abonnement Unibet Coolblue
pi_195840266
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 05:03 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Al die gasten kondigen tegenwoordig na hun gevecht aan met pensioen te gaan om vervolgens weer terug te komen. Wat is dat toch? Je ziet dat in andere sporten eigenlijk zelden tot nooit.
Dat lijkt maar zo de meeste houden wel woord.

Velasquez
Bermudez
Askren
St-Pierre
Bisping
Manuwa
Cejudo
Hein
Crowder
Duquesnoy
Cummins
Pearson
Aliev
pi_195840289
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 09:46 schreef Nober het volgende:

[..]

Dat lijkt maar zo de meeste houden wel woord.

Velasquez
Bermudez
Askren
St-Pierre
Bisping
Manuwa
Cejudo
Hein
Crowder
Duquesnoy
Cummins
Pearson
Aliev
Nu weet ik het niet van al die bovenstaande namen uit mijn hoofd, maar gsp is wel degelijk teruggekomen. Waarom hij er na dat ene gevecht tegen Bisping weer mee stopte is me nooit duidelijk geworden eigenlijk.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_195840296
Zou mij niets verbazen als Khabib binnenkort al zijn social media verwijderd. Lijkt hij mij het type wel voor. Gewoon echt weg.
pi_195840314
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 09:50 schreef theunderdog het volgende:
Zou mij niets verbazen als Khabib binnenkort al zijn social media verwijderd. Lijkt hij mij het type wel voor. Gewoon echt weg.
Ook niet de man die zijn geld er doorheen brast door Ferrari's te kopen. Zal ook geen geldgebrek komen verwacht ik met zijn sobere levensstijl
Hallo
pi_195840331
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 09:51 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]

Ook niet de man die zijn geld er doorheen brast door Ferrari's te kopen. Zal ook geen geldgebrek komen verwacht ik met zijn sobere levensstijl
Dat dus. Waarschijnlijk zich nog meer richten op zijn religie, familie, vrienden.
pi_195840426
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 09:48 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]

Nu weet ik het niet van al die bovenstaande namen uit mijn hoofd, maar gsp is wel degelijk teruggekomen. Waarom hij er na dat ene gevecht tegen Bisping weer mee stopte is me nooit duidelijk geworden eigenlijk.
GSP is maar een keer gestopt dat was na Bisping dat zei die gisteren nog bij Ariel. Maar hij houdt de deur wel nog steeds op een kier.

quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 09:50 schreef theunderdog het volgende:
Zou mij niets verbazen als Khabib binnenkort al zijn social media verwijderd. Lijkt hij mij het type wel voor. Gewoon echt weg.
Wie gaat zijn instagram met 23,5 miljoen volgers verwijderen? Only stupid guy does this.

Met die gym van hem gaat hij talenten trainen...


"Here you can train Muay Thai, jiu-jitsu, grappling, combat sambo, MMA, everything you want," said the UFC champ.

"You can see a lot of kids here, it's going to be full all day.

"This is why I opened this gym, I want a lot of young generation guys training here to become professional fighters."
pi_195840667
Echt prachtige triangle choke, ook heel sportief van Gaethje daarna. Echt een hele leuke wedstrijd zoals het hoort.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_195842335
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 10:32 schreef Discombobulate het volgende:
Echt prachtige triangle choke, ook heel sportief van Gaethje daarna. Echt een hele leuke wedstrijd zoals het hoort.
Was super saai man :D
pi_195850105
Wel mooi, de emotionele Khabib. Prachtig einde zo, kan me wel voorstellen dat hij zich niet meer kan motiveren om door te blijven gaan tot de uiteindelijke onvermijdelijke nederlaag.

Hij had het wel lastig met Gaethje trouwens, en wint het uiteindelijk door de zoveelste leg kick te incasseren en daar een takedown uit te halen. Game plan van Gaethje en Wittman dus tegen hen gebruikt.
  zondag 25 oktober 2020 @ 18:14:30 #12
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_195851185
Ik snap trouwens niet wat Stefan Struve nog in de UFC doet. Het lijkt steeds meer een freakshow met hem te worden, terwijl ik altijd aardig fan van hem was..
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_195851186
quote:
17s.gif Op zondag 25 oktober 2020 17:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wel mooi, de emotionele Khabib. Prachtig einde zo, kan me wel voorstellen dat hij zich niet meer kan motiveren om door te blijven gaan tot de uiteindelijke onvermijdelijke nederlaag.

Hij had het wel lastig met Gaethje trouwens, en wint het uiteindelijk door de zoveelste leg kick te incasseren en daar een takedown uit te halen. Game plan van Gaethje en Wittman dus tegen hen gebruikt.
Hij zegt dat hij stopt omdat hij z'n moeder dat had toegezegd/beloofd.
pi_195851214
quote:
17s.gif Op zondag 25 oktober 2020 17:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wel mooi, de emotionele Khabib. Prachtig einde zo, kan me wel voorstellen dat hij zich niet meer kan motiveren om door te blijven gaan tot de uiteindelijke onvermijdelijke nederlaag.

Hij had het wel lastig met Gaethje trouwens, en wint het uiteindelijk door de zoveelste leg kick te incasseren en daar een takedown uit te halen. Game plan van Gaethje en Wittman dus tegen hen gebruikt.
Misschien komt zijn moeder er nog op terug als ze hem thuis helemaal beu is.

Financieel gezien zou zelfs die hele groep kunnen stoppen, Khabib is miljardair in roebels.
pi_195851238
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 18:14 schreef Bootje84 het volgende:
Ik snap trouwens niet wat Stefan Struve nog in de UFC doet. Het lijkt steeds meer een freakshow met hem te worden, terwijl ik altijd aardig fan van hem was..
Hij heeft toen meen ik gezegd dat een gewone baan hem toch niks leek dus toch maar door met vechten.
pi_195851891
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 18:16 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Hij heeft toen meen ik gezegd dat een gewone baan hem toch niks leek dus toch maar door met vechten.
Hij heeft $120K verdient met dit gevecht. Dat is ook na aftrek kosten meer dan een modaal jaarsalaris. Ik denk dat dit lastig is om los te laten ook al ben je zo langzamerhand een lachertje geworden.
Hallo
  zondag 25 oktober 2020 @ 18:45:58 #17
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_195851964
Gasten Khabib komt niet terug.

Als een belofte maakt aan je familie, doe je dat, en kom je daar niet op terug.
Is wat anders dan hier...

Ben blij dat de divisie weer open ligt en we niet nog 5 jaar Khabib als Champ hebben.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zondag 25 oktober 2020 @ 18:53:25 #18
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_195852154
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 18:45 schreef Tazmaniac het volgende:
Gasten Khabib komt niet terug.

Als een belofte maakt aan je familie, doe je dat, en kom je daar niet op terug.
Is wat anders dan hier...

Ben blij dat de divisie weer open ligt en we niet nog 5 jaar Khabib als Champ hebben.
had hem toch tegen Tony willen zien, maar begrijp ook dat Dana er na vijf keer, klaar mee was.
pi_195852299
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 18:14 schreef Bootje84 het volgende:
Ik snap trouwens niet wat Stefan Struve nog in de UFC doet. Het lijkt steeds meer een freakshow met hem te worden, terwijl ik altijd aardig fan van hem was..
een van de weinigen die wel gewonnen heeft van Miocic
ik denk dat pas als Miocic weg is en/of geen kampioen meer is, dan Stefan ook weg is
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_195853061
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 18:14 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Hij zegt dat hij stopt omdat hij z'n moeder dat had toegezegd/beloofd.
Zal mee hebben gespeeld :P. Maar als hij echt had gewild waren z'n moeder en hij er wel uit gekomen vermoed ik.
pi_195853351
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 18:45 schreef Tazmaniac het volgende:
Ben blij dat de divisie weer open ligt en we niet nog 5 jaar Khabib als Champ hebben.
Met Conor weet je al dat ie niet gaat verdedigen.

Sluit de divisie maar tot 2025.
pi_195853370
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2020 19:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Zal mee hebben gespeeld :P. Maar als hij echt had gewild waren z'n moeder en hij er wel uit gekomen vermoed ik.
Ach, ik zie het wel gebeuren dat z'n moeder hem voor nog één keertje 'toestemming' geeft om toch nog een bijzondere partij tegen vechter X te doen in de toekomst.
pi_195853713
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 19:56 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Ach, ik zie het wel gebeuren dat z'n moeder hem voor nog één keertje 'toestemming' geeft om toch nog een bijzondere partij tegen vechter X te doen in de toekomst.
Tja tegen GSP blijft een interessante natuurlijk. Extra makkelijk nu voor de UFC, want niet voor een belt.

Maar zie het niet gebeuren eigenlijk, Khabib is er gewoon klaar mee.
pi_195855962
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2020 20:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Tja tegen GSP blijft een interessante natuurlijk. Extra makkelijk nu voor de UFC, want niet voor een belt.

Maar zie het niet gebeuren eigenlijk, Khabib is er gewoon klaar mee.
GSP gaat dat ook niet doen, te risicovol voor hem. Voor Bisping kwam hij terug omdat hij hem kon verslaan en een titel kon pakken.
Hallo
pi_195856707
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 21:34 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]

GSP gaat dat ook niet doen, te risicovol voor hem. Voor Bisping kwam hij terug omdat hij hem kon verslaan en een titel kon pakken.
Niet op 155 in ieder geval maar Khabib is klaar.

twitter
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')