Negatieve zaken hebben een invloed op jou i.p.v. omgekeerdquote:Op zondag 25 oktober 2020 21:45 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Ja ik probeer altijd een positief te blijven maar dan kom ik erachter dat mijn rekening negatief is en dan ben ik dus boos.
Ze zong volgens mij ook dat liedje over de Titanic. Die zonk toen...quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:51 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik ken niet zoveel van Celine Dion, wel my heart will go on ofcourse. En die vind ik super
Sorry hoorquote:Op zondag 25 oktober 2020 21:45 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Ja ik probeer altijd een positief te blijven maar dan kom ik erachter dat mijn rekening negatief is en dan ben ik dus boos.
My heart will go on is van de titanicquote:Op zondag 25 oktober 2020 21:52 schreef stokj het volgende:
[..]
Ze zong volgens mij ook dat liedje over de Titanic. Die zonk toen...
Edit: oh dat is dat liedje
En die ligt nu op de bodem van de oceaanquote:Op zondag 25 oktober 2020 21:52 schreef Moonlight het volgende:
[..]
My heart will go on is van de titanic
quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:52 schreef stokj het volgende:
[..]
En die ligt nu op de bodem van de oceaan
Daarom is er drank.quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:51 schreef stokj het volgende:
[..]
Negatieve zaken hebben een invloed op jou i.p.v. omgekeerd
Soms is sorry genoeg.quote:
Ik liep een keer over straat en toen stond er een straatartiest met een viool dat liedje te spelen. Best mooi qua hogequote:
Lijkt me ook zeker wel mooiquote:Op zondag 25 oktober 2020 21:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik liep een keer over straat en toen stond er een straatartiest met een viool dat liedje te spelen. Best mooi qua hoge
en lage tonen met zo een viool.
Alsof ik er iets aan kan doenquote:Op zondag 25 oktober 2020 21:54 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Daarom is er drank.
[..]
Soms is sorry genoeg.
Dan moet je wel goed in je vak zijn om de juiste, zuivere, tonen te laten horen met een instrument.quote:
Idd!quote:Op zondag 25 oktober 2020 22:07 schreef stokj het volgende:
[..]
Dan moet je wel goed in je vak zijn om de juiste, zuivere, tonen te laten horen met een instrument.
Ik woon te ver weg eendquote:Op maandag 26 oktober 2020 10:59 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet.
[..]
Je kan met me naar Den Haag komen om te protesteren.
Verman jezelf toch eens Eend, drank c'est ne pas de solution!quote:Op maandag 26 oktober 2020 10:59 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet.
[..]
Je kan met me naar Den Haag komen om te protesteren.
quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:10 schreef stokj het volgende:
[..]
Verman jezelf toch eens Eend, drank c'est ne pas de solution!
En je bent meer dan welkom samen met Puzzie miauw miauw om in mijn ruimte tuin te brunchen.
Dan houdt het op.quote:
We kunnen de BBQ aanslingeren.quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:10 schreef stokj het volgende:
[..]
Verman jezelf toch eens Eend, drank c'est ne pas de solution!
En je bent meer dan welkom samen met Puzzie miauw miauw om in mijn ruimte tuin te brunchen.
Dat kan, de ruimte hier is groot dus 2 meter afstand komt goed.quote:
Beetje rare suggestie. Jij gaat jezelf toch ook niet eten?quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat kan, de ruimte hier is groot dus 2 meter afstand komt goed.
Wat zou je op je BBQ willen? Eend aan spit?
Nee, daar doe ik niet aan (beide invalshoeken doe ik nietquote:Op maandag 26 oktober 2020 20:51 schreef engine het volgende:
[..]
Beetje rare suggestie. Jij gaat jezelf toch ook niet eten?
Wat is een veganistisch varken?quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:55 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee, daar doe ik niet aan (beide invalshoeken doe ik niet).
Als er voor een veganistisch varken op de BBQ moet worden gezorgd wil ik dat ruim van te voren weten.
Over de definitie ervan heerst nog discussie maar als ik de groep veganisten op het werk mag geloven kan het een varken zijn dat vanaf zijn geboorte veganistisch is opgevoed óf veganistisch vlees in de vorm van een varken.quote:
Dus die veganisten eten wel een varken dat veganistisch opgevoed isquote:Op maandag 26 oktober 2020 21:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Over de definitie ervan heerst nog discussie maar als ik de groep veganisten op het werk mag geloven kan het een varken zijn dat vanaf zijn geboorte veganistisch is opgevoed óf veganistisch vlees in de vorm van een varken.
Zij hadden hun beklag bij mij gedaan dat bij de zomer BBQ van 2019 ik geen veganistisch varken voor hun had geregeld (ze hadden een officiële klacht bij mij ingediend maar de voorzitter van de klachtencommissie nam hun klacht niet serieus terwijl dat wel zo was).
Heel vaak eet ik na het eten een zak chipsquote:Op maandag 26 oktober 2020 21:15 schreef stokj het volgende:
[..]
Jawel, wel een gezond dessert. Fruit en als ik er zin in heb fruit met magere yoghurt.
Als ik een diner heb in een restaurant o.i.d. dan neem ik nooit dessert. Want in sommige restaurants krijg je zo weinig eten (schijnt in te zijn) dat je een té groot dessert krijgt. En ik wil mijn buik niet verpesten op dat moment met al dat gepropquote:
Waarschijnlijk om al dat gekraak van de chips in je bekquote:Op maandag 26 oktober 2020 21:16 schreef Amee het volgende:
[..]
Heel vaak eet ik na het eten een zak chips
Dan neem ik juist wel een drie gangen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 21:17 schreef stokj het volgende:
[..]
Als ik een diner heb in een restaurant o.i.d. dan neem ik nooit dessert. Want in sommige restaurants krijg je zo weinig eten (schijnt in te zijn) dat je een té groot dessert krijgt. En ik wil mijn buik niet verpesten op dat moment met al dat geprop
Mond. Ik heb een mondquote:Op maandag 26 oktober 2020 21:17 schreef stokj het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om al dat gekraak van de chips in je bek
Pak dan altijd restaurants waar je een degelijke portie op je bord krijgt.quote:Op maandag 26 oktober 2020 21:18 schreef Amee het volgende:
[..]
Dan neem ik juist wel een drie gangen.
Haaahaha, dan moet je niet gaan baar die 5 sterren restaurants. 2 ster altijd goedquote:Op maandag 26 oktober 2020 21:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Pak dan altijd restaurants waar je een degelijke portie op je bord krijgt.
Ik werd voor een tegendiner uitgenodigd door een buitenlandse delegatie. Man man man, er lag een groot bord voor me met daarop nog een veel kleiner bordje met het hoofdgerecht. In 4 hapjes was dat op...
Nee, jij wel danquote:Op maandag 26 oktober 2020 21:20 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij hebt geen baasje of bazin zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |