Wat staat daar?quote:Op maandag 26 oktober 2020 22:56 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het laat zich wel raden ja, wat er in die oergezellige dianet Moskee te horen zal zijn bij het eerst volgende gebed.
Merhaba Boppers!
• Şu andan itibaren, köpeğiniz Hollandalı komşularınızın bahçesine sıçsın!
• Bir faks hiç göndermiş olan herkes bir faksist!
• Hala slaytları nerede geliştirebilir ve çerçevelendirebilirsiniz?
(bunu bir arkadaş için istiyorum)
https://www.facebook.com/DenkSelcuk/posts/2863461360550083quote:
Zijn dat Armeniërs in Libanon? Ze houden een bord met "Karabakh is Armenian". Of het zijn christelijke Libanezen die voor Armenië zijn (lijkt me eerder het geval). Vraag me af in hoeverre dat protestje daar te maken heeft met wat er nu gebeurt tussen Frankrijk en Turkije (wat betreft dit topic en de cartoons). Lijkt me niet dat ze daar achter Frankrijk staan wat betreft de cartoons, gezien de meerderheid van Libanon moslims zijn. Al met al lijkt je tweet misplaatst.quote:Op maandag 26 oktober 2020 23:11 schreef myShizzle het volgende:
[ twitter ]
De fik in die mafklappert
Het zou een hoop ellende schelen als iedereen niet was blijven steken in de middeleeuwen en bang was voor alles wat anders is (of dat anders denkt/gelooft). Als iedereen niet onvoorwaardelijk achter zijn clubje ging staan, maar rechtvaardigheid en oprechtheid hoog in het vaandel had staan hadden we deze ellende niet. We lezen anderen altijd de les over dat ze "kritisch" moeten kijken naar zichzelf (overtuiging, gedrag, cultuur, enz), maar zijn zelf daartoe niet in staat.quote:Op maandag 26 oktober 2020 21:52 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Het zou een hoop ellende schelen zijn als ieder "clubje" gewoon in zijn eigen land of werelddeel was gebleven. De boze moslims in dat van Erdogan, en de Europese seculieren... nou ja, daar waar ze nu zijn, eigenlijk.
Frankrijk noemde de mening van Erdogan "onacceptabel", zegt genoeg, "buitensporig", zegt genoeg, "onbeschoft", zegt genoeg. Precies wat boze moslims vinden van de cartoons. Het leven houdt ons gewoon een spiegel voor. Bovenop trokken ze hun ambassadeur terug, ook een daad. Ze zijn voor "vrijheid van meningsuiting", maar willen de mond van Erdogan snoeren omdat hij daarmee 1 persoon beledigde.quote:Op maandag 26 oktober 2020 21:54 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Nou, vooruit nog één keer; vrijheid van meningsuiting betekent niet, dat mensen niet verbaal op jouw woorden mogen reageren.
Heeft iemand opgeroepen Erdogan fysiek te bejegenen? Nee, dus nog steeds appelen en peren.
Dat bedoel jij, ik was duidelijk. Jouw gedachten niet op mij projecteren.quote:Op maandag 26 oktober 2020 21:56 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
"Ons" nog wel. Bedoel je niet gewoon "jullie"?
Je invalshoek is inderdaad duidelijk onnederlands.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 00:14 schreef MetDeDeur het volgende:
[..]
Dat bedoel jij, ik was duidelijk. Jouw gedachten niet op mij projecteren.
Boze moslims gaan echter koppensnellen na die cartoons. Dat doen fransen niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 00:11 schreef MetDeDeur het volgende:
[..]
Frankrijk noemde de mening van Erdogan "onacceptabel", zegt genoeg, "buitensporig", zegt genoeg, "onbeschoft", zegt genoeg. Precies wat boze moslims vinden van de cartoons. Het leven houdt ons gewoon een spiegel voor. Bovenop trokken ze hun ambassadeur terug, ook een daad. Ze zijn voor "vrijheid van meningsuiting", maar willen de mond van Erdogan snoeren omdat hij daarmee 1 persoon beledigde.
En gematigde moslims hebben er best wel begrip voor; hadden ze (die cartoonisten en de landen waarin zij hun gang mogen gaan) zich maar aan de regels die islam hen oplegt moeten houden. Oh wat gematigd zijn ze toch ook! Zo mooi gematigd!!!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 00:20 schreef marsan het volgende:
[..]
Boze moslims gaan echter koppensnellen na die cartoons. Dat doen fransen niet.
Ah, jij als dictator bepaalt voor 17 miljoen mensen wat "Nederlands" is. Grappig hoe in een topic over vrijheid van meningsuiting men alleen maar 1 mening wil horen, wat dan "Nederlands" zou zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 00:20 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Je invalshoek is inderdaad duidelijk onnederlands.
Die brengen met de VS democratie en vrijheid dmv oorlogen, waarbij inmiddels miljoenen burgers onthoofd zijn. Maar die kant krijg je natuurlijk niet te zien tijdens je dagelijkse NOS sessies.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 00:20 schreef marsan het volgende:
[..]
Boze moslims gaan echter koppensnellen na die cartoons. Dat doen fransen niet.
Ach jee en dat is dus waarom dat koppensnellen goed is. Slaat overigens als n tang op een varken in dot topic hoor. T gaat hier over de reactie van erdolje op het aanpakken van radicale moslims.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 00:38 schreef MetDeDeur het volgende:
[..]
Die brengen met de VS democratie en vrijheid dmv oorlogen, waarbij inmiddels miljoenen burgers onthoofd zijn. Maar die kant krijg je natuurlijk niet te zien tijdens je dagelijkse NOS sessies.
Wel huilie huilie om een dode die in je clubje zit (kijk ons zielig en slachtoffer zijn), maar /care als het om miljoenen gaat die niet in je clubje zitten en je clubje de daders zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 00:40 schreef marsan het volgende:
[..]
Ach jee en dat is dus waarom dat koppensnellen goed is. Slaat overigens als n tang op een varken in dot topic hoor. T gaat hier over de reactie van erdolje op het aanpakken van radicale moslims.
Ik doe niet huilie. Dat zie ik erdolfje steeds weer doen. Huilende calimero.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 00:45 schreef MetDeDeur het volgende:
[..]
Wel huilie huilie om een dode die in je clubje zit (kijk ons zielig en slachtoffer zijn), maar /care als het om miljoenen gaat die niet in je clubje zitten en je clubje de daders zijn.
Ik denk dat jij het koppensnellen niet verkeerd vindt en diep in je hart het wel terecht vind.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 00:49 schreef marsan het volgende:
[..]
Ik doe niet huilie. Dat zie ik erdolfje steeds weer doen. Huilende calimero.
Maar dat koppensnellen is eigenlijk niet zo verkeerd he. Diep in je hart vind je t wel terecht.
Aah ja goede reply...quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 00:52 schreef MetDeDeur het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het koppensnellen niet verkeerd vindt en diep in je hart het wel terecht vind.
Zwak zwak...quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 00:52 schreef MetDeDeur het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het koppensnellen niet verkeerd vindt en diep in je hart het wel terecht vind.
Je replies worden steeds zwakker he.quote:
Dus als een groep beledigd is wordt het ineens een feit en is fysiek geweld toegestaan?quote:Op zondag 25 oktober 2020 18:41 schreef MetDeDeur het volgende:
[..]
Dat het voor een groot groep (of 1 persoon) zo voelt maakt het wel een feit, want zij ervaren het wel zo. Als iemand gepest wordt en daardoor geestelijk gepijnigd wordt en zelfmoord pleegt (wat zo vaak gebeurt), zeg je dan ook: "Omdat het voor diegene zo voelt maakt het geen feit ... gevoelskaart trekken ... is niet in porportie want woorden doen geen pijn, waarom zou je je leven nemen?"
Ja of je leest de rest van mijn posts hier.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 00:57 schreef MisChrartin het volgende:
[..]
Dus als een groep beledigd is wordt het ineens een feit en is fysiek geweld toegestaan?![]()
Nou ik wil daar voor eens in meegaan. Een grote groep Fokkers is nogal beledigd door jouw posts en dat maakt het een feit. Ik wil graag een afspraak met je maken om je te onthoofden, daar hebben we nu recht op.
Aldus jouw ‘redenering’.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |