Hmm mijn leidinggevende mopperde laatst zoiets sn is uiteindelijk toen het het eerder langer ging duren dan korter...quote:Op zondag 25 oktober 2020 09:10 schreef Myraela het volgende:
Meh. Dit is de derde ochtend op rij dat ik helemaal draai duizelig wakker word. Trekt elke keer na een paar uur weg, maar ben er toch wel behoorlijk klaar mee.
Linkje?quote:
Niet door ons en wij zijn retenieuwsgierig hoe het huis in beeld is gebracht en gestyled! Dus...quote:
Fijn! Hij stond toen ik keek ook extra aangeprezen door fundaquote:
Als je over 3 dagen hier niet meer gepost hebt, moeten we dan iemand op de hoogte brengen, de GGD ofzo? Dat ze even bij je komen kijken?quote:
Wij zeiden altijd "piest precas"quote:Op zondag 25 oktober 2020 10:01 schreef AnneX het volgende:
[..]
Niet door ons en wij zijn retenieuwsgierig hoe het huis in beeld is gebracht en gestyled! Dus...
Trouwens , zou je zaken zo gelaten hebben als mevrouw nu heeft geschoven?
Succes!
@:Barreltje ...in Najaar gaat de klok achteruit en in het Voorjaar Vooruit.
Helpt dat?
‘Haswandje’ was een verhaspeling door broertje en “slaatje bla” .
Ook iemand gekend, die prima de woorden kon verdraaien.
Het sprookje is briljant verteld zo.🤪
Beter andersom natuurlijk. Sarabi is degene die het risico neemtquote:Op zondag 25 oktober 2020 10:45 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Als je over 3 dagen hier niet meer gepost hebt, moeten we dan iemand op de hoogte brengen, de GGD ofzo? Dat ze even bij je komen kijken?
Oh maar die heb ik al opgegeven. Die ziet zoveel Fokkers, dat kan nooit met goedkomenquote:Op zondag 25 oktober 2020 10:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Beter andersom natuurlijk. Sarabi is degene die het risico neemt
Oh ja dat is zo, dat ze dat durft.quote:Op zondag 25 oktober 2020 10:49 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh maar die heb ik al opgegeven. Die ziet zoveel Fokkers, dat kan nooit met goedkomen
quote:Op zondag 25 oktober 2020 06:11 schreef Isabeau het volgende:
Nee maar! Het staat gewoon online!
[..]
Dat kende hij verdorie dus echt gewoon zo uit het hoofd* Isabeau pikt traantje weg
(ja, die is ook dood)
( 1e vriendje doodboks)quote:Op zondag 25 oktober 2020 06:11 schreef Isabeau het volgende:
Nee maar! Het staat gewoon online!
[..]
Dat kende hij verdorie dus echt gewoon zo uit het hoofd* Isabeau pikt traantje weg
(ja, die is ook dood)
Naar jaquote:Op zondag 25 oktober 2020 09:10 schreef Myraela het volgende:
Meh. Dit is de derde ochtend op rij dat ik helemaal draai duizelig wakker word. Trekt elke keer na een paar uur weg, maar ben er toch wel behoorlijk klaar mee.
Oh benieuwd!quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:09 schreef gcjoel het volgende:
Oeh thuis uit eten besteld van librije voor 14 november
Ja lijkt me erg tof, is een soort thuis workshop via zoom.quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:12 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh benieuwd!
Ooit een FOK!meet gehad in de Librije.Aten we in de keuken aan de lange tafel. Was erg leuk!
Vervelendquote:Op zondag 25 oktober 2020 09:10 schreef Myraela het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |