Je UIquote:Op zondag 25 oktober 2020 12:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Die leeftijdsaanpassing is ondertussen wel een moetje geworden, ja. Mas draait bij wijze van spreke al honderd jaar mee en is nog in het wit aan het rondrijden. Brenner kan straks zeven of acht jaar lang mee gaan doen voor het jongerenklassement.
quote:Op zondag 25 oktober 2020 06:56 schreef franklop het volgende:
Bedankt weer @:Rellende_Rotscholier voor de voorbeschouwingen. We zullen het nooit, nooit vergeten
Dowsett moet hem kunnen pakkenquote:
Die gaat de finish niet halen zoquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Campenaerts na anderhalve kilometer al 64% in het rood. Goede statistiek.
Die prestatie van opeenvolgende ontelbare grote ronden is best indrukwekkend, maar deze man is een gigantische karikatuur geworden. We zullen hem niet missen. Je focussen op de ironman en dan ongevraagd klagen over de afstand en een beetje regen. Nee, dan heb ik moeite het serieus te nemen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:15 schreef Mani89 het volgende:
Ja wat mooi dat we Adam Hansen na 5 jaar weer eens in beeld zien Jeroen, wat een prachtcoureur wat een held.
Bij een inspanning van minder dan twintig minuten is het toch niet zo gek dat je boven threshold zit?quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Welke FOK!ker is er niet mee bekend?quote:
Mikkel is geblesseerd.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ga jij maar met pensioen, Mikkel.
Als ik het al wist, dan moest iedereen het wel weten jaquote:
Eens. Kan me moeilijk voorstellen dat ze hem als afgevaardigde namens de renners accepterenquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Die prestatie van opeenvolgende ontelbare grote ronden is best indrukwekkend, maar deze man is een gigantische karikatuur geworden. We zullen hem niet missen. Je focussen op de ironman en dan ongevraagd klagen over de afstand en een beetje regen. Nee, dan heb ik moeite het serieus te nemen.
Je hoeft gelukkig niet autistisch te zijn om sociaal ongemakkelijk te zijnquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Welke FOK!ker is er niet mee bekend?
Bedankt voor het niet delen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:29 schreef franklop het volgende:
Bjerg +32 al op TP1/
Mijn bronnen hadden dus gelijk
Jij gaat van de shortlist.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik wil veel doen, maar ik ga niet uitzoeken of Bjerg geblesseerd is.
64% van de tijd dat hij onderweg is natuurlijk, maar het blijft een nutteloze statistiek.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:19 schreef Koffieplanter het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |