aanhang mogelijk toch wat moeilijker te accepteren zijn.
Misschien hadden ze een kandidaat moeten kiezen die goed voor de VS zou zijn, in plaats van "sterk tegen Trump"? Je hebt zojuist de hele kern van het probleem van de Democraten samengevat, zonder het door te hebben!
pi_195880125
quote:

[..]

Wat is er capabel aan Mike Pence? Die komt op mij over of hij uit Madame Tussaud is ontsnapt.
pi_195880171
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 10:13 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Wat is er capabel aan Mike Pence? Die komt op mij over of hij uit Madame Tussaud is ontsnapt.
Nu je dit zo zegt is het wel wat wonderlijk om het hoofd van de taskforce coronabestrijding rond te zien reizen op campagnetour met volle zalen waar nota bene ook nog eens mensen van die groep onlangs besmet zijn geraakt. Niet echt het toonbeeld van capabel.
pi_195880179
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 10:05 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

De Democraten weten dat ze niet winnen, en ze weten ook dat Harris en onuitstaanbare heks is. Harris is nu onklaar gemaakt voor toekomstige presidentsverkiezingen. Niemand will Hillary 0.9.
Ik begin ook steeds meer overtuigd te raken dat Trump een 2e termijn pakt. Het Hunter Biden debacle wil maar niet weggaan ondanks de censuur van big tech en de media. Het enthousiasme onder de Trump stemmers is bijzonder hoog terwijl ik dat voor Biden niet echt zie. En Harris is een vrouw zonder charisma en doet er alles aan om verder te komen in de politiek. Ze claimde dat Biden een racist was maar gaat daarna doodleuk samen campagne voeren.
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:17:00 #188
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195880188
Het kan natuurlijk ook niet zo zijn dat Covid enorm wordt overdreven... Wel slim, de Democraten zo bang maken voor het virus dat ze niet durven te stemmen :D
pi_195880196
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 10:05 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

De Democraten weten dat ze niet winnen.
Dat kan je ook nog maar een week volhouden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 10:17 schreef Ensiferum het volgende:
Het kan natuurlijk ook niet zo zijn dat Covid enorm wordt overdreven... Wel slim, de Democraten zo bang maken voor het virus dat ze niet durven te stemmen :D
De opkomst is juist nu al reuze hoog.
pi_195880202
quote:

[..]

Gouverneur geweest van Indiana. Die zal echt wel wat kunnen.
Incelfrikandel
pi_195880213
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 10:17 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Dat wisselt vrij sterk van persoon tot persoon (zie bv. de vorige governor van Maine, die aardig batshit was). Hell, je hoeft kennelijk niet eens wat te kunnen als president.
pi_195880217
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 10:17 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Biden is 8 jaar VP geweest van de USA. Die zal echt wel wat kunnen.
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:18:59 #193
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_195880218
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 10:16 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik begin ook steeds meer overtuigd te raken dat Trump een 2e termijn pakt. Het Hunter Biden debacle wil maar niet weggaan ondanks de censuur van big tech en de media.
:') Zo overtuigd zijn van je eigen echochamber...
Robert Moog died for our synths
pi_195880221
quote:

[..]

Hij is gouverneur geweest van Indiana dus ervaring met besturen heeft hij. Verder vind ik hem kalm, komt hij bij mij over als een integere man en weet goed zijn beleid te verdedigen en uit te leggen.
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:19:38 #195
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_195880228
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 10:17 schreef Ensiferum het volgende:
Gesproken als een ware complotgekkies.
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:20:13 #196
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195880233
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 10:17 schreef TheFreshPrince het volgende:

Dat kan je ook nog maar een week volhouden.
Gearchiveerd voor het nageslacht.
quote:
De opkomst is juist nu al reuze hoog.
Ik zie het meer als premature ejaculatie (voor de Democraten).
pi_195880242
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 10:16 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik begin ook steeds meer overtuigd te raken dat Trump een 2e termijn pakt. Het Hunter Biden debacle wil maar niet weggaan ondanks de censuur van big tech en de media. Het enthousiasme onder de Trump stemmers is bijzonder hoog terwijl ik dat voor Biden niet echt zie. En Harris is een vrouw zonder charisma en doet er alles aan om verder te komen in de politiek. Ze claimde dat Biden een racist was maar gaat daarna doodleuk samen campagne voeren.
Het geeft de Republikeinen juist een enorme backfire. Biden loopt alleen maar verder uit in de polls.
pi_195880249
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 10:06 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens, Klobuchar zou een betere kandidaat zijn geweest dan Biden. Die had denk ik nog meer stemmen kunnen trekken uit het mid westen dan Biden en is ook een stuk scherper en lang niet zo links als een Harris.
Het zou mij niets verbazen als ze het in 2024 nog een keer gaat proberen mits Trump deze verkiezingen gaat winnen.
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:22:40 #199
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_195880259
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 10:20 schreef Ensiferum het volgende:
onderbouw dit geleuter eens..
Robert Moog died for our synths
pi_195880261
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 10:20 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Gearchiveerd voor het nageslacht.
[..]

Trump z'n dagen als president zijn echt wel geteld hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')