Je hebt bij Feyenoord gespeeld?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:49 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb een keer met 30-1 verloren. Keeper stond shaggies te pielen op doel. Topteam was dat.
Misschien wordt het nog 0-9, maar alleen hele slechte ploegen verliezen met dubbele cijfers.quote:
Met handschoenen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:49 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb een keer met 30-1 verloren. Keeper stond shaggies te pielen op doel. Topteam was dat.
Ja jij moet weer meer opscheppen!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:49 schreef De_Kraam het volgende:
Ik denk niet dat het hele universum verandert omdat jij hier iets roept.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan blijft dit 0-9.
Toch eens kijken of dat jinxen echt werkt.
Schrijf mijn naam eens goed man.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het hele universum verandert omdat jij hier iets roept.
Maar goed, users als @:sheryas ofzo en @:dj_day-v geloven erin, dus probeer het eens.
sheryas?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het hele universum verandert omdat jij hier iets roept.
Maar goed, users als @:sheryas ofzo en @:dj_day-v geloven erin, dus probeer het eens.
Nee, wisselen is haram.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:53 schreef TheVulture het volgende:
Gooi er nog maar wat wissels in Ten Hag
Anthony Lurling?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:52 schreef Tjacka het volgende:
Ik denk dat Anthony alweer spijt heeft van zijn overstap richting Amsterdam
B-competitie genot.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:52 schreef Tjacka het volgende:
Ik denk dat Anthony alweer spijt heeft van zijn overstap richting Amsterdam
Scorenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:53 schreef TheVulture het volgende:
Huntelaar krijgt ook nog gewoon instructies
Pics.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Flesje rood smaakt goed.
@:jr-style-93
Ze zouden denk ik het best wel willenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Is VVV zo'n team wat niet wil voetballen waar De Boer het weleens over heeft?
Ja maar Messi doet vandaag mee, dus geen probleem.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Is VVV zo'n team wat niet wil voetballen waar De Boer het weleens over heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |