Eens. Kan me moeilijk voorstellen dat ze hem als afgevaardigde namens de renners accepterenquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Die prestatie van opeenvolgende ontelbare grote ronden is best indrukwekkend, maar deze man is een gigantische karikatuur geworden. We zullen hem niet missen. Je focussen op de ironman en dan ongevraagd klagen over de afstand en een beetje regen. Nee, dan heb ik moeite het serieus te nemen.
Je hoeft gelukkig niet autistisch te zijn om sociaal ongemakkelijk te zijnquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Welke FOK!ker is er niet mee bekend?
Bedankt voor het niet delen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:29 schreef franklop het volgende:
Bjerg +32 al op TP1/
Mijn bronnen hadden dus gelijk
Jij gaat van de shortlist.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik wil veel doen, maar ik ga niet uitzoeken of Bjerg geblesseerd is.
64% van de tijd dat hij onderweg is natuurlijk, maar het blijft een nutteloze statistiek.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Campenaerts na anderhalve kilometer al 64% in het rood. Goede statistiek.
concurrentie moet je niet helpenquote:
Ik zie het al. Cerny maar 57% in het rood, die gaat niet bij de eerste 60 finishenquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:35 schreef showtimer het volgende:
Tenminste een paar minuten de virtuele winnaar @:franklop
Dan moeten we het voortaan maar in de discord zettenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |