Deurbelmethode toepassen.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:32 schreef BobbyMcGee het volgende:
Weetje hoe irritant, zo'n altijd lekkende borst
Ja dat helpt wel. Maar ik lekte in de eerste maanden altijd als ik naakt was. Vergeet het dan maar om knus huid op huid te liggen zonder bh aanquote:
Herkenbaar, hoor.quote:Op donderdag 12 november 2020 21:00 schreef BobbyMcGee het volgende:
[..]
Ja dat helpt wel. Maar ik lekte in de eerste maanden altijd als ik naakt was. Vergeet het dan maar om knus huid op huid te liggen zonder bh aan
En dat je na het douchen alweer helemaal onder de plakkerige melk zit nog voordat je een handdoekje er tegenaan kon houden. En dan met een hand dat handdoekje vasthouden en met de andere zo snel mogelijk een bh met zoogcompressen aan proberen te doen
Supercool. En wat een uitloopquote:Op donderdag 12 november 2020 18:43 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
https://www.instagram.com/p/CHfuWWfjfUL/?igshid=hsyoq4cxfm37
Deze foto.
Valt mee hoor. De oudste een jaartje, leyla 1,5, bram 2 jaar. En nu de tweeling dus zo’n 14 maanden.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:55 schreef BobbyMcGee het volgende:
Is het korter dan bij je andere kinderen Tico? Had in mijn hoofd dat je een echte langvoedster wasMooi dat het zo samenkomt; langzaamaan stoppen terwijl jij er ook klaar mee bent
Hier denk ik dat we overgaan op alleen een ochtendvoeding. Die de laatste tijd wel heel lang duurt.. Kind geeft als een kleine dictator aan dat het tepelhoedje níet opgeruimd mag worden dan. Maar de voeding in de avond is veel gedoe, hij is dan te overprikkeld en afgeleid.
quote:Op donderdag 12 november 2020 21:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Valt mee hoor. De oudste een jaartje, leyla 1,5, bram 2 jaar. En nu de tweeling dus zo’n 14 maanden.
Wanneer ben je dan wèl een echte langvoedster?quote:Op donderdag 12 november 2020 20:55 schreef BobbyMcGee het volgende:
Had in mijn hoofd dat je een echte langvoedster was![]()
Herkenbaar!quote:Op donderdag 12 november 2020 21:52 schreef Seven. het volgende:
Het enige wat ik niet prettig vind is dat er geen voorraad is, meestal staat er 1 of 2x 120ml terwijl ik het liefst voor 2 dagen voorraad zou willen hebben.
Hoezo werk jij alweer trouwens? Hij was toch laatst pas 6 weken?quote:Ik moet echt kolf reminders in m'n werkagenda zetten want als ik gefocust ben op een taak, dan werk ik rustig 4-5 uur geconcentreerd door en dan vergeet ik te kolven. Zeker als ik straks ook weer op kantoor ga werken.
Zeker, helemaal als je het bij elkaar opteltquote:Op donderdag 12 november 2020 23:32 schreef Viv het volgende:
[..]
Wanneer ben je dan wèl een echte langvoedster?Ik vind bijna 6 jaar in totaal best lang hoor.
[..]
Ah zo.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:46 schreef BobbyMcGee het volgende:
[..]
Zeker, helemaal als je het bij elkaar optelt
Ik denk dat ik > 2 jaar écht lang vind. Maar dat is arbitrair. Komt in dit geval ook omdat Tico's jongens jonger zijn dan de mijne, en ik mezelf niet zie als echte langvoedsteren dat komt dan weer omdat je er in meegroeit.
Ik denk dat ik een voorraadje aan ga leggen door 1 of 2 dagelijkse voedingen met kv te doen. Ik heb vandaag bijna een liter gekolfd, dat is zo ongeveer wat hij nodig heeft en ik wil geen overproductie, want dan ben ik nog meer tijd kwijt aan kolven.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:32 schreef Viv het volgende:
[..]
Wanneer ben je dan wèl een echte langvoedster?Ik vind bijna 6 jaar in totaal best lang hoor.
[..]
Herkenbaar!Stomme baby's die alles weer opdrinken.
Die van mij dronk ook altijd meer dan volgens die formule van LLL (ondanks therapeutisch flesvoeden).
[..]
Hoezo werk jij alweer trouwens? Hij was toch laatst pas 6 weken?
quote:Op vrijdag 13 november 2020 09:08 schreef Ticootje het volgende:
Eerlijk is eerlijk, het komt meer van mijn kant dan van de jongens hoor. Maar ze sliepen zo slecht en wilden op een gegeven moment 4x elk elke nacht een slok. Ik kreeg dat er niet meer uit dus ik heb een pak melk gehaald en begonnen met een klein flesje als we naar bed gaan. Sindsdien slaapt rootje door en koos nog 1 of 2x wakker.
Ik kon gewoon niet meer.
Hele borst, ik vindt het een heel naar gevoel..quote:Op vrijdag 13 november 2020 13:41 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb sinds een dag of twee ook een jeukende borst en ben juist net van de spruwmedicatie af.. zijn het je hele borsten of alleen je tepels?
Ik doe nog evenquote:Op vrijdag 13 november 2020 09:08 schreef Ticootje het volgende:
Eerlijk is eerlijk, het komt meer van mijn kant dan van de jongens hoor. Maar ze sliepen zo slecht en wilden op een gegeven moment 4x elk elke nacht een slok. Ik kreeg dat er niet meer uit dus ik heb een pak melk gehaald en begonnen met een klein flesje als we naar bed gaan. Sindsdien slaapt rootje door en koos nog 1 of 2x wakker.
Ik kon gewoon niet meer.
Dit! Voor zover je het stoppen wilde verantwoorden hier, dat is nergens voor nodig. Topprestatie geleverd hoor!quote:Op vrijdag 13 november 2020 17:50 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Ik doe nog evenvoor meer dan een jaar 2 jongens voeden. Echt, petje af. En mooi dat je nu gewoon kiest om ermee te stoppen als het zo duidelijk mooi is geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |